Miten kunnollinen ruma mies löytää tyttöystävän?
Haluaako naiset edes kunnollista miestä joka ei juo viinaa eikä käy baareissa?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Ota mielisairas nainen, niille kelpaa rumakin mies. Suomessa 20% naisista on käyttänyt mt-palveluja, joten tarjontaa on yllin kyllin.
Olet aivan pihalla. t. mielenterveyspalveluita käyttänyt nainen
Millainen on ruma mies? Eiköhän kohtuullisella asiaan panostamisella saa itsensä ihan kelpavaan kuntoon, mikä ei tarkoita lihaksikkuutta eikä laihuutta, vaan olemuksen tavallista peruskunnossapitoa.
Lihava mies on ruma. Ei kelpaa naisille.
Hankalaa on. Fyysinen vetovoima on valtaosalle iso tekijä viehätyksen synnyssä.
Itse en huolisi absolutistimiestä sillä juon itse.
Sinun kannattaisi ensin ymmärtää parisuhteen syntymisen parusasiat. Ei kukaan halua toisen kanssa parisuhteeseen vain siksi että toinen on kunnollinen tai ei juo viinaa. Nuo ovat hyviä ja positiivisia asioita mutta ei kukaan kumppania vain niiden perusteella valitse.
Parisuhde on aina ensisijassa tunnesuhde. Sinun siis pitää onnistua luomaan se suhde toiseen ihmiseen ja saada hänet näkemään sinut hyvänä ja kiinnostavana tyyppinä jonka kanssa hänen olisi hyvä olla. Se ei tapahdu niin että olet vain "kunnollinen" tai jotain muuta mitä on kymmenen muutakin tyyppiä tusinasta. Vaan sinun pitää näyttää se oma luonteesi ja avata ajatuksiasi jotta sieltä alta paljastuu jotain mitä jokainen muu ei ole.
"Fyysinen vetovoima on valtaosalle iso tekijä viehätyksen synnyssä. "
Sitä fyysistä vetovoimaa voi kuitenkin lisätä sillä että se toinen alkaa nähdä sinut hyvänä ja mukavana tyyppinä. Suurin osa ihmisistä on ihan taviksia ja niistä kaikista taviksista tulee yleensä valittua se joka alkaa muutenkin ihan ihmisenä viehättää kuin vain pelkän ulkonäön kautta.
Vierailija kirjoitti:
Moni ruma mies saattaa löytää naisystävän, jos tajuaa, että ne ihan kauneimmat naiset eivät välttämättä kiinnostu hänestä.
Tämän kaltaisia miehiä on Instagramin kommenttikentät täynnä kommentoimassa rakkauttaan missien postauksien alla :D
Vierailija kirjoitti:
"Fyysinen vetovoima on valtaosalle iso tekijä viehätyksen synnyssä. "
Sitä fyysistä vetovoimaa voi kuitenkin lisätä sillä että se toinen alkaa nähdä sinut hyvänä ja mukavana tyyppinä. Suurin osa ihmisistä on ihan taviksia ja niistä kaikista taviksista tulee yleensä valittua se joka alkaa muutenkin ihan ihmisenä viehättää kuin vain pelkän ulkonäön kautta.
Totta. Rumuus on katsojan silmissä, mutta onhan se fakta että osa ihmisistä on niin vastenmielisen näköisiä että harva voisi heihin koskea vaikka muuten klikkaisi miten. En tiedä miten ruma ap on. Yleensä jos miehet arvioivat ulkonäkönsä yläkanttiin, joten jos mies sanoo olevansa ruma, hän melko varmasti on todella ruma.
Kunnollisesta rumasta naisesta, joka haluaa sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan rumana naisena näe että se on joku kansalaisvelvollisuuteni tyytyä johonkin kaljamahaiseen pälvikaljuun pottunokkaan.
Saan haaveilla hyvännäköisestä kumppanista siinä missä muutkin. Jos ei tärppää, aina on työ, lemmikit, kummilapset jne. pitämässä seuraa ja tuomassa elämään sisältöä.
Jos turhauttaa liikaa ettei haluamaa seuraa tule niin lelutkin on keksitty ja käytän ahkerasti.
Viimeinen rivi: yök.
Miksi? Ai niin, naisen pitää olla siveä, mutta antautua tottelevaisesti aviomiehelleen aina, kun miestä haluttaa. Omat seksuaaliset halut ovat tosiaan yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ap:lle ei kelpaa ruma tavisnainen vaannätti on saatava?
Mut rumille naisille kelpaa vain komeat miehet. Siksi ap on sinkku.
Ei pidä paikkaansa. Rumat tietää kyllä paikkansa. Semmoinen nätti muttei kaunotar saattaa niitä komeita havitella.
Minä olen ruma nainen ja minulla on ruma mies. Olemme olleet yhdessä liki 30 vuotta. Meillä on kivaa olla yhdessä. Sentään emme lisääntyneet, että rumuus ei ole ainakaan meidän kohdallamme periytynyt.
Ihmiset usein luulee itseään rumemmaksi kuin tosiasiassa ovat.
"Yleensä jos miehet arvioivat ulkonäkönsä yläkanttiin, joten jos mies sanoo olevansa ruma, hän melko varmasti on todella ruma."
Ihan todella harva mies on vastenmielisen ruma. En heti keksi yhtään tuntemaani miestä joka menisi sellaiseen kategoriaan. Sen sijaan tiedän monta aika vaatimattoman näköistä miestä jotka silti ovat saaneet hyvän onnellisen parisuhteen kun eivät ole jääneet surkuttelemaan omaa rumuuttaan vaan tarttuneet tilaisuuksiin silloin kun sellaisia on tullut eteen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on ruma mies? Eiköhän kohtuullisella asiaan panostamisella saa itsensä ihan kelpavaan kuntoon, mikä ei tarkoita lihaksikkuutta eikä laihuutta, vaan olemuksen tavallista peruskunnossapitoa.
No esim vastaavanlainen mies, kuin mitä minä olen naisena: lyhyet raajat, pitkä selkä, lyhyt kaula, heikko leukalinja, ei erottuvia poskipäitä, leveä selvästi epäsymmetrinen naama. Ei näihin mikään jumppaaminen tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim vastaavanlainen mies, kuin mitä minä olen naisena: lyhyet raajat, pitkä selkä, lyhyt kaula, heikko leukalinja, ei erottuvia poskipäitä, leveä selvästi epäsymmetrinen naama. Ei näihin mikään jumppaaminen tehoa.
Ei tuollainen mies tarvitse kun kivan hymyn, pilkettä silmäkulmaan ja mukavan luonteen niin kelpaa monelle naiselle.
Viimeinen rivi: yök.