Miten kunnollinen ruma mies löytää tyttöystävän?
Haluaako naiset edes kunnollista miestä joka ei juo viinaa eikä käy baareissa?
Kommentit (74)
Onko suomi naiset tosiaan niin nirsoja että niille kelpaa vain rikolliset ja muut sekopäät?
Itse haluaisin naisesta kumppanin retkille, veneilemään, kalaan, tapahtumiin kuten silakkamarkkinoille.
Netistä voit saada yksinäisiä, sosiaalisesti kömpelöitä nörttinaisia.
Tinderin naiset on liian tasokkaita tavis miehille.
Ja ap:lle ei kelpaa ruma tavisnainen vaannätti on saatava?
Voi löytää, jos tavallinen nainen riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ja ap:lle ei kelpaa ruma tavisnainen vaannätti on saatava?
Mut rumille naisille kelpaa vain komeat miehet. Siksi ap on sinkku.
No minä en taida täyttää oikein mitään kriteerejä mut silti Lady ripittää minua eli aika VÄÄRÄNLAINEN MIES SAA OLLA ETTEI NAISILLE KELPAA.
Kunnollinen mies kirjoitti:
Onko suomi naiset tosiaan niin nirsoja että niille kelpaa vain rikolliset ja muut sekopäät?
Itse haluaisin naisesta kumppanin retkille, veneilemään, kalaan, tapahtumiin kuten silakkamarkkinoille.
Naiset haluavat kumppanin ravintolaillalliselle, pitkälle viikonlopulle Berliinissä, joogatunnille, kielikurssille, asuntolainalle ja vanhemmuudelle.
Moni ruma mies saattaa löytää naisystävän, jos tajuaa, että ne ihan kauneimmat naiset eivät välttämättä kiinnostu hänestä.
Just sellaisen miehen moni nainen haluaa. Kunnollisen. Mutta kunnolliselle miehelle ei kunnollinen nainen läheskään aina kelpaa.
Ruman miehen pitää ottaa ruma nainen tai yh. Näin se menee.
Kunnollinen mies kirjoitti:
Suomalaiset ovat suomalaisia. Eivät suomi naisia, eivät suomi miehiä.
Upporikas saa olla ruma. Hänen rahansa korvaavat ulkonäön puutteet ja hän näyttäytyy houkuttelevana. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.
On tietysti niitäkin, joita raha ei kiinnosta vaan aito rakkaus.
Itse en ainakaan rumana naisena näe että se on joku kansalaisvelvollisuuteni tyytyä johonkin kaljamahaiseen pälvikaljuun pottunokkaan.
Saan haaveilla hyvännäköisestä kumppanista siinä missä muutkin. Jos ei tärppää, aina on työ, lemmikit, kummilapset jne. pitämässä seuraa ja tuomassa elämään sisältöä.
Jos turhauttaa liikaa ettei haluamaa seuraa tule niin lelutkin on keksitty ja käytän ahkerasti.
Naiset haluaa jännän miehen.