Menee hermot kulmakarvojen kanssa, kaikki vinkit jakoon nyt!
Kulmakarvat ovat täysin eri paria, karvoja siellä sun täällä. Toisella puolella tuuheammat kuin toisella. En osaa tehdä niistä yhtään symmetrisiä. Kampaajalla kestovärjään ne, mutta eihän siitäkään siistiä tule, koska karvoja ei ole tasaisesti, niin eihän ne silloinkaan värjäydy tasaisesti. Käytössä kaksi erilaista kulmakynää. Tuntuu, että aamulla "aamutoimissa" menee vain hetki, mutta kulmakarvojen kanssa puoli tuntia ja silti lopputulos sekava ja suttuinen. En haluaisi ottaa mitään laminointia tai muutakaan peruuttamatonta.
Nyt parhaat vinkit jakoon!
Kommentit (34)
Minä joudun saattamaan 21-vuotiaana kuolleen siskoni hautaan ensi lauantaina.
Sulla menee hermot kulmakarvoihin. Joo.
Käy muotoiluttamassa ne kunnon ammattilaisella (kampaaja ei ole sellainen). Sen jälkeen on helppo pitää ne muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tällä palstalla ei saa sitten keskustella muusta kuin lähiomaisen kuolemasta vai? Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se ääliömäinen nyppiminen.
Tyyppi taitaa olla ääliö. Ei se muuten tänne tekisi tuollaista aloitusta.
Anna niiden olla ja keskity elämään, ap.
Kukaan ei sun kulmia ihmettele kun lakkaat pelleilemästä niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi pahoillani puolestasi ja otan osaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan siis kaikki turhanpäiväinen keskustelu vauvapalstalla koska sun sisko on kuolemassa. Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla menee hermot kulmakarvoihin. Joo.Joo. Tällä palstalla ei saa sitten keskustella muusta kuin lähiomaisen kuolemasta vai? Otan osaa.
Ei täällä saa keskustella edes hiusväreistä ja joo, varmasti otat osaa.
Pyri mahdollisemman luonnolliseen tulokseen eli sillä lähes saman sävyisellä kulmakynällä paikkailet ja korostat luonnollista sävyä. Kulmakarvat saavat olla epäsymmetriset, ei mitkään luonnottomat kiiltävät lakupötköt.
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni.
Minulta kuoli läheinen eilen ja välillä tosiaan tulee epäusko siihen, miten joillain maailma kaatuu karvoitukseen, leukaan, tisseihin tai puuttuviin lihaksiin.
Sama ongelma täällä! Onneksi tajusin vaihtaa kulmakynän kulmamaskaraan. On ollu iso ero eli suosittelen :)
Eikö kampaaja osaa muotoilla jos kerran osaa värjätäkin? Minun osaa. Vaihda sitten kosmetologille
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se ääliömäinen nyppiminen.
Kannattaa kuunnella neuvoja joo joltain perus palstalaiselta joka käyttäytyy kuin entisaikojen rekkakuski ja näyttää myös siltä
Älkääs nyt olko pahoillanne (kiitos kuitenkin), kun nyt en tarkoittanut saada sääliä.
Hän sai hengen itseltään syömällä kaikki lääkkeet, mitä oli. Ei siis kipua eikä tuskaa. Kirjeen kuitenkin jätti äidille.
t: Siskonsa menettänyt
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt olko pahoillanne (kiitos kuitenkin), kun nyt en tarkoittanut saada sääliä.
Hän sai hengen itseltään syömällä kaikki lääkkeet, mitä oli. Ei siis kipua eikä tuskaa. Kirjeen kuitenkin jätti äidille.
Voevoe, otan osaa
Vierailija kirjoitti:
Todella kummallista tulla kaappaamaan aivan eri aihetta käsittelevä ketju.
Asiaan, kosmetologin tekemä kulmien kestovärjäys/laminointi, samalla muotoillaan. Omalla nyppimisellä helposti pahennat asiaa, anna karvojen kasvaa vaikka kuukauden ja mene sitten hoidattamaan ne. Kokeile kulmakarvageeliä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t: Siskonsa menettänytTodella kummallista tulla kaappaamaan aivan eri aihetta käsittelevä ketju.
Asiaan, kosmetologin tekemä kulmien kestovärjäys/laminointi, samalla muotoillaan. Omalla nyppimisellä helposti pahennat asiaa, anna karvojen kasvaa vaikka kuukauden ja mene sitten hoidattamaan ne. Kokeile kulmakarvageeliä!
Onhan tämä aika kummallista itsestänikin. Toivottavasti et koskaan koe näin pahaa tilannetta, eikä sinua tulla arvostelemaan keskustelun kaappaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t: Siskonsa menettänytTodella kummallista tulla kaappaamaan aivan eri aihetta käsittelevä ketju.
Niin, ehkä kaikilla ei ole ketään kenelle puhua ja halutaan asia vaan jotenkin systeemistä pois. Ei sitten viitsitä omaa ketjuakaan asialle tehdä, eikä täälä mitään yleisketjua ole missä voisi jauhaa niitä näitä aiheesta riippumatta.
Älä koske niihin.