Mihin seikkoihin ihastuit nykyisessä ihastuksessasi? :-)
Kerro myös oletko nainen vai mies ja oletko ihastunut naiseen vai mieheen.
Kommentit (113)
Nainen, ihastunut mieheen.
Sillä on söpö tukka ja kiva nenä.
Ihastuin 36 vuotta sitten vihreisiin silmiin ja siihen, että hän on palopäällikkö. 😉
Sitä en vielä tiennyt, että hänestä tuli vielä hyvä isä lapsille ja puoliso minulle.
Jos vastaisin, tunnistaisi kuitenkin ja tietäisi minun palstailevan tähän aikaa. Ei hyvä.
Puhui sivistyneesti- onkin arkeologi!
T Naiseen ihastunut mies
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaisin, tunnistaisi kuitenkin ja tietäisi minun palstailevan tähän aikaa. Ei hyvä.
Elikä teillä ei ole mitään yhteistä. Kumpikin tuijottaa vaan puhelimiaan.
Ihastuin hänen aitouteen ja siihen millaisen tunteen hän minussa sai aikaan. Lisäksi hän on erittäin komea ja seksikäs. Ajattelen häntä välillä ja olen kiitollinen, että hän tuli edes hetkeksi elämääni. :) Miehestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin hänen aitouteen ja siihen millaisen tunteen hän minussa sai aikaan. Lisäksi hän on erittäin komea ja seksikäs. Ajattelen häntä välillä ja olen kiitollinen, että hän tuli edes hetkeksi elämääni. :) Miehestä kyse.
Tämä sama itsellä. Naisesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jo.
Hänen huumoriin, joka on samankaltainen kun omani.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun nimi on Anna, niin mulla olis sulle asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on kyllä ihana :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Anna, mutta melko lähelle menee. :) Kannatan rohkaistua laittamaan tai soittamaan tuolle Annalle. Elämä on lyhyt, ja jälkeenpäin harmittaa jollei yritä.
No siis, hänen hajuveteen ihan ensimmäiseksi! 😀
Vierailija kirjoitti:
Puhui sivistyneesti- onkin arkeologi!
T Naiseen ihastunut mies
Indiana Jane ja kielioppikoulun lautakunta kuulostaa säväyttävältä👍.
Hänen ihanaan persoonaansa. Aika laaja käsite, mutta hänen paketti on aikalailla täydellinen:)
Mies ihastunut naiseen. Luv u J.
Vierailija kirjoitti:
Hänen ihanaan persoonaansa. Aika laaja käsite, mutta hänen paketti on aikalailla täydellinen:)
Mies ihastunut naiseen. Luv u J.
Janni, Jaana, Johanna, Jonna, Juulia, Josefina?
Omaan mielikuvaani hänestä, joka ei ollut totta.
Siihen, millainen hän on. Olen nainen ja hän on mies.