Sanna Marinin mitta tuli täyteen raju tilitys uutuusdokumentissa
Dokumenttisarjan traileri on nyt julkaistu. Esittelyvideolla Marin kertoo, kuinka hän sai palautetta, jonka mukaan teki kaiken yksityiselämässään väärin.
Jos olen töissä, niin mun pitäis olla perheen kanssa. Jos siivoan, niin se on väärin, koska pitäisi palkata siivooja. Jos käyn juoksemassa, niin se on väärin, koska minun pitäisi olla töissä, Marin luettelee trailerissa.
Kommentit (694)
Vierailija kirjoitti:
Marinilla tuli mitta täyteen. Niin tuli mullakin mitta täyteen Sannan touhuista tuhotessaan Suomea. Nyt kun on joutunut lätkätermeillä poppariosastolle niin on hyvin aikaa taas alkaa uhriutumaan.
Voi kuule, siinä sinäkin sitten uhriudut, kun uuden upean pääministerin hallituksen edsukunnalle esittämät säästökohteet ovat muotoutuneet laeiksi. Ei auta itku markkinoilla, kaikki tapahtuu kansan antamalla mandaatilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa takaisin ne poistetut kommentit. Niissä puhutaan oikeasti politiikkaa. Niissä ei puhuta naisista. Itseäni ei kiinnosta se, mitä ihmisellä on alapäässään, tai onko siellä edes mitään.
Eiköhän tämä sen-su-rointi jo riitä?
Tästä kommunistien väkivaltaisuudesta ja vaientamiskulttuurista minä olen ainakin saanut tarpeekseni.
Länsimaiset arvot ja sananvapaus Suomeen. Käykö teille muillekin tämä ehdotus?
Sanoma Oy:n sensuurisäädökset ovat 30-luvulta.
Puhumattakaan joskus 1945 jälkeen, kun venäläiset miehittivät Suomen. Ei aseilla, mutta henkisesti. Kaappasivat haltuunsa Suomen lehdistön, politiikan, talouden, kulttuurin, koulutuksen jne. Tosi masentavaa se, että nämä suomettuneet yksilöt eivät halua suuntautua länteen. Ei vieläkään.
Silloinkin tämä sama m a f i a oli vallassa: SDP ja muut kommarit. Kepu, kommunisteja nekin. Hyvin ahdistavaa ja tunkkaista.
Kepu ei ole kommunistinen. Jos on, niin sitten olet sinäkin.
Minun näkökulmastani kepu on vasemmistopuolue.
Niin varmasti äärioikeistolaisen mielestä onkin.
En ole äärioikeistolainen. Olen konservatiivi tyyliin USAn republikaanit. Suomen puolueet ovat kaikki liian punaisia. Mutta arvoihini kuuluu myös luonnonsuojelu ja köyhien auttaminen.
Minulle ei ole olemassakaan mitään puoluetta missään. En äänestä ollenkaan.
No arvosihan ovat ihan hyvät. Mutta älä nyt sentään ihan sokeaksi heittäydy.
Olen lapsesta saakka ihmetellyt jatkuvasti Suomea ja suomalaisia. Vasta nyt ymmärrän kaiken, kun sain johtolangasta kiinni ja aloin selvittää asiaa. Ihmetykseni johtuu siitä, että Suomi on oikeasti todella sosialistinen maa ja suomalaisten aivot on muokattu sosialistisiksi jo alakoulusta lähtien. Olen katkera, että minut pakotettiin istumaan kommunistisessa peruskoulussa jonka malli oli kopioitu Itä-Saksasta. Olen vihainen siitä, että minua on huijattu.
Jos nämä kommarit olisivat kertoneet totuuden, olisin ymmärtänyt kaiken. Että Suomi ei ole mikään demokraattinen länsimaa. Suomi oli pelkkä neuvostoliiton maakunta. Ja kaikki nämä kommarit kuuluivat Suomen poliittiseen eliittiin. Kaikki puolueet. Ihan kaikki.
Ylellä oli hiljattain juttu kuinka 1970-luvulla tehtiin salaa vanhemmilta pienille koululaisille kokeilu jossa opetussuunnitelma muokattiin selvästi sosialistiseksi verrattuna normikoulun opetussuunnitelmaan.
Samahan on nyt menossa Setan ideologian mukaan: sukupuoli on kirosana, jota ei koulussa saa edes sanoa jne. Transfobia on nyt sama asia kuin neuvostovastaisuus 70-luvulla: silloin ei saanut suhtautua Neuvostoliittoon kriittisesti niin kuin ei sukupuolidysforiasta kärsivien aika brutaalia hoitolinjaakaan saa nykyään arvostella, se leimataan heti transfobiaksi. Asiallinen keskustelu halutaan estää keinitekoisilla syillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä maassa olisi koronan alkaessa ollut Kokoomus hallituspuolueena, niin kuolleita olisi PALJON enemmän, koska olisi ajateltu vain yrityksiä, ei ihmisiä.
Haukkukaa vaan Sanna Marinia, mutta hänen pääministerikaudellaan Suomi vietiin Natoon ja säästettiin mahdollisesti kymmeniä, ellei satojatuhansia ihmishenkiä.
Kyllä tulee ikävä Sanna Marinin hallituskautta.Vidun urpo! Se että putte hyökkäsi Ukrainaan sai kansan päät kääntymään Naton suhteen. Sanna oli viimeisiä käännynnäisiä (ei Minun hallituskaudella!) Totta kai suosiota kalasteleva Marin osasi lukea oikeat merkit ilmasta ja kääntyi Naton kannattajaksi, kunhan kansan tuki oli takana. Kokoomus on aina ollut Naton kannalla ja tietysti iloitsee siitä, että vihdoin jääräpäisten päät kääntyivät. Mutta se, että Marin oli tuolloin pm ei ole mikään ansio vaan sattuma. Tosin siinäkin jääräpäisyys näkyi, ja hyvä niin.
Älä valehtele! Sanna Marin sanoi sanatarkasti Very Unlikely! Eivät suomalaiset olleet ryntäämässä Natoon ennen ry ss ie n aloittamaa hyökkäyssotaa, Naton kannatus oli vain n. 20% luokkaa. Miksi olisimmekaan, suurimman osan mielestä ei ollut tarvetta liittoutua sotilaallisesti, koska venäjää ei koettu niin suurena uhkana.
Ratkaiseva ilmaisu tuossa on MINUN hallituskaudellani. Minä, minä, ja vielä kerran minä. Tuossakaan yhteydessä ei hahmottanut, että nyt on paljon suuremmat kuviot kyseessä.
Hallitus on hänen hallituksensa.
Ja syy aina muiden...
Eikö enää ole muuta jankattavaa? Se, että syy on aina muiden, on inhimillistä. Kun pohdit omia tekemisiäsi ja tekemättä jättämisiäsi, niin huomaat asian.
Vierailija kirjoitti:
Marinilla tuli mitta täyteen. Niin tuli mullakin mitta täyteen Sannan touhuista tuhotessaan Suomea. Nyt kun on joutunut lätkätermeillä poppariosastolle niin on hyvin aikaa taas alkaa uhriutumaan.
Miten olisi, jos kohdistaisit kiukkusi eduskuntaan? Meillä eduskunta säätää lait, ei pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa takaisin ne poistetut kommentit. Niissä puhutaan oikeasti politiikkaa. Niissä ei puhuta naisista. Itseäni ei kiinnosta se, mitä ihmisellä on alapäässään, tai onko siellä edes mitään.
Tästä kommunistien väkivaltaisuudesta ja vaientamiskulttuurista minä olen ainakin saanut tarpeekseni.
Puhumattakaan joskus 1945 jälkeen, kun venäläiset miehittivät Suomen. Ei aseilla, mutta henkisesti. Kaappasivat haltuunsa Suomen lehdistön, politiikan, talouden, kulttuurin, koulutuksen jne. Tosi masentavaa se, että nämä suomettuneet yksilöt eivät halua suuntautua länteen. Ei vieläkään.
Silloinkin tämä sama m a f i a oli vallassa: SDP ja muut kommarit. Kepu, kommunisteja nekin. Hyvin ahdistavaa ja tunkkaista.
En ole äärioikeistolainen. Olen konservatiivi tyyliin USAn republikaanit. Suomen puolueet ovat kaikki liian punaisia. Mutta arvoihini kuuluu myös luonnonsuojelu ja köyhien auttaminen.
Olen lapsesta saakka ihmetellyt jatkuvasti Suomea ja suomalaisia. Vasta nyt ymmärrän kaiken, kun sain johtolangasta kiinni ja aloin selvittää asiaa. Ihmetykseni johtuu siitä, että Suomi on oikeasti todella sosialistinen maa ja suomalaisten aivot on muokattu sosialistisiksi jo alakoulusta lähtien. Olen katkera, että minut pakotettiin istumaan kommunistisessa peruskoulussa jonka malli oli kopioitu Itä-Saksasta. Olen vihainen siitä, että minua on huijattu.
Jos nämä kommarit olisivat kertoneet totuuden, olisin ymmärtänyt kaiken. Että Suomi ei ole mikään demokraattinen länsimaa. Suomi oli pelkkä neuvostoliiton maakunta. Ja kaikki nämä kommarit kuuluivat Suomen poliittiseen eliittiin. Kaikki puolueet. Ihan kaikki.
Juujuuniinvarmaansinullahansetotuuson.
Jättitutkimuksen huolestuttavat tiedot: suomalaisten elämänlaatu on romahtanut ja itsemurha-ajatuksia aiempaa useammalla
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen Terve Suomi -väestötutkimuksesta on saatu ensimmäisiä tuloksia. Ne antavat huolestuttavia tietoja työikäisten voinnista.
Työikäisten koettu elämänlaatu vuosina 2018-2022
Tämä on tapahtunut Marinin hallituksen aikana. Maailmassa tapahtui silloin paljon, korona, sota, ilmastonmuutos, inflaatio ja terveydenhoitoon pääsemättömyys. Kansaan voi joko valaa toivoa ja yhtenäisyyttä tai lisätä toivottomuutta ja eriarvoisuutta vaikeina ajanjaksoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Suomen aikaa Sanna kruunataan kunniatohtoriksi nobelistien ja professorien rinnalla ja Sannuli pitää puheen kaikkien palkittujen puolesta. Saadaanko livenä meikkiohjeita, ilman filttereitä :D?
Niin, hän on kaikkea sitä, mitä sinä et koskaan ole. Surullista.
Valehtelija, teeskentelijä, tärkeilijä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä samat kommentit Marinista puolesta ja vastaan on luettu jo niin moneen kertaan että kyllästyttää. Hemmetin hieno pääministeri ja hänestä tullaan vielä kuulemaan. Jos ei Suomessa niin sitten kansainvälisesti.
Niin hieno pääministeri, etteivät suomalaiset halunneet häntä jatkokaudelle.
Oliko meillä pääministerivaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Suomen aikaa Sanna kruunataan kunniatohtoriksi nobelistien ja professorien rinnalla ja Sannuli pitää puheen kaikkien palkittujen puolesta. Saadaanko livenä meikkiohjeita, ilman filttereitä :D?
Oletko miettinyt sitä, että ihminen näkee toisissa omat kielteiset ominaisuutensa?
Vierailija kirjoitti:
Jättitutkimuksen huolestuttavat tiedot: suomalaisten elämänlaatu on romahtanut ja itsemurha-ajatuksia aiempaa useammalla
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen Terve Suomi -väestötutkimuksesta on saatu ensimmäisiä tuloksia. Ne antavat huolestuttavia tietoja työikäisten voinnista.
Työikäisten koettu elämänlaatu vuosina 2018-2022
Tämä on tapahtunut Marinin hallituksen aikana. Maailmassa tapahtui silloin paljon, korona, sota, ilmastonmuutos, inflaatio ja terveydenhoitoon pääsemättömyys. Kansaan voi joko valaa toivoa ja yhtenäisyyttä tai lisätä toivottomuutta ja eriarvoisuutta vaikeina ajanjaksoina.
Mariini ei todellakaan ole valanut kansaan yhtenäisyyttä kun tuon massiivinen pr-spämmiporukka on ihan tarkoitushakuisesti jakanut kansaa "meihin" ja "muihin" ja koittanut rakentaa viholliskuvaa noista "muista" joihin siis kuuluu kaikki jotka ei spämmi aamusta iltaan kehuja äärimmäisen turhamaiselle pääministerillemme.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen asia persulit että teidän mielipiteellänne ei oikeastaan ole mitään merkitystä. Nyt on teidän aikanne olla suurennuslasin alla joten kannattaa miettiä mitä puolueenne ja se "mestarinne" tai miksi ikinä häntä kutsuttekaan saisi edes jotain aikaiseksi. Odotamme mielenkiinnolla tulevaa koska seuraavat neljä vuotta on teidän vastuullanne ja te todellakin tulette vastaamaan siitä mitä tapahtuu. Onnea uudelle kaudelle koska sitä te tulette tarvitsemaan. Lupauksenne olette jo käytännössä pettäneen.
Kyllä on katkeruutta ilmassa. Viimeiset neljä vuotta te olitte puikoissa ja kansa äänesti teidät ulos vallasta. Teitä ei auttanut se kuuluisa onnikaan.
Voin jo sieluni silmin nähdä Sannan raivoavan oppositiossa ja huutamassa silmät kiiluen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt sitä, että ihminen näkee toisissa omat kielteiset ominaisuutensa?
Niin, jännä miten mariinin "kannattajat" tuppaa jatkuvasti näkemään muut valehtelijoina, teeskentelijöinä ja poseeraajina.
Asiat ei muuten oikeasti muutu miksikään vaikka kuinka spinnaisit sanoja ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylellä oli hiljattain juttu kuinka 1970-luvulla tehtiin salaa vanhemmilta pienille koululaisille kokeilu jossa opetussuunnitelma muokattiin selvästi sosialistiseksi verrattuna normikoulun opetussuunnitelmaan.
Läpinäkyvyys, avoimuus ja rehellisyys eivät kuulu vasemmistoaktivistien arvoihin lainkaan. Selän takana puuhastelu, valehtelu ja muiden syyttely kuuluvat.
Yhdessä koulussa, yhdessä koulussa Pirkkalassa oli kokeilumoniste. Siis yhdessä koulussa, sieltä se ei levinnyt minnekään. Näytä minulle täysin rehellinen ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, siinä sinäkin sitten uhriudut, kun uuden upean pääministerin hallituksen edsukunnalle esittämät säästökohteet ovat muotoutuneet laeiksi. Ei auta itku markkinoilla, kaikki tapahtuu kansan antamalla mandaatilla.
Olettamiksesi lähtee siitä, että elät tukien varassa.
Jokainen itsensä elättävä normikansalainen saa enemmän tekemällä töitä.
Sitä Oikeisto ajaa tässä takaa...
Sinullehan vassarina riittää, että sinulla kun on suomalainen sosiaaliturvatunnus...niin, sinut pitäisi meidän työssä käyvien elättää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi, jos kohdistaisit kiukkusi eduskuntaan? Meillä eduskunta säätää lait, ei pääministeri.
Meillä eduskunta tekee mitä puoluejohtonsa eli käytännössä pääministeri käskee. Montako kertaa päivässä tää pitää teille kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomen valtiolla on viime vuosina ollut enemmän velkaa kuin koskaan ennen, nimellismäärällä mitattuna. Viime vuosina Suomi on velkaantunut nopeammin kuin koskaan ennen. Sinäkin olet velkaantuneempi kuin koskaan ennen. Suomen maksama korko nousee ennen pitkää – niin sinunkin lainojesi korko. Yhä suurempi osa veroistasi menee velan korkojen maksuun eikä enää hyvinvoinnin rakentamiseen. Suomen huoltosuhde heikkenee nopeasti, ja maksajia on yhä vähemmän. Kuinka kauan tällainen meno voi jatkua?
Elintasosi on lainaa. Suomen valtio ahmii velkaa ennätysmäärin pitääkseen sinut tyytyväisenä, koska sinä voit äänestää seuraavissa vaaleissa. Hallitus ja oppositio kuvittelevat, että sinä haluat kaiken tässä ja nyt, etkä välitä huomisesta. Kun valtio tuhlaa yli varojensa, sitä kutsutaan kauniisti elvytykseksi. Suomen velkaa lyhentävät – jos pystyvät – tulevat sukupolvet, koska ne eivät voi äänestää seuraavissa vaaleissa. Heiltä ei ole kysytty mitään. Jokainen suomalainen saa syntyessään 170 euron arvoisen äitiyspakkauksen ja noin 24 000 euroa valtion velkaa – sekä kotikunnan velat siihen päälle. Onko tämä fiksua ja vastuullista?
Keväällä 2009 Suomen valtion velka oli 53 miljardia euroa. Muutos on ollut dramaattinen. Ylivelkaantunut valtio menettää vähitellen itsenäisyytensä. Sen menoista päättävät muut ja sen tulot valuvat muille. Haluaako tai pystyykö Suomi katkaisemaan velkakierteensä?
Ne poliitikot, jotka velkaantumisesta päättävät, eivät ole enää vastaamassa, kun velat on maksettava. Sillä aikaa kun luit tämän, reilussa minuutissa, Suomen velka kasvoi noin 17 000 eurolla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jännä miten mariinin "kannattajat" tuppaa jatkuvasti näkemään muut valehtelijoina, teeskentelijöinä ja poseeraajina.
Asiat ei muuten oikeasti muutu miksikään vaikka kuinka spinnaisit sanoja ympäriinsä.
Ei, ei muutu. Jokainen meistä näkee omat huonot ominaisuutensa muissa ihmisissä. Älä ota niin henkilökohtaisesti, vaikka nyt pääministeriä minulle tuntemattomasta syystä vihaat ja inhoat. Saatat olla lahtarisukua.
On tyypillistä, että kaikki se kritiikki mikä kohdistuu omaan suosikkiin (tässä tapauksessa sanna-fanit) nostetaan tikun nokkaan ja koetaan epäoikeudenmulaisena. Autuaasti unohdetaan se kuinka pahasti on kohdeltu (usein juuri nämä sanna-fanien toimesta) sitä omaa inhokkia joka on väärästä puolueesta tai muuten vaan väärät mielipiteet. Setämiehiä saa lyödä ja arvostella niin paljon kuin sielu sietää. Juha Sipilää lyötiin kuin vierasta sikaa ja juurikin ns. valtamedian toimesta. Ja hänellä oli sentään huomattavasti isompi henkilökohtainen tragedia taustallaan kuin Marinilla. Mutta ei puhettakaan jostakin empatiasta.
Oli pääministeri sitten kuka tahansa, iästä, sukupuolesta, puolueesta yms. riippumatta, häntä on kohdeltava pääministerinä. Ei tule mitään "lievennysperusteita" sen mukaan, minkä näköinen sattuu olemaan. Ei tuohon pestiin ketään pakoteta. Pääministerin työ on valtavan raskas, mutta siihen liittyy myös paljon valtaa. On myös ymmärrettävä ja hyväksyttävä, että arvostelua tulee paljon, asiallista ja asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpinäkyvyys, avoimuus ja rehellisyys eivät kuulu vasemmistoaktivistien arvoihin lainkaan. Selän takana puuhastelu, valehtelu ja muiden syyttely kuuluvat.
Yhdessä koulussa, yhdessä koulussa Pirkkalassa oli kokeilumoniste. Siis yhdessä koulussa, sieltä se ei levinnyt minnekään. Näytä minulle täysin rehellinen ihminen!
Jos rehellisiä ollaan niin tarkoitushan oli saada sama systeemi koko koululaitokseen mutta se ei onneksi levinnyt. Ei pelkkä yritys ja epäonnistuminen ole todiste siitä ettei asiaa edes yritetty.