Sanna Marinin mitta tuli täyteen raju tilitys uutuusdokumentissa
Dokumenttisarjan traileri on nyt julkaistu. Esittelyvideolla Marin kertoo, kuinka hän sai palautetta, jonka mukaan teki kaiken yksityiselämässään väärin.
Jos olen töissä, niin mun pitäis olla perheen kanssa. Jos siivoan, niin se on väärin, koska pitäisi palkata siivooja. Jos käyn juoksemassa, niin se on väärin, koska minun pitäisi olla töissä, Marin luettelee trailerissa.
Kommentit (694)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen asia persulit että teidän mielipiteellänne ei oikeastaan ole mitään merkitystä. Nyt on teidän aikanne olla suurennuslasin alla joten kannattaa miettiä mitä puolueenne ja se "mestarinne" tai miksi ikinä häntä kutsuttekaan saisi edes jotain aikaiseksi. Odotamme mielenkiinnolla tulevaa koska seuraavat neljä vuotta on teidän vastuullanne ja te todellakin tulette vastaamaan siitä mitä tapahtuu. Onnea uudelle kaudelle koska sitä te tulette tarvitsemaan. Lupauksenne olette jo käytännössä pettäneen.
Ensinnäkin persujen kannatus oli ja on edelleen suurempi kuin demarien.
Toiseksi persuthan voi luvata ottavansa tasan saman verran vastuuta kuin mariinikin on ottanut jokaisesta päätöksestään eli ei ollenkaan ja syy vieritetään joka kerta jonkun muun niskaan. Tämähän on se tyyli jolla te demarit olette opettaneet että valtiota pitää hallita vastuullisesti?
-eri ja ei todellakaan persu mutta en jaksa noiden demarienkaan jatkuvaa valehtelua ollenkaan
Asiaa lienee selvä ja siitä ei tarvitse edes keskustella. Sinulla on mielipiteesi ja niin minullakin. Se ei siitä miksikään muutu tämän sivuston perusteella. Nyt on aika siirtyä katsomaan uuden hallituksen tekemisiä ja minä todellakin seuraan niitä. Kolmen suurimman puolueen kannatuserot olivat marginaalisia ja minä hyväksyn tuloksen ja hyväksyn myös sen mitä uusi hallitus tekee. Hyväksyn myös en että kaikesta vastaavat pääasiassa kaksi suurinta eli KOK ja PS. Joten pallo on nyt teillä.
No ei ole koska ei meillä ole edelleenkään muuta hallitusta kuin se mikä koko nelisen vuotta on ollut ja seuravaa syntyy sitten joskus jos syntyy. Lisäksi seuraava hallitus ei juuri muuta pysty tekemään kuin korjaamaan joitain siitä jättilistasta asioita jotka tämä istuva hallitus onnistui hajottamaan ja sotkemaan.
Ei historiaa nollata hallituskausien välillä vaan hallitukset jatkaa siitä mihin edellinen tilanteen jättää. Tässä vaihdoksessa perinnöksi jäi huomattavan hankalat sotkut.
Huvittavaa kyllä oli se, että kritisoituaan sipilää ja hallitustaan ympärivuorokauden neljä vuotta rinne ja kumppanit lähti hallitusneuvotteluihin "rahaa on" asenteella koska just sipilä oli sitä heille järkännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä maassa olisi koronan alkaessa ollut Kokoomus hallituspuolueena, niin kuolleita olisi PALJON enemmän, koska olisi ajateltu vain yrityksiä, ei ihmisiä.
Haukkukaa vaan Sanna Marinia, mutta hänen pääministerikaudellaan Suomi vietiin Natoon ja säästettiin mahdollisesti kymmeniä, ellei satojatuhansia ihmishenkiä.
Kyllä tulee ikävä Sanna Marinin hallituskautta.Vidun urpo! Se että putte hyökkäsi Ukrainaan sai kansan päät kääntymään Naton suhteen. Sanna oli viimeisiä käännynnäisiä (ei Minun hallituskaudella!) Totta kai suosiota kalasteleva Marin osasi lukea oikeat merkit ilmasta ja kääntyi Naton kannattajaksi, kunhan kansan tuki oli takana. Kokoomus on aina ollut Naton kannalla ja tietysti iloitsee siitä, että vihdoin jääräpäisten päät kääntyivät. Mutta se, että Marin oli tuolloin pm ei ole mikään ansio vaan sattuma. Tosin siinäkin jääräpäisyys näkyi, ja hyvä niin.
Älä valehtele! Sanna Marin sanoi sanatarkasti Very Unlikely! Eivät suomalaiset olleet ryntäämässä Natoon ennen ry ss ie n aloittamaa hyökkäyssotaa, Naton kannatus oli vain n. 20% luokkaa. Miksi olisimmekaan, suurimman osan mielestä ei ollut tarvetta liittoutua sotilaallisesti, koska venäjää ei koettu niin suurena uhkana.
Ratkaiseva ilmaisu tuossa on MINUN hallituskaudellani. Minä, minä, ja vielä kerran minä. Tuossakaan yhteydessä ei hahmottanut, että nyt on paljon suuremmat kuviot kyseessä.
Hallitus on hänen hallituksensa.
Ja syy aina muiden...
Eikö enää ole muuta jankattavaa? Se, että syy on aina muiden, on inhimillistä. Kun pohdit omia tekemisiäsi ja tekemättä jättämisiäsi, niin huomaat asian.
Itse olen esihenkilö ja kyllä, minä otan vastuun omista virheistäni, kaatamatta niitä alaisteni tai muiden niskaan. Erehtyminen ja virheiden tekeminen on inhimillistä -se, ettei ikinä myönnä virheitään, vaan sysää ne toisten syyksi, kertoo jostakin aivan muusta.
-ohis
Jännä, että nyt Marinia saa haukkua pitkän ketjun verran. Niin se häviää kunnia äkkiä kun valta vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että nyt Marinia saa haukkua pitkän ketjun verran. Niin se häviää kunnia äkkiä kun valta vaihtuu.
Voi kyllä tätä ketjua sensuroidaan ja reippaasti. Eilenkin katosi kymmenisen sivua muutamassa tunnissa. Palstan ahkerin mariinin puolesta sensuroija taitaa olla toimituksessa työssä ja sensurointiajankohta riippuu siitä milloin tuolla hepulla on työvuorot.
Yleensähän tuon käsittelyssä katoaa koko ketju samantien mutta toimitus taitaa olla kieltänyt poistamasta kaikkia mariiniketjuja joten tuo sitten siivoaa kommentteja sivutolkulla kerrallaan kun ei tykkää kansan mielipiteistä.
Uutisissa kerrottiin tänään, että Sanna Marin vihitään New Yorkin yliopiston kunniatohtoriksi. Mahtaa hänen mustamaalaajiaan kismittää.
Vierailija kirjoitti:
Uutisissa kerrottiin tänään, että Sanna Marin vihitään New Yorkin yliopiston kunniatohtoriksi. Mahtaa hänen mustamaalaajiaan kismittää.
Looserit pelkäävät naisia jolla on valtaa. Siksi Marin saa loosereilta paskaa niskaansa koko ajan.
Ei ole Marinin ansiota että sattui naisvaltainen hallitus kun oli pm. Suomessa vaan nyt puolueista suurimmalla osalla on naispuheenjohtajat ja puolueet valitsee puheenjohtajat.
Marin kyöpelinvuorelle pelkällä menolipulla! Samalla luudalla Ilmari, Tuppurainen, Kiuru, Alma ja koko niiskujengi. Raikastuisi ilma kummasti Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Looserit pelkäävät naisia jolla on valtaa. Siksi Marin saa loosereilta paskaa niskaansa koko ajan.
Uniperilla, katastrofaalisen kalliilla sotella, aina vaan huononevalla terveydenhoidolla, holtittomalla valtion velkaantumisella, jauho- ja muulla biletyksellä ja sadalla muulla sählingillä ei tietenkään ole kritiikkiin mitään vaikutusta. Vain sillä että sanna on nainen ja ihmiset on kateellisia.
/s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jaksa jauhaa tuota väsynyttä juttu. Teot ja tulokset ratkaisevat. Niissä on Marin epäonnistunut. Siksi kritiikki.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen asia persulit että teidän mielipiteellänne ei oikeastaan ole mitään merkitystä. Nyt on teidän aikanne olla suurennuslasin alla joten kannattaa miettiä mitä puolueenne ja se "mestarinne" tai miksi ikinä häntä kutsuttekaan saisi edes jotain aikaiseksi. Odotamme mielenkiinnolla tulevaa koska seuraavat neljä vuotta on teidän vastuullanne ja te todellakin tulette vastaamaan siitä mitä tapahtuu. Onnea uudelle kaudelle koska sitä te tulette tarvitsemaan. Lupauksenne olette jo käytännössä pettäneen.
Mikä vikana kun et ymmärrä selkosuomea? Täällä on paljon muitakin kuin "persuleita" kirjoittamassa. Olemme yhtä mieltä kritisoidessamme Marinia, hänen hallitustaan ja toimintatapojaan. Emme arvosta pinnallisuutta, uhriutumista tai pelien pelaamista. Arvostamme aitoa, rehellistä ja asioihin paneutuva poliitikkoa.
Asiakysymykset ovat politiikkaa ja niitä seuraamme. Emme kaipaa filtteröityä instapärstäilyä tai vielä vähemmän lööppejä tai ylimielistä vttuilua jos niihin lööppeihin johtavaa toimintaa kritisoi.
Olemme varmasti eri mieltä monistakin asioista emmekä kaikki äänestä persuja. Suomi on vapaa demokratia ja täällä saa mieltymyksensä mukaan äänestää. Kukin meistä näkee asiat omasta vinkkelistään ja valitsee ehdokkaan/puolueen jonka näkee parhaiten kykenevän edistämään itselle tärkeitä asioita. Seuraamme politiikkaa ja poliitikkoja samalla tavoin kuin tähänkin asti - emme anna pärstäkertoimen vaikuttaa. Kritisoimme jos tulee kritisoitavaa, mutta emme ole etukäteen lyömässä lukkoon mielipiteitämme.
Rehellisyyttä ja avarakatseisuutta sinne oppositioonkin soisi joskus syntyvän.
Itse kukin voi omalla kohdallaan pohtia, milloin ja miksi mitta tulee täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Marinin ansiota että sattui naisvaltainen hallitus kun oli pm. Suomessa vaan nyt puolueista suurimmalla osalla on naispuheenjohtajat ja puolueet valitsee puheenjohtajat.
Nythän on niin, että kaikki, aivan kaikki, alkaen kolerasta ja rutosta, on pääministerin vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jaksa jauhaa tuota väsynyttä juttu. Teot ja tulokset ratkaisevat. Niissä on Marin epäonnistunut. Siksi kritiikki.
Kritiikki? Et erota edes hallituksen päätöksiä Marin päätöksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Sipilän hallituksen epäonnistumiset ovat nyt Marinin syytä. Kritiikki osuu ihan väärään hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse kukin voi omalla kohdallaan pohtia, milloin ja miksi mitta tulee täyteen.
Äänestäjille tuli mitta täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Marinhan on IF:n kannattaja ja siellä omiensa joukossa hänet nyt palkitaan. Itse en kannata IF:ää, vaan tasa-arvoa kaikkien ihmisten välillä.
Sannuli? Sannuli on lehden toimittaja.