Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marinin mitta tuli täyteen raju tilitys uutuusdokumentissa

Vierailija
15.05.2023 |

Dokumenttisarjan traileri on nyt julkaistu. Esittelyvideolla Marin kertoo, kuinka hän sai palautetta, jonka mukaan teki kaiken yksityiselämässään väärin.

Jos olen töissä, niin mun pitäis olla perheen kanssa. Jos siivoan, niin se on väärin, koska pitäisi palkata siivooja. Jos käyn juoksemassa, niin se on väärin, koska minun pitäisi olla töissä, Marin luettelee trailerissa.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009587464.html

Kommentit (694)

Vierailija
581/694 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Sannallehan tärkeintä oli ja on aina univormu.

Vierailija
582/694 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa takaisin ne poistetut kommentit. Niissä puhutaan oikeasti politiikkaa. Niissä ei puhuta naisista. Itseäni ei kiinnosta se, mitä ihmisellä on alapäässään, tai onko siellä edes mitään.

Eiköhän tämä sen-su-rointi jo riitä?

Tästä kommunistien väkivaltaisuudesta ja vaientamiskulttuurista minä olen ainakin saanut tarpeekseni.

Länsimaiset arvot ja sananvapaus Suomeen. Käykö teille muillekin tämä ehdotus?

Sanoma Oy:n sensuurisäädökset ovat 30-luvulta.

Puhumattakaan joskus 1945 jälkeen, kun venäläiset miehittivät Suomen. Ei aseilla, mutta henkisesti. Kaappasivat haltuunsa Suomen lehdistön, politiikan, talouden, kulttuurin, koulutuksen jne. Tosi masentavaa se, että nämä suomettuneet yksilöt eivät halua suuntautua länteen. Ei vieläkään.

Silloinkin tämä sama m a f i a  oli vallassa: SDP ja muut kommarit. Kepu, kommunisteja nekin. Hyvin ahdistavaa ja tunkkaista.

Kepu ei ole kommunistinen. Jos on, niin sitten olet sinäkin.

Minun näkökulmastani kepu on vasemmistopuolue.

Niin varmasti äärioikeistolaisen mielestä onkin.

En ole äärioikeistolainen. Olen konservatiivi tyyliin USAn republikaanit. Suomen puolueet ovat kaikki liian punaisia. Mutta arvoihini kuuluu myös luonnonsuojelu ja köyhien auttaminen.

Minulle ei ole olemassakaan mitään puoluetta missään. En äänestä ollenkaan.

No arvosihan ovat ihan hyvät. Mutta älä nyt sentään ihan sokeaksi heittäydy.

Olen lapsesta saakka ihmetellyt jatkuvasti Suomea ja suomalaisia. Vasta nyt ymmärrän kaiken, kun sain johtolangasta kiinni ja aloin selvittää asiaa. Ihmetykseni johtuu siitä, että Suomi on oikeasti todella sosialistinen maa ja suomalaisten aivot on muokattu sosialistisiksi jo alakoulusta lähtien. Olen katkera, että minut pakotettiin istumaan kommunistisessa peruskoulussa jonka malli oli kopioitu Itä-Saksasta. Olen vihainen siitä, että minua on huijattu.

Jos nämä kommarit olisivat kertoneet totuuden, olisin ymmärtänyt kaiken. Että Suomi ei ole mikään demokraattinen länsimaa. Suomi oli pelkkä neuvostoliiton maakunta. Ja kaikki nämä kommarit kuuluivat Suomen poliittiseen eliittiin. Kaikki puolueet. Ihan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/694 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisuudesta luopuminen näyttää olevan kovin vaikeaa.

Jos menet ehdoin tahdoin julkisuuteen niin silloin hyväksyt sinne mennessäsi sen että kritiikkiä voi tulla. On keskenkasvuista ja myös narsistista olettaa muuta.

Kerroitte tämän varmasti myös Sipilälle, kansakunnnan kusitolpalle sekä Stubbille, joka on vannonut ettei enää ikinä lähde mukaan Suomen politiikkaan. Narskuja?

He eivät menneet altistuneena baariin. Sipilähän oli mitä pätevin pääministeri ja valtionvelka lähti laskuun. Muistuttaisin kuvakohusta, mihin Sanna käytännössä totesisen olevan kuvaajan vika. Olisimmepa kuulleet Sannan suusta "tulos tai ulos".

Sipilä kävelee edelleen, jopa ns. omalla maaperällään luimuillen. Minusta on syytäkin. Se aktiivimalli ei vaan mennyt putkeen, vaikka joku vähän ä-l-y-i-n-e-n siitä näkeekin märkiä päiväunia.

Vierailija
584/694 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa takaisin ne poistetut kommentit. Niissä puhutaan oikeasti politiikkaa. Niissä ei puhuta naisista. Itseäni ei kiinnosta se, mitä ihmisellä on alapäässään, tai onko siellä edes mitään.

Tästä kommunistien väkivaltaisuudesta ja vaientamiskulttuurista minä olen ainakin saanut tarpeekseni.

Puhumattakaan joskus 1945 jälkeen, kun venäläiset miehittivät Suomen. Ei aseilla, mutta henkisesti. Kaappasivat haltuunsa Suomen lehdistön, politiikan, talouden, kulttuurin, koulutuksen jne. Tosi masentavaa se, että nämä suomettuneet yksilöt eivät halua suuntautua länteen. Ei vieläkään.

Silloinkin tämä sama m a f i a  oli vallassa: SDP ja muut kommarit. Kepu, kommunisteja nekin. Hyvin ahdistavaa ja tunkkaista.

En ole äärioikeistolainen. Olen konservatiivi tyyliin USAn republikaanit. Suomen puolueet ovat kaikki liian punaisia. Mutta arvoihini kuuluu myös luonnonsuojelu ja köyhien auttaminen.

Olen lapsesta saakka ihmetellyt jatkuvasti Suomea ja suomalaisia. Vasta nyt ymmärrän kaiken, kun sain johtolangasta kiinni ja aloin selvittää asiaa. Ihmetykseni johtuu siitä, että Suomi on oikeasti todella sosialistinen maa ja suomalaisten aivot on muokattu sosialistisiksi jo alakoulusta lähtien. Olen katkera, että minut pakotettiin istumaan kommunistisessa peruskoulussa jonka malli oli kopioitu Itä-Saksasta. Olen vihainen siitä, että minua on huijattu.

Jos nämä kommarit olisivat kertoneet totuuden, olisin ymmärtänyt kaiken. Että Suomi ei ole mikään demokraattinen länsimaa. Suomi oli pelkkä neuvostoliiton maakunta. Ja kaikki nämä kommarit kuuluivat Suomen poliittiseen eliittiin. Kaikki puolueet. Ihan kaikki.

Sun "ongelma" on helposti ratkottu. Lähde vetää Suomesta.

Vierailija
585/694 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylellä oli hiljattain juttu kuinka 1970-luvulla tehtiin salaa vanhemmilta pienille koululaisille kokeilu jossa opetussuunnitelma muokattiin selvästi sosialistiseksi verrattuna normikoulun opetussuunnitelmaan.

Läpinäkyvyys, avoimuus ja rehellisyys eivät kuulu vasemmistoaktivistien arvoihin lainkaan. Selän takana puuhastelu, valehtelu ja muiden syyttely kuuluvat.

Vierailija
586/694 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäviä päätöksiä ei saisi tehdä. Vähätuloiset tarvitsevat apua ihan hengen pitimiksi. Hyvätuloiset ja rikkaat pärjäät ilman tukia. Ikävät päätökset ovat kokoomuksen asia listalla ykkösiä, kun eivät ymmärrä köyhän elämästä mitään. Sama taitaa olla persujen kanssa.

Sanna jätti kotimaan asiat retuperälle ja panosti miljardit tulevaan EU virkaan. Kansa valitsi muutoksen puolesta ja on valmis talkoisiin hyvinvaltion rippeiden säilyttämiseksi.

Meillä asioista päättää eduskunta, ei pääministeri. Mitä tulee hyvinvointivaltion rippeiden säilyttämiseen, niin kohota katseesi tulevaan pääministeriin, joka hallitusneuvotteluissa on jo esittänyt kuuden miljardin euron säästöjä. Niistä saat sinäkin osasi.

Ootko tyhmä? Kyllä diktaattori Sanna sai junailtua omat tavoitteensa läpi, jos ei muuten, niin kiljumalla päälle. Luuletko, että muilla on puolikasta sananvaltaa kun pm jyrää? Tai kuinka monella on edes munaa vastustaa - kiljumisen lisäksi ylimielistä pilkkaa, uhriutumista naisvihasta, läksytystä johon ei sanaa saa väliin, ulkoaopittua jargoniaa jne. Kyllä täytyy olla aikamoinen (poliittinen) itsemurhakandi, joka Sannaa uskaltaa vastustaa. Median ja kansan lemmikki!

Kuuden miljardin säästötavoite ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä - siitähän vaalit just käytiin. Sille on kansan mandaatti. Ai niin, Sanna fanittajien politiikan seuraaminen rajoittuu Sannan instakuviin ja lööppeihin.

Jokainen toimii näkemyksensä  mukaan, niin sinäkin, sannavihaaja. Mutta nythän me olemme saamassa uuden ihanan ja erinomaisen pääministerin, joka on lähes pyhimys. Ai kansan mandatti. No, sitten kansa pitäköön suunsa supussa, kun joutuu säästöjen kohteeksi.

Näistä säästöistä ovat nyt valitut puolueet, kokoomus etunenässä, puhuneet avoimesti ennen vaaleja. Siitäköhän syystä nyt vaalien jälkeen kokoomuksen kannatus on noussut 21,4, prosenttiin (vaalien aikaan 20,8 prosenttia), perussuomalaisten kannatus noussut lähen prosentin ja on nyt 21 prosenttia (vaalien aikana 20,1 prosenttia) ja Rkp:n kannatus nyt 4,5, prosenttia (vaaleissa 4,3 prosenttia). https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009575054.html

Me kaikki joudumme säästämään, sillä Marinin hallitus otti Suomelle ennennäkemättömän suuren velan, menetti Uniper miljardit ja olisi jatkanut samaa velanottoa ellei hallitus olisi vaihtunut. Nykyisillä nousseilla koroilla Suomi maksaa korkokuluja kohta 3 miljardia euroa vuodessa. Ja tämä tulee jatkumaan vuosia, kiitos Marinin.

https://yle.fi/a/74-20013944: Suomen korkomenot kasvavat vauhdilla, eikä loppua näy – budjettipäällikkö: ”Valtavalla loikalla tullaan ylöspäin”

Korkomenojen kasvu jatkuu vuosien ajan, sillä kipuavat korot nostavat lainanhoitokuluja viiveellä. Menoja paisuttaa myös se, että Suomi on ottanut lisää lainaa.

Vastuuton talouspolitiikka jota Marin etunenässä ajoi käy nyt kalliiksi jokaiselle suomalaiselle korkeampina veroina ja heikentyvinä palveluina.

Mutta tärkeintä Marinille näytti olevan oman henkilökohtaisen somepersoonan kehittäminen ja lehtien kansissa oleminen.

Maan hyvinvoinnin kehittäminen myös tuleville polville näytti olleen täysin sivuseikka. Tärkeintä oli saada itselleen iloa ja valoa ja siinä sivussa somekavereille hyvät bileet Kesärannassa. Itsekeskeinen ja vain omaa etua ajatteleva poliitikko.

Katsoin muuten Marinin ja Purran instat. Marinilla n. 650 postausta, lähinnä poliittista viestintâä, selfieitä tai työtapaamisia. Purralla vaille 500 postausta, lähinnä selfieitä ja ruokakuvia ja vihermehuja.

Tirsk.

Purralla on kauniiita kuvia Suomen luonnosta. Marinin  ns. poliittiset selfiet ovat tyyliä "olen tässä sen ja sen kanssa, katsokaa minua." Esim. "Tässä lupaan Zelenskyille hornetteja, vaikka olen liian tyhmä tajuamaan, ettei Suomi voi niitä antaa."

Aiivan 😂. Luontokuva on toki parempi kyin kuva siitä, kun tapaa Euroopan tämän hetken merkittävimmän valtiomiehen.

Varsinkin, jos ei saa tapaamisessa aikaan muuta kuin vahinkoa tekemällä katteettomia lupauksia hävittäjistä epätoivoiselle kansakunnalle.

On narsistista valehdella puolustussotaa käyvän maan johtajalle että Suomi antaisi Hornetteja heto. Koko juttu oli Marinilta huomiohakuinen vastuuton temppu. Silkkaa itsekyyttä hädänalaista hyväksikäyttäen.

Ja vahingoittaa ikävästi Suomen uskottavuutta, kun pääministeri lupailee hävittäjiä, joita ei voikaan antaa. 

Teot ennen sanoja. Marinin kyky ymmärtää kansainvälistä diplomatiaa osoittautui täysin olemattomaksi.

Niinkö? Siksikö hän on niin arvostettu kansainvälisesti?Sanna Marin saapuu kutsuttuna New Yorkin täydelle Yankee-stadionille puhumaan 50 000 valmistuvalle yliopisto-opiskelijalle.

Tämän ajan menestystarinoilla on toistuvasti henkilöitymänsä. Suomen kansainvälinen mielikuva on yhden henkilön harteilla: Sanna Marinin.

Ja tuo nostaa Suomen kansantaloutta miten? Konkretiaa kiitos.

Että miten Suomen tunnetuksi tekeminen maailmalla auttaa esimerkiksi Suomalaisia yrityksiä ja sitä kautta nostaa kansantaloutta?Jaa a..mietitäänpä hetki...

Väärä foorumi tuohon. Kunnon vienninedistämistä Marin vältteli tekemästä koska hänestä huokui inho vientiteollisuuttamme kohtaan. Luulee että raha kasvaa puussa ilmeisesti. News flash: Ei kasva.

Te itkeä tihrustitte hänen vienninedistämismatkoistaankin 😂. Olkaa jyt vaan ihan rehellisiä: olisi hän tehnyt mitä tahansa niin te olisitte haukkuneet pystyyn. Syöpälääkekin olisi kehitetty väärällä tavalla ja lapsi pelastettu tulipalosta vaan tykkkäyksien toivossa. Vihaatte häntä täysin patologisesti. Kannattaa miettiä miksi.

Sinäkään et sitten näköjään tajua. No, ei voi mitään. Kunhan kaltaisesi taas ei alkaisi toimia maamme pääministerinä tai ulkomaankauppaministerinä.

Vierailija
587/694 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samat kommentit Marinista puolesta ja vastaan on luettu jo niin moneen kertaan että kyllästyttää. Hemmetin hieno pääministeri ja hänestä tullaan vielä kuulemaan. Jos ei Suomessa niin sitten kansainvälisesti. 

Vierailija
588/694 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäviä päätöksiä ei saisi tehdä. Vähätuloiset tarvitsevat apua ihan hengen pitimiksi. Hyvätuloiset ja rikkaat pärjäät ilman tukia. Ikävät päätökset ovat kokoomuksen asia listalla ykkösiä, kun eivät ymmärrä köyhän elämästä mitään. Sama taitaa olla persujen kanssa.

Sanna jätti kotimaan asiat retuperälle ja panosti miljardit tulevaan EU virkaan. Kansa valitsi muutoksen puolesta ja on valmis talkoisiin hyvinvaltion rippeiden säilyttämiseksi.

Meillä asioista päättää eduskunta, ei pääministeri. Mitä tulee hyvinvointivaltion rippeiden säilyttämiseen, niin kohota katseesi tulevaan pääministeriin, joka hallitusneuvotteluissa on jo esittänyt kuuden miljardin euron säästöjä. Niistä saat sinäkin osasi.

Ootko tyhmä? Kyllä diktaattori Sanna sai junailtua omat tavoitteensa läpi, jos ei muuten, niin kiljumalla päälle. Luuletko, että muilla on puolikasta sananvaltaa kun pm jyrää? Tai kuinka monella on edes munaa vastustaa - kiljumisen lisäksi ylimielistä pilkkaa, uhriutumista naisvihasta, läksytystä johon ei sanaa saa väliin, ulkoaopittua jargoniaa jne. Kyllä täytyy olla aikamoinen (poliittinen) itsemurhakandi, joka Sannaa uskaltaa vastustaa. Median ja kansan lemmikki!

Kuuden miljardin säästötavoite ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä - siitähän vaalit just käytiin. Sille on kansan mandaatti. Ai niin, Sanna fanittajien politiikan seuraaminen rajoittuu Sannan instakuviin ja lööppeihin.

Jokainen toimii näkemyksensä  mukaan, niin sinäkin, sannavihaaja. Mutta nythän me olemme saamassa uuden ihanan ja erinomaisen pääministerin, joka on lähes pyhimys. Ai kansan mandatti. No, sitten kansa pitäköön suunsa supussa, kun joutuu säästöjen kohteeksi.

Näistä säästöistä ovat nyt valitut puolueet, kokoomus etunenässä, puhuneet avoimesti ennen vaaleja. Siitäköhän syystä nyt vaalien jälkeen kokoomuksen kannatus on noussut 21,4, prosenttiin (vaalien aikaan 20,8 prosenttia), perussuomalaisten kannatus noussut lähen prosentin ja on nyt 21 prosenttia (vaalien aikana 20,1 prosenttia) ja Rkp:n kannatus nyt 4,5, prosenttia (vaaleissa 4,3 prosenttia). https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009575054.html

Me kaikki joudumme säästämään, sillä Marinin hallitus otti Suomelle ennennäkemättömän suuren velan, menetti Uniper miljardit ja olisi jatkanut samaa velanottoa ellei hallitus olisi vaihtunut. Nykyisillä nousseilla koroilla Suomi maksaa korkokuluja kohta 3 miljardia euroa vuodessa. Ja tämä tulee jatkumaan vuosia, kiitos Marinin.

https://yle.fi/a/74-20013944: Suomen korkomenot kasvavat vauhdilla, eikä loppua näy – budjettipäällikkö: ”Valtavalla loikalla tullaan ylöspäin”

Korkomenojen kasvu jatkuu vuosien ajan, sillä kipuavat korot nostavat lainanhoitokuluja viiveellä. Menoja paisuttaa myös se, että Suomi on ottanut lisää lainaa.

Vastuuton talouspolitiikka jota Marin etunenässä ajoi käy nyt kalliiksi jokaiselle suomalaiselle korkeampina veroina ja heikentyvinä palveluina.

Mutta tärkeintä Marinille näytti olevan oman henkilökohtaisen somepersoonan kehittäminen ja lehtien kansissa oleminen.

Maan hyvinvoinnin kehittäminen myös tuleville polville näytti olleen täysin sivuseikka. Tärkeintä oli saada itselleen iloa ja valoa ja siinä sivussa somekavereille hyvät bileet Kesärannassa. Itsekeskeinen ja vain omaa etua ajatteleva poliitikko.

Katsoin muuten Marinin ja Purran instat. Marinilla n. 650 postausta, lähinnä poliittista viestintâä, selfieitä tai työtapaamisia. Purralla vaille 500 postausta, lähinnä selfieitä ja ruokakuvia ja vihermehuja.

Tirsk.

Purralla on kauniiita kuvia Suomen luonnosta. Marinin  ns. poliittiset selfiet ovat tyyliä "olen tässä sen ja sen kanssa, katsokaa minua." Esim. "Tässä lupaan Zelenskyille hornetteja, vaikka olen liian tyhmä tajuamaan, ettei Suomi voi niitä antaa."

Aiivan 😂. Luontokuva on toki parempi kyin kuva siitä, kun tapaa Euroopan tämän hetken merkittävimmän valtiomiehen.

Varsinkin, jos ei saa tapaamisessa aikaan muuta kuin vahinkoa tekemällä katteettomia lupauksia hävittäjistä epätoivoiselle kansakunnalle.

On narsistista valehdella puolustussotaa käyvän maan johtajalle että Suomi antaisi Hornetteja heto. Koko juttu oli Marinilta huomiohakuinen vastuuton temppu. Silkkaa itsekyyttä hädänalaista hyväksikäyttäen.

Ja vahingoittaa ikävästi Suomen uskottavuutta, kun pääministeri lupailee hävittäjiä, joita ei voikaan antaa. 

Teot ennen sanoja. Marinin kyky ymmärtää kansainvälistä diplomatiaa osoittautui täysin olemattomaksi.

Niinkö? Siksikö hän on niin arvostettu kansainvälisesti?Sanna Marin saapuu kutsuttuna New Yorkin täydelle Yankee-stadionille puhumaan 50 000 valmistuvalle yliopisto-opiskelijalle.

Tämän ajan menestystarinoilla on toistuvasti henkilöitymänsä. Suomen kansainvälinen mielikuva on yhden henkilön harteilla: Sanna Marinin.

Ja tuo nostaa Suomen kansantaloutta miten? Konkretiaa kiitos.

Että miten Suomen tunnetuksi tekeminen maailmalla auttaa esimerkiksi Suomalaisia yrityksiä ja sitä kautta nostaa kansantaloutta?Jaa a..mietitäänpä hetki...

Väärä foorumi tuohon. Kunnon vienninedistämistä Marin vältteli tekemästä koska hänestä huokui inho vientiteollisuuttamme kohtaan. Luulee että raha kasvaa puussa ilmeisesti. News flash: Ei kasva.

Te itkeä tihrustitte hänen vienninedistämismatkoistaankin 😂. Olkaa jyt vaan ihan rehellisiä: olisi hän tehnyt mitä tahansa niin te olisitte haukkuneet pystyyn. Syöpälääkekin olisi kehitetty väärällä tavalla ja lapsi pelastettu tulipalosta vaan tykkkäyksien toivossa. Vihaatte häntä täysin patologisesti. Kannattaa miettiä miksi.

No jokos sietä Australiasta ja Uudesta-Seelannista on tullut tilauksia? Ai ei? Hämmästyttävää. Mutta kiva että pääsi turreilemaan.

Tällaiseltahan se näyttää:

Huomattava lisäys vuoden 2023 tammi-helmikuun Suomen ja Australian välisessä tavarakaupassa

Alkuvuoden aikana maiden välinen tavarakauppa oli arvoltaan merkittävästi suurempi, kuin mitä se oli edellisen vuoden tammi-helmikuussa. Kasvua oli peräti 38,9 prosenttia ja kaupan arvo nousi 194 miljoonaan euroon. Tammi-helmikuun aikana maiden välisessä tavarakaupassa tuonnin arvo oli 82 miljoonaa euroa. Viennin arvo oli 112 miljoonaa euroa. Vuoden 2022 vastaavaan jaksoon nähden jakson tuonnin arvo kasvoi 273,5 prosentilla

Unohdit pari lukua: Kauppa Australian kanssa edusti vuoden 2023 helmikuussa 0,8 prosentin osuutta Suomen tavaroiden ulkomaankaupasta, 0,7 prosenttia Suomen viennistä ja 0,9 prosenttia tuonnista. Helmikuussa Australia oli Suomen 26. merkittävin ulkomaankauppakumppani.

Hienoa priorisointia tosiaan Sannulilta.

Oliko tavoitteena solmia uusia kauppasuhteita ja vahvistaa niitä nimenomaan alueella? Näin muistelen. Näyttää toimineen suht hyvin. Toivottavasti uusi hallitus jatkaa samoilla linjoilla, nyt kun koronakaan ei estä tällaista toimintaa.

Täysin epäonnistunutta toimintaa koska tuonti kasvoi enemmän kuin vienti. Ei sillä Suomi nouse että tuodaan ulkomailta tavaraa täällä kulutettavaksi enemmän kuin viemme. Hyvinvointivaltion tärkein tukijalka on meidän vientiteollisuus ja sen toimintaedellytykset. Sitä Marin ei ole hoitanut kaudellaan kuntoon lainkaan. Toimet täysin riittämättömiä. Ilmeisesti siksi että biletys, ilo ja valo tärkeämpää kuin hyvinvointivaltiomme pelastaminen.

Niin siis kauppasuhteethan ovat yleensä molemminpuolisia. Toivottavasti viennin osuus jossain vaiheessa kasvaa. Suhteet on luotu.

Vienti ja tuonti ovat kyllä kaksi eri asiaa. Olisi kannattanut keskittyä luomaan niitä vientisuhteita. On se jännä että tämäkin pitää erikseen kertoa pääministerille. No, seuraavalle ei tarvitse, Luojan kiitos siitä.

Kurjaa että kukaan palstavakkareista ei ole edennyt pääministeriksi, kun teissä kaikki maailman tieto ja taito asustelee. Kumma ettei sitä ole jo valjastettu kansakunnan käyttöön. Ehkä joskus 👍.

Vierailija
589/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tirsk.

Mikäs se vahinko on? Zelenskyi näytti tajunneen rajoitteet oikein hyvin lehdistötilaisuuden perusteella.

Niin pikku hiljaa hänelle on valjennut, että Marin lupaili tyhjiä. Mietipä itse tykönäsi mikä se vahinko mahtaisi olla.

Minâ hiukan luulen että pikkasen nyt liioittelet asiaa. Ukrainalaisilla on varmaan ollut vähän isommat kuviot mielessä kuin muutamat hornetit. Tuskin ovat itseään sen takia uneen itkeneet illalla, vaikka sinä oletkin. Sulla on pienet murheet ja varaa lillua mietteissâsi Marinin sanomisista, heillä lienee paljon muutakin mielen päällä.

No onko muuta mielen päällä? Dokkarihan on just siitä ettei ole muuta. Selfiet oli naurettavia.

Vierailija
590/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä samat kommentit Marinista puolesta ja vastaan on luettu jo niin moneen kertaan että kyllästyttää. Hemmetin hieno pääministeri ja hänestä tullaan vielä kuulemaan. Jos ei Suomessa niin sitten kansainvälisesti. 

Niin hieno pääministeri, etteivät suomalaiset halunneet häntä jatkokaudelle.

Vierailija
591/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa edes pettänyttä ex naista niin paljon, kuin toiset naiset täällä vihaa mariinia. Vahva johtaja ja nainen, en käsitä naisten vihaa häntä kohtaan.

Mitäpä, jos viha johtuukin Sannan tekosista ja sanomisista eikä sukupuolesta. Onko ihan mahdoton ajatus?

Naisviha on Marinin kohdalla niin selvää, että täytyy olla totaalisen sokea jos ei sitä tajua. Mikään hänen tekonsa ei ole sellainen, joka ansaitsee ryöpytyksen jota hän on saanut.

Jos Sannan sijaan mokaillut henkilö olisi ollut mies, niin hän olisi joutunut eroamaan virastaan. Siinä sulle sitä kuuluisaa naisvihaa.

Vierailija
592/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menet ehdoin tahdoin julkisuuteen niin silloin hyväksyt sinne mennessäsi sen että kritiikkiä voi tulla. On keskenkasvuista ja myös narsistista olettaa muuta.

Kerroitte tämän varmasti myös Sipilälle, kansakunnnan kusitolpalle sekä Stubbille, joka on vannonut ettei enää ikinä lähde mukaan Suomen politiikkaan. Narskuja?

He eivät menneet altistuneena baariin. Sipilähän oli mitä pätevin pääministeri ja valtionvelka lähti laskuun. Muistuttaisin kuvakohusta, mihin Sanna käytännössä totesisen olevan kuvaajan vika. Olisimmepa kuulleet Sannan suusta "tulos tai ulos".

Sipilä kävelee edelleen, jopa ns. omalla maaperällään luimuillen. Minusta on syytäkin. Se aktiivimalli ei vaan mennyt putkeen, vaikka joku vähän ä-l-y-i-n-e-n siitä näkeekin märkiä päiväunia.

Marinin aktiivimalli onkin tosi paljon parempi! Kuukaudessa pitää hakea neljää työpaikkaa kun siinä pskassa kikyssä olisi pitänyt hakea kolmen kk aikana 12. Siis ihan eri juttu!!!

Vierailija
593/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CIS kirjoitti:

No kyllä Sannaa on sen verran Suomalaisessa mediassa hyökytettykin että ihan on varmaan syytäkin avautua. Suomalaiset on niin junttia kansaa ettei kestä kun nainen menestyy ja vieläpä loistavasti. Tätä maata pyörittää valitettavasti punaisen niskan omaavat persut. 

Ihan syystä on Sannaa hyökytetty. Mutta ettehän te punaisten lasien takaa tuijottajat tätä näe. Jos Sanna olisi hoitanut asiat loistavasti useampien mielestä, niin demarit olisivat olleet vaaleissa sijalla yksi. Nyt kävi miten kävi. Niele vaan kiukkusi ja valita vauva-palstalla.

Vierailija
594/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tirsk.

Kyllä Marinkin tarvitsisi terveellisiä vihermehuja, on niin aneemisen oloinen, mitä yrittää koko ajan lisääntyvällä poskipunalla peittää. :) Kyllä Purra on fyysisesti terveemmän oloinen.

Purra luopui valiokunnan puheenjohtajuudestakin kun ei jaksu riittänyt. Oliko sit vihermehuvajausta just silloin?

Hyvä, että joku tajuaa luopua saavutetusta edustaan, jos aika ei yksinkertaisesti riitä panostamaan asiaan täysillä.

Marin sen sijaan haali itselleen kaikkea mahdollista. Tampereen valtuustoonkin oli pakko päästä, vaikka hieman ennen ehdolle asettumistaan oli uhriutunut aamupaloistaan pääministerin kiireisiin vedoten.

Vierailija
595/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti koko Suomen vastenmielisin kanttura.

Vierailija
596/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CIS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CIS kirjoitti:

No kyllä Sannaa on sen verran Suomalaisessa mediassa hyökytettykin että ihan on varmaan syytäkin avautua. Suomalaiset on niin junttia kansaa ettei kestä kun nainen menestyy ja vieläpä loistavasti. Tätä maata pyörittää valitettavasti punaisen niskan omaavat persut. 

Henkilökohtaisen glorian haku ei ole pääministerin ensisijainen tehtävä vaan maan etu ensin. Tätä Marin ei ajatellut lainkaan vaan koko ajan omaa julkikuvaansa ja omaa etuaan. Lapsellinen kommentti sinulta ja kertoo hyvin kyvystäsi ymmärtää politiikkaa.

Voi kuule kun tietäisit mitä juttuja olen ollut ihan itse todistamassa muutamissakin illanistujaisissa ja taksimatkoilla eräiden Suomalaisten miespoliitikkojen kanssa aiheena Sanna Marinin alasajo, että ihan on kuule Sanna ihan syystä V******käyrä korkealla. Toivon hänelle kaikkea hyvää ja tiedän että tulevaisuus on hänellä kirkas ja valoisa toisin kuin Suomen kansalla nykyisellä hallituksella. 

Silkkaa totta ihan joka sana. Aivan varmasti...

Vierailija
597/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla noloa kun oma sankari on niin surkea että sen maine räjähtää palasiksi jos ei sensuroida ympäri vuorokauden kritiikkiä ja spämmitä ketjuja täyteen aivotonta kehuskelua kuukaudesta toiseen.

Kannattaisko valita parempi sankari eikä yrittää väkisin myydä kiillotettua lantakikkaretta (kuten sanonta kuuluu)? Lantakikkare tuppaa olemaan lantakikkare vaikka sitä kuinka yrittäisi kiillottaa.

Vierailija
598/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin aktiivimalli onkin tosi paljon parempi! Kuukaudessa pitää hakea neljää työpaikkaa kun siinä pskassa kikyssä olisi pitänyt hakea kolmen kk aikana 12. Siis ihan eri juttu!!!

Mariinin aktiivimalli on paljon kalliimpi kun piti työllistää tuhatkunta turhaa virkamiestä kyyläämään manuaalisesti niitä hakuja ja "keskustelemaan" työttömien kanssa vaikkei noista kuin murto-osa tarvitse muuta kuin työpaikan eikä keskustelua. Sipilän aktiivimalli oli automaattinen ja sen oli tarkoitus koskea vain ansiosidonnaisella olevia. Ay-liike vaati kynnyskysymyksenä että sen on koskettava myös kelatyöttömiä jotka siis on ne köyhimmät työttömät joilla ei ole varaa tukiaisten leikkaamiseen eli siinä sitä demarien käytännön köyhien asialla (kukkarolla) olemista taas kerran. 

Tuon aktiivimallin idea oli tehdä työkkäriin ja ministeriöön lisää duunia että virkailijat näyttää kiireiseltä mutta edelleenkään ei tapahdu mitään hyödyllistä kun työpaikkoja ei ole eikä tule johon voisi työllistyä. Samaan aikana poliitikot vaahtoaa että pitää tuoda maahan 500 tuhatta lisää väkeä halpatyöhön/työttömäksi kun meillä on "työvoimapula". Siis demarit ja vasemmisto tuota hokee. 

Vierailija
599/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CIS kirjoitti:

Ihan syystä on Sannaa hyökytetty. Mutta ettehän te punaisten lasien takaa tuijottajat tätä näe. Jos Sanna olisi hoitanut asiat loistavasti useampien mielestä, niin demarit olisivat olleet vaaleissa sijalla yksi. Nyt kävi miten kävi. Niele vaan kiukkusi ja valita vauva-palstalla.

Jostain syystä joku demarien strategi sai aikanaan päähänsä ettei asioita tarvitse nykypäivänä tehdä ollenkaan tai ainakaan hyvin. Senkun vaan spämmii joka paikan täyteen valeita jossa kehutaan itseä ja haukutaan oppositiota joka asiasta. Tässä toki auttaa se, että nykymedia on sekä hyvin vasemmistolaista että hyvin nenästävedettävää että ne saadaan mukaan noihin kampanjoihin toistamaan vasemmistopropagandaa. 

Vierailija
600/694 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa edes pettänyttä ex naista niin paljon, kuin toiset naiset täällä vihaa mariinia. Vahva johtaja ja nainen, en käsitä naisten vihaa häntä kohtaan.

Mitäpä, jos viha johtuukin Sannan tekosista ja sanomisista eikä sukupuolesta. Onko ihan mahdoton ajatus?

Naisviha on Marinin kohdalla niin selvää, että täytyy olla totaalisen sokea jos ei sitä tajua. Mikään hänen tekonsa ei ole sellainen, joka ansaitsee ryöpytyksen jota hän on saanut.

Te Marin-fanit olette erittäin sokeita. Sinun kommenttisi on juuri malliesimerkki siitä että ei ole naisvihaa. Kirjoitin tähän alle toisenkin esimerkin.

Joku yritti täällä selittää kuinka on naisvihaa kun joku kysyy onko Marinin pepureijässä haisua. Että ei Annika Saarikosta tai kenestäkään muustakaan puhuta tuollaista. No tämän Marin-fanin kommentti oli malliesimerkki siitä että ei ole naisvihaa. Jos olisi naisvihaa, nimenomaan silloin Annika Saarikonkin pepureijän haisusta puhuttaisiin.