Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa 40-vuotiaana samanlaisen kropan kuin Loreenilla?

Vierailija
14.05.2023 |

Minkälainen liikunta, ruokavalio?

Kommentit (307)

Vierailija
101/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syömättä ja nyit 10 vuotta.

Vierailija
102/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokkolaiset geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasuhteet ei ole mitenkään kauniit- lyhyet jalat tosiaan ja olematon kaula. Lisäksi on rinnaton. Että enpä tiedä miksi moista tavoittelisi. Itse olen 46 v 3 lapsen äiti ja pidän omaa kroppaani kauniimpana. Puitteet on tosiaan syntymässä saatu, nykyään joutuu myös muutaman kerran viikossa tekemään lihastreeniä.

Vierailija
104/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittasuhteet ei ole mitenkään kauniit- lyhyet jalat tosiaan ja olematon kaula. Lisäksi on rinnaton. Että enpä tiedä miksi moista tavoittelisi. Itse olen 46 v 3 lapsen äiti ja pidän omaa kroppaani kauniimpana. Puitteet on tosiaan syntymässä saatu, nykyään joutuu myös muutaman kerran viikossa tekemään lihastreeniä.

Taas haukutaan pienirintaisia. Tätä olen koko ikäni saanut kuulla isorintaisilta. Vaikka isorintaiset tiedot olisi rumat , roikkuvat, löllykät ja eriparia, niin ne ovat aina paremmat, kuin pienet rinnat.

Vierailija
105/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla geeneillä persjalkainen 40 vuotias täti ihmisen ei kannata haaveilla

Tuollaisesta kropasta

Voi luoja näitä kommentteja huumeista!!

Hänen kroppa on lihaksikas, oletteko ihan sokeita.

Minulla on tuollainen vartalo ja täysitin juuri 40, Olen ihan suomalainen. Käyn salilla joka toinen päivä ja syön terveellisesti, vältän liikaa hiilareita. Siinä se.

Vierailija
106/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu perus suomalaisella kropalla. Vaatii x mallisen vartalon, leveähkö lantio ja kapeampi vyötärö, on lisäksi treenannut jonkin verran.

Loreen ei ole x- mallinen, vaan I mallinen, eli suora mallinen. Kyllä ko kropan mallia on paljonkin suomalaisissa.

Vierailija
107/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan tuon. Alla video, kun kahden lapsen äiti tanssii juuri kuvattuna.

Jos vaikka tekosyy on ne lapset.

Voi herranjumala. "Tekosyy" ei ole niinkään ne lapset vaan se, ettei ole maailmankuulu miljonääri malli! Tuollaisella ihmisellä on rahat maailman parhaimpiin kirurgeihin, kokkeihin ja personal trainereihin!

Unohtamatta sitä, että kyseessä on huippumalli, jolla kropan muoto on lähtökohtaisesti parempi kuin 99 prosentilla muusta kansasta. Ei keskivertomammasta tulisi huippumallia, vaikka miten treenaisi ja söisi oikein. Tulee vain sutjakkaammaksi mammaksi.

Vierailija
108/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen on kyllä upea. 

Vierailija
109/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan tuon. Alla video, kun kahden lapsen äiti tanssii juuri kuvattuna.

Jos vaikka tekosyy on ne lapset.

Voi herranjumala. "Tekosyy" ei ole niinkään ne lapset vaan se, ettei ole maailmankuulu miljonääri malli! Tuollaisella ihmisellä on rahat maailman parhaimpiin kirurgeihin, kokkeihin ja personal trainereihin!

Unohtamatta sitä, että kyseessä on huippumalli, jolla kropan muoto on lähtökohtaisesti parempi kuin 99 prosentilla muusta kansasta. Ei keskivertomammasta tulisi huippumallia, vaikka miten treenaisi ja söisi oikein. Tulee vain sutjakkaammaksi mammaksi.

Ei kyllä ole huippumalli vaan laulaja. Jokainen jolla on se 5 kg ylimääräistä ja jaksaa treenata ja syödä kurinalaisesti edes muutaman kuukauden saa yhtä timmin kropan. Jos enemmän pudotettavaa niin sitä pidempi aika. Henkisesti se on tietysti helpompaa jos on tarpeeksi rahaa personal traineriin ja ruoat tuodaan valmiina nenän alle niin kuin varmasti Loreen on saanut. Mutta treeni pitää tehdä ihan itse ja itsekuri löytyä.

Vierailija
110/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman peruukkia ja tavallisissa vaatteissa Loreen näyttää ihan tavalliselta luisevalta 40+v mammalta.

Vierailija
111/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piriä kun vetää niin nopeasti saa tuollaisen lookin.

Vierailija
112/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät palstalla roikkumiseen menevän ajan liikuntaan.

Vierailija
113/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikalailla samanlainen vartalo kuin Loreenilla. Tuollaisia poikamaisia naisvartaloita harvemmin näkee julkisuudessa.

Vierailija
114/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton käyttö minimiin, eli paljon kävelyä. Tavallista, terveellistä kotiruokaa, ei ruokakermalla lotraamista, kohtuulliset annoskoot. Tosin Loreenin esiintymisasussa varmaankin oli muotoilevia osia.

Ei tuollaista kroppaa todellakaan tehdä millään makaronilaatikolla, nakkikastikkeella, perunamuusilla ja köpöttelyllä.

Ai kun minä syön juuri näitä ja kävelen useamman tunnin päivässä, joko työssä tai vapaalla. Kahvin juon sokerilla ja punaisella maidolla. Veriarvot hyvät, ei kansantauteja. T: N50, 163/48

Vierailija
115/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei välitä onko nainen pitkäsäärinen vai persejalkainen. Katsoo etumusta ja takamusta.

Vierailija
116/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä aliarvioi rankasti millaiseen kehoon heillä olisi mahdollisuus. Syyttävät sen sijaan geenejään.

Vierailija
117/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain kuvissa näyttää, että siitä esiintymisasusta näkyy kriittiset paikat vähän läpi. Mutta onhan hänellä toki upea kroppa, mitä esitellä.

Mikä sen asun juttu ylipäätään on? Mulle tulee siitä mieleen ne koulun biologian kirjoissa olleet kuvat ihmisen lihaksista, mutta tuskin sitä efektiä tällä asulla kuitenkaan haettiin. Erikoinen valinta esiintymisasuksi.

Se asu on karmee. Ihonväriset pikkarit sukkahousujen päällä.

Vierailija
118/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain kuvissa näyttää, että siitä esiintymisasusta näkyy kriittiset paikat vähän läpi. Mutta onhan hänellä toki upea kroppa, mitä esitellä.

Naama puolestaan on sellainen ettei kannattaisi kauheasti esitellä. Olisi paljon suotavampaa pistää pussi päähän kun julkisilla paikoilla liikkuu.

Siksi sillä onki niin hemmetin pitkä tukka ja otsatukka silmillä...

Se on kuin säkki päässä

Vierailija
119/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen kroppatyyppi kuin Sari Essayahilla, marokkolaiset geenit? Loreen kertoi olleensa tiukalla ruokavaliolla ja treenanneensa esityskuntoon.

Loreen on syntynyt azerbajdzjanissa

Minkä takia se ei sitten edusta sitä Atserpaitsiostania?

Taisi sosiaalietuudet houkuttaa? Pascastaneissahan ei ole taikaseiniä, vaikka ehkä taikasieniä onkin.

Vierailija
120/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa hyvät ihmiset kehorauha. Se on muillekin kuin lihaville. Ennenkuin mollaatte jonkun ulkoista olemusta, katsokaa peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän