Miten saa 40-vuotiaana samanlaisen kropan kuin Loreenilla?
Kommentit (307)
Loreenhullulla kova vauhti edelleen päällä.
Uskon että Loreen on tehnyt paljon töitä kehonsa eteen, hän on aina ollut hoikka/normaalipainoinen mutta näkyvien vatsalihasten saavuttaminen etenkin naisena vaatii riittävän pientä rasvaprosenttia mikä on vaikea saavuttaa ilman kovaa työtä. Edes kaikilla huippu-urheilijoilla ei ole "sixpackia" vaikka reenaavat kovaa, eikä se välttämättä ole edes tavoiteltavaa sillä treeni voi kulkea paremmin normaaleissa rasvoissa.
On myös täysin mahdollista että Loreenille on tehty rasvaimu, ns. Ab etching tekniikalla jota julkikset Kardashianeja myöten suosivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, kyllä on hämmentävä ketju.
Olen hoikemmassa kunnossa kuin Loreen, mutta silti normaalipainoinen. Loreen on aivan varmasti normaalipainossa.
Tässä on hyvä esimerkki siitä, kuinka ihmisten käsitys normaalipainosta on vääristynyt kun kansa on lihonut niin, että suurin osa on ylipainoisia. Järkyttävää luettavaa, kuinka haukutaan narkkariksi ja viestitään, ettei "tuossa painoindeksissä" tule kuukautisia tai voi tulla raskaaksi. NORMAALIPAINOSSA.
Eiköhän aika moni tarkoittanut tuolla "narkkarin olemuksella" sitä, että todella näyttää käytöksen perusteella siltä kuin olisi aineissa.
No onhan hän myöntänyt joskus käyttäneensä psykedeelejä, ei tosin liity näihin viisuihin
Vierailija kirjoitti:
Täällä Suomessa vallitsee totaalisen vääristynyt käsitys, että 40-vuotias nainen on aina oletusarvoisesti pyylevä tantta, ja esim. Loreenin kaltainen kroppa olisi jotenkin ihmeellinen saavutus. Kannattaa joskus matkustaa vaikkapa Tukholmaan tai edes Tallinnaan, niin tämä konkretisoituu nopeasti ihan katukuvassa. Suomi ei ole tässäkään asiassa koko maailma.
Aivan täyttä kukkua. Normaalipainoinen nainen, siis vaikka tämä oma paino miinus 110, jota tällä palstalla usein käytetään, ei todellakaan näytä tuolta. Loreen on ns. huippumallin laiha, ei normaalin laiha, ja siihen pääsee vain kovalla rääkillä ja kitumisdieetillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Suomessa vallitsee totaalisen vääristynyt käsitys, että 40-vuotias nainen on aina oletusarvoisesti pyylevä tantta, ja esim. Loreenin kaltainen kroppa olisi jotenkin ihmeellinen saavutus. Kannattaa joskus matkustaa vaikkapa Tukholmaan tai edes Tallinnaan, niin tämä konkretisoituu nopeasti ihan katukuvassa. Suomi ei ole tässäkään asiassa koko maailma.
Aivan täyttä kukkua. Normaalipainoinen nainen, siis vaikka tämä oma paino miinus 110, jota tällä palstalla usein käytetään, ei todellakaan näytä tuolta. Loreen on ns. huippumallin laiha, ei normaalin laiha, ja siihen pääsee vain kovalla rääkillä ja kitumisdieetillä.
Oma pituus miinus 110, tarkoitin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tutuista naisista +90% näyttää samalle eli ihan normaalille. Ei kai se ole normaalia että alkaa automaattisesti lihomaan kun täyttää 40?
m48
Normaalipainossa pysyminen ja puolen vuoden tiukka dieetti ja rääkkitreeni on ihan eri asioita. Jos ne olisi samat, ei Loreenkaan olisi tarttenut tuota rääkkikuuriaan. Logiikka.
Täälläkin itse näytän samalta ja myös suurin osa tutuistani näyttää samalta 40 vuotiaana.
Ei mitään ihmeellistä.
Alle 5 prosentilla naisista vatsapalat näkyy kuin Loreenilla, omalla salilla kellään naisista ei näy ja miehistäkin vain pari kpl.
Tähän vaikuttaa paljon myös geenit ja ruumiinrakenne. Jotkut ihmiset eivät voi saada esim. thigh gapia vaikka miten hoikkia olisivat jos ruumiinrakenne on tietty.
Jep. Mulla taas on thigh gap vaikka reidet ei todellakaan ole ohuet. Jos käännän jalkateriä ja sääriä vähän sisäkiertoon niin rako häviää, joten jalkojen rakenteella on paljon merkitystä.
Minä olen huolissani miten vältän nelikymppisenä kasvojeni näyttämistä samalta kuin Loreenin. Nainen25