Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa 40-vuotiaana samanlaisen kropan kuin Loreenilla?

Vierailija
14.05.2023 |

Minkälainen liikunta, ruokavalio?

Kommentit (307)

Vierailija
141/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Loren huumeiden käyttäjä? Vähän näyttää siltä, tai oikeastaan aika paljonkin.

Olen tehnyt töitä huumenuorien kanssa.

Naamasta näkyy heti.

Ei ole. Påinvastoin. Terveet elämäntavat

Vierailija
142/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallahan tuollaisen voisi saada - mutta voisi olla aika tuskaista, kun kävisi leikkauksissa ja rasvaimuissa tms. raaoissa muokkauksissa jotka vaatii kirurgiaa.

Muuten ei taida "saada" vaan joutuu tekemään sen eteen asioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Loreenilla lapsia? Monta ja minkä ikäisiä?

Hänellä ei ole lapsia.

Vierailija
144/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lihota itteesä tekosyillä, elää normaalisti kuten pitääkin, liikkuu paljon yms.

Jokaisen luonnollinen keho on juuri tuollainen.

Vierailija
145/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellyttää hyvää ruokavaliota ja liikuntaa.

Vierailija
146/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sophia Loren?

Siis kuka näyttää Lorenin Sophialta? Tuo loren näyttää mieheltä, mielestäni jos niin saa sanoa. MIksi tuommoiset kädet ja kynnet.

Vierailija
147/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla biologinen mies, joka esiintyy naisena?

Vierailija
148/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei välitä onko nainen pitkäsäärinen vai persejalkainen. Katsoo etumusta ja takamusta.

Naiset joilla etumus pullistelee ja sykkii kiihottavasti ovat parhaita.

Terv.

Mies

Vierailija
149/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin hänen haastattelun pari vkoa sitten täällä Ruotsissa. Kropan tuloksen takana on:

6 kk ruokavalio: kanaa ja kasviksia. Ei hiilareita eikä alkoholia

2 kertaa päivässä kova cardio treeni pt: n avustuksella

Siinä resepti hänen kropalle.

Siitä vaan kokeilemaan.

Lycka till!

Mikähän oli lähtötilanne?

Ei se nyt varsinaisesti plösö ollut. Tuolla kuva vuodelta 2021.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/gWL5x1/loreen-om-karleken-raka…

Herramunjee, onpas se erinäköinen ilman peruukkia.

Vierailija
150/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa nyt vaikka ihan sillä että harrastatte reipasta hikiliikuntaa (EI KÄVELYÄ!) joka päivä n. tunnin ja lopetatte herkkujen syömisen muuten kuin kutsuttuna juhlissa.

Em. voi riittää jo hyvinkin pitkälle, verrattuna perusmallin sohvaperunaan.

Ja vielä kehtaatte syytellä lasten saamista omasta laiskuudestanne! Hävetkää vätykset!

Vierailija
151/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei lihota itteesä tekosyillä, elää normaalisti kuten pitääkin, liikkuu paljon yms.

Jokaisen luonnollinen keho on juuri tuollainen.

No just joo. En todellakaan kannata lihavaksi ryhtymistä (oma bmi 21,9, olen Loreenin kanssa samaa ikäluokkaa). Mutta minulla on kaksi lasta, jotka sain yli 30-vuotiaana, ja kyllä ne raskaudet vatsan ihosta näkyy, tissit roikkuu jne. En siis mitenkään voisi näyttää samalta kuin Loreen napapaidassaan.

Urheilen kyllä ja olemus on sinänsä urheilullisen hoikka, mutten tosiaan viitsisi napapaidassa kulkea. Toki Loreen on siis minua vielä hoikempi muutenkin, mutta myös laihduttaminen on hankalaa enää tässä iässä, kun aineenvaihdunta on hidastunut. Koska en ole mikään rikas, olen istumatyössä, aikaa kuluu lasten harrastusvienneissä ja lasten kanssa muutenkin, en mitenkään voi treenata itse montaa kertaa päivässä, enkä kyllä jaksaisi mitään tiukkoja ruokavalioitakaan. Ihan kohtuullisen hyvässä kunnossa olen kuitenkin, juoksen ja hiihdän jne., kun ehdin, enkä ole makean perään. En silti näytä Loreenilta.

Vierailija
152/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla geeneillä persjalkainen 40 vuotias täti ihmisen ei kannata haaveilla

Tuollaisesta kropasta

Voi luoja näitä kommentteja huumeista!!

Hänen kroppa on lihaksikas, oletteko ihan sokeita.

Minulla on tuollainen vartalo ja täysitin juuri 40, Olen ihan suomalainen. Käyn salilla joka toinen päivä ja syön terveellisesti, vältän liikaa hiilareita. Siinä se.

Minulla on myös yksi lapsi.

Vierailija
153/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboilulla

Vierailija
154/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni treenasi fitness-kisoihin muutama vuosi sitten.

Söi aamiaiseksi kananmunan, marjoja ja raejuustoa.

Lounas: iso vihreä smoothie. Maistoin kahta hänen tekemäänsä. Toiseen tuli kurkkua (kuorittuna), avokadoa, sitruunaa, basilikaa. Toiseen tuli pinaattia, omenaa, pakastemangoa, inkivääriä, parsakaalia ja chia-siemeniä. Tein noita itsekin kotona myöhemmin. Tosin oma makuhermoni vaati teelusikallista hunajaa joukkoon.

Iltapäivällä ennen treeniä tuorepuuro,

Päivällinen: pala paistettua kalaa ja wokkikasvikset tai broilerinfile ja kvinoa-kasvissekoitus.

Iltapala juuri ennen nukkumaan menoa: rahkaa ja puolikas banaani, muutama pähkinä tai auringonkukan siemeniä.

Minäkin kokeilin tuota dieettiä, ja tuli nopeasti ikävä perunaa ja pastaa. Myös patonginpala oikein rasvaisella juustolla pyöri haaveissa, mutta ei palaakaan patonkia eikä kunnon juustoja.

Pelkkä smoothie lounaaksi?

Mitä ihmettä lounaaksi sitten pitäisi syödä? Raskas lounas on suomalainen omituisuus. Muualla maailmassa lounas on hyvin kevyt.

Vierailija
155/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton käyttö minimiin, eli paljon kävelyä. Tavallista, terveellistä kotiruokaa, ei ruokakermalla lotraamista, kohtuulliset annoskoot. Tosin Loreenin esiintymisasussa varmaankin oli muotoilevia osia.

Ei tuollaista kroppaa todellakaan tehdä millään makaronilaatikolla, nakkikastikkeella, perunamuusilla ja köpöttelyllä.

Ai kun minä syön juuri näitä ja kävelen useamman tunnin päivässä, joko työssä tai vapaalla. Kahvin juon sokerilla ja punaisella maidolla. Veriarvot hyvät, ei kansantauteja. T: N50, 163/48

Ei tässä minkään veriarvojen perään kyselty, vaan tuollaisen kropan. Sellaista tuskin teidän taloudesta löytyy.

Vierailija
156/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän asuu Gotlannissa vanhassa talossa ja tekee paljon puutarhatöitä.

Vierailija
157/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole juurikaan rintoja ja luuston vyötärö-lantiosuhde ei ole naisellinen. Pituus ja kapeus varmasti geeneissä. Timmit lihakset ja rasvaton koostumus ruokavaliolla ja treenillä, kuten edellä kerrottu.

Vierailija
158/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kropasta en tiedä mutta samanlaisen naaman saa kun vedetään lapiolla päin näköä.

Tämä oli paras!!! Kiitos!!! Nauroin ääneen :DDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
159/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan syömättä. Silmätkin näyttää suuremmilta, kun vaan haahuilee nälissään.

Vierailija
160/307 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että täällä kommentoivat jotkut entiset pro-ana nuoret, jos Loreenin vartaloa pitää ihanteellisena aikuiselle naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä