Pikkujoulupetetty(kö)
Kommentit (161)
Se naapurin neiti (tai mikä lie) notkuu kanssa täällä av:lla. Tämän viestiketjun avulla hän pystyy ennakoimaan tulevat siirrot. Nyt ap hieman salaperäisyyttä seuraaviin siirtoihin!
Ja tosissaan REPS KOPS JA LOL sille munien nuuhkimis -jutulle, meinas mennä punaviinit nenään.
Minusta miehenä on törkeää että mennään toisten kännyköitä sorkkimaan. Se on rikos ja lainvastaista. Itselläni meni pikkujoulussa muisti täysin ja nyt kun luin noita viestejä pidän kyllä kännykkäni äänettömällä ja vaimoltani ulottamattomissa. Uskon kyllä miestä, että ovat auraamisesta tai tai tien huollosta puhuneet. Suksivarasto kun paikkana on niin on voitu myös keliolosuhteista ja luistovoiteistakin jotenkin juttua heittää. Älkää tuomitko heti!
Että millaset keliolosuhteet..onko tarvittu luistovoiteita;) Tsemppiä ap!
Jätä se! Oliko teillä lapsia ja miten he sitten voivat isäänsä katsoa?
varmaan kukaan kehtrais OIKEESTI laittaa naapurinrouvalle viestiä, et " kertaisitko vähän tapahtumia...muisti pätkii" P
REPSSSSS en kyllä itse kehtais ja samalla kadulla muka asuvat... heh
vastaus tuli ihan samantien " Kyllä tämä neiti olisi voinut vielä iltaa jatkaa, eli ihan hyvät on fiilikset! Smile" Mitä helvettiä tama nyt sitten tarkoittaa??? Nuo " neiti" ja " smile" saa karvat nousemaan pystyyn. Miehen saatua lapset unille sanoin pokalla, että laitoin muuten toisenkin viestin, hän nappasi kännykän ja luki kai lähetetyt ja saapuneet ja sanoi " no just, sä oot kyllä sekaisin" ja marssi makuuhuoneeseen. Puhelin ei taida enää näkyville jäädä. Tuo kommentti tuolla, että toisen puhelimen käyttäminen on rikos sai kai mut paniikissa tunnustamaan, hitto olisi pitänyt pitää vaan salassa, nythän olen umpikujassa tuon tilanteen suhteen! Joko on vaan unohdettava tai tosiaan marssittava sinne käymään joku päivä.
Kun kerran mies noin pillastuikin, eihän olisi syytä jos mitään ei olisi tapahtunut...
mene käymään!
p. s harvinaisen tyhmä ukko sulla ap
ja tollanen touhu ja " puhe" vaikuttaa kyllä ihan siltä.
Viina kyllä tekee tehtävänsä eli tuskin selvinpäin mitään tapahtuu mutta seuraavan kerran jos ovat kännissä yhtäaikaa ja samassa paikassa, niin se on heidän menoa taas ja sit paikat rytisee lisää.
Ilman suksia oltaisiin kuitenkin menty pidemmälle :( Inhottava tilanne, jos on totta.
Olette siis vasta muuttaneet sinne - olisiko joku kenties suositellut paikkaa teille? Tai siis miehellesi? Ja aika pieni todennäköisyys, että samaan paikkaan samaan aikaan narikalle sattuisivat, vai onko kyseessä korpikylän ainoa kapakka?
Ja neljän lapsen naimisissa oleva äiti EI kutsu itseään neidiksi!
Muistavat siis toistensa nimet, vaikka vasta suurinpiirtein taksissa tapasivat?
Hei, luultavasti heillä on ollut pidempi suhde/nainen on miehesi ex tms. Pistä mies nyt lujille tuollaisesta touhusta!
joka tapauksessa kyse oli pelkästän siitä...voi vittu kun miehet ovat sikoja. Aina olen ollut sitä mieltä et jokainen mies pettää tilaisuuden tullen.
Vierailija:
ja tollanen touhu ja " puhe" vaikuttaa kyllä ihan siltä.Viina kyllä tekee tehtävänsä eli tuskin selvinpäin mitään tapahtuu mutta seuraavan kerran jos ovat kännissä yhtäaikaa ja samassa paikassa, niin se on heidän menoa taas ja sit paikat rytisee lisää.
Laita ihmeessä se suksivarasto lukkoon!!! Anttilasta saa aika halvalla munalukkoja!
Ukkos on keskivertomies. Sulla on tälläkin hetkellä kohtalotovereita hei tuhansia.
Sun täytyy valita haluatko sä elää keskivertoukon kanssa- ne on tommosia tai sitten jättää se.
Vaikka sun ukkos olis kännipäissään pannu sitä naapuria, ei se oo maailmanloppu. Katovähän ympärilles millaisia ongelmia ihmisillä on. maailmassa ylipäätään.
Jos maailma alkaa pyöriä tuollasen ympärillä, oli ihan hyvä että pääsit pois sieltä tynnyristä.
On eri asia jos miehesi seurustelee naapurin kanssa mutta yks känninen söhellys... ja sinä sait elämällesi sisältöä... Kannattas hakee jotain muuta sisältöä.
Jos on sillai, et " lopeta jo niuho tuo naputtaminen" , niin olisi kyllä jättäminen lähellä. Jos taas katuisi kaameasti ja vakuuttaisi, että oli aivan sekaisin, voisin harkita jatkamista.
Mutta tahtoisin sanoa,ettet ainakaan omalla käytökselläsi varmasti fiksusti sinäkään toiminut kun viestin laitoit miehesi puhelimesta luvatta. Itse koen että kyllä tekstiviestien yksityisyydensuoja on sama kuin kirjeiden.
Itse petettynä voin kertoa, että kyllä siittä yli pääsee. Se vain tarvii kummankin tahdon ja hallun jatkaa, lisäksi aikaa ja paljon keskustelua ja rehellisyyttä.
Tsemppiä sinulle!
Eihän ap ois ikinä saanu mitään selville jos ei ois pistäny vähän viestiä menemään!
Ja kyllä on aikuiselta mieheltä naurettavaa käytöstä! Sanot sille ukolles, että nyt näyttäis siltä, että tässä on pidempi suhde tai ainakin tuttavuus tai toisten tsekkailu takana..
Että nyt valitsee.. Joko se naapurinrouva tai sinä ja lapset..
Ja jos aikoo sinun kanssasi jatkaa on asia selvitettävä jokaikisella asianomaiselle.. Myös tälle " neidin" miehelle! Ja turha miehen kuvitellakaan lähtevänsä mihinkään pikkujouluihin!
Turha kai sinun on sitä kieltää.. Mutta jos kuvittelee, että istut kotona miettimässä ketä nyt on paneskelemassa niin väärin kyllä luulee!!
Oikeasti! Kummallista käytöstä.. Itse jos jäisin kiinni itkisin kuollakseni ja pyytäisin anteeksi.. Ei voi käsittää noin koppavaa käytöstä mieheltäsi! Eihän hän osoita mitään katumisen merkkejä?? Sopii oikein kunnolla pettäjän profiiliin!
Muistuta myös, että ennen pitkää tämä suhde tulee naapurin rouvien juorurinkiin ja teidän lapsennekin tulevat " juorun" kuulemaan.. Että tahtooko hän olla se isä jolla oli se suhde sen naapurin luntun kanssa!!
Itse ainakin tulkitsisin tuollaisen kiinnostukseksi (siis jos mitään ei olisi tapahtunut). Varsinkin jos numero on haettu jostain numerotiedustelusta. Se vaatii jo vähän vaivaa.
Numeroa tai nimeä herra ei tiennyt, tai ainakin väitti näin, minä muistin sukunimen postilaatikosta ja sillä ja kadunnimellä soitin tiedustelusta numeron. Pitäisi keksiä joku sellainen viesti, että se ei olisi kysymyksenomainen, eli en jäsi kiinni itse viestin lähettämisestä vaan hän ikäänkuin vain olisi itse innostunut kommentoimaan lisää. selitinpäs epäselvästi. Mutta siis joku tyyliin " kerro ihmeessä vähäisimmätkin muistikuvat ;)" En tosin tiedä käyttävätkö nelikymppiset miehet hymiöitä. Plaah.