Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulupetetty(kö)

Vierailija
03.12.2006 |

.

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita heti ja kysy just sitä että vietittekö te baarissa aikaa yhdessä ja jos hän sanoo samat kuin mies, niin sit ovat yhteyksissä ja varmasti on bylsineet varastossanne. Ukon tavarat vaan sitten pihalle odottamaan työnsankaria

Vierailija
142/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei se on kahesti jo valehellu, HALOO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko laittaa suosikkeihin tää juttu.:) Ja voimia sulle ap, osaan kuvitella oman olotilas..

Vierailija
144/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi hässisä naapuria varastossanne, sinä unohtaisit koko jutun. Teillä on varmaan miehesi kanssa aika uniikki suhde, itse myös penkoisin homman pohjamutia myöten.

Vierailija
145/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilyksiä siitä että tiedän kenestä tässä puhutaan. Eli olin lauantaina pikkujouluissa jossa perheellinen mies teki kovasti tuttavuutta meille muille tuntemattoman tummaverikön kanssa. Onko teillä kaksi lasta ja asutteko H:lla alkavassa paikassa?

Vierailija
146/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niinhän se on aina kun miehesi on jossain, et vain voi tietää.

Vierailija
147/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyttiin sellaiseen ratkaisuun että mieheni laittoi puhelimestaan viestin tälle naiselle " Kertaisitko lauantain tapahtumia, kun muisti pätkii" ja oman etunimentä perään. Minä muotoilin viestin ja ajattelin että jos eivät ole ollut yhteyksissä sen jälkeen niin sieltä tulee varmaankin rehellinen vastaus, jos ovat olleet, niin nainen voi tulkita tuon kaksimielisesti miehen haluna muistella " mukavia hetkiä" varastossamme, taksin takapenkillä tai vaikka baariin vessassa. Mies lähti itse saunaan ja jätti puhelimen keittiön pöydälle. Nyt vain odotan että vastaus tulisi ja ihan sumeilematta ja tasan tarkkaan avaan sen kyllä itse enkä odottele herraa....

Vierailija
148/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä. Miehen nimi alkaa M:llä, vieläkö tasmää? Jos kyllä, niin kerro ihmeessä aiheesta lisää!

Vierailija
149/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös sitä sorttia että en todellakaan anna tuollaisten asioiden olla vaan kaivelen niin kauvan kun saan uskottavan vastauksen todistusaineistoineen :)

Minun miehelläni myös tapana liioitella asioita sekä jättää asioita kertomatta, siksi niin.

Vierailija
150/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisit ap nuuhkinut munat kun tuli kotiin oliko eritteiden tuoksua ilmassa.

Vierailija
151/161 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaattekaan.... on siis aika hankkia suksivarastoon videovalvonta :)

Vierailija
152/161 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
153/161 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tilanteen olevan samankaltainen meillä mutta en ole nähnyt miehen juurikaan näpyttävän kännykkäänsä. On tosin aina hänellä mukana, ei jätä mihinkään pöydille tms. Juttutuokiomme oli miellyttävä, samanlaisia ajatuksia molemmilla. Sovittiin että molemmat ottaa tapaamisen puheeksi kotona, mutta niin että tapasimme sattumalta. Kotiin tultuani kerroin, että törmäsin naapuri miheen ja oli miellyttävä ihminen, huomattavasti vaimoaan miellyttävämmän oloinen. Mies puri hampaitaan yhteen, ei kommentoinut mitään. Puoli tuntia sitten sain netin kautta lähetetyn viestin " keskity sinä vaan jatkossa omaan mieheesi" eikä mitään muuta. Ei ole vaikea arvata kuka lähetti. Näytin miehelleni viestiä ja hampaiden kiristely jatkui. Tuijotti telkkaria ja murahti " se on nyt ohi" . Kun kysyin että mikä, lähti tupakalle ovet paukkuen. Tuossa kuistilla on nyt istunut vartin ja veikkaan, että kerää voimia avautumiseen aiheesta. Jos heillä on ollut suhde tms. niin saa luvan lähteä samantien.

Vierailija
154/161 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerroin tilanteen olevan samankaltainen meillä mutta en ole nähnyt miehen juurikaan näpyttävän kännykkäänsä. On tosin aina hänellä mukana, ei jätä mihinkään pöydille tms. Juttutuokiomme oli miellyttävä, samanlaisia ajatuksia molemmilla. Sovittiin että molemmat ottaa tapaamisen puheeksi kotona, mutta niin että tapasimme sattumalta. Kotiin tultuani kerroin, että törmäsin naapuri miheen ja oli miellyttävä ihminen, huomattavasti vaimoaan miellyttävämmän oloinen. Mies puri hampaitaan yhteen, ei kommentoinut mitään. Puoli tuntia sitten sain netin kautta lähetetyn viestin " keskity sinä vaan jatkossa omaan mieheesi" eikä mitään muuta. Ei ole vaikea arvata kuka lähetti. Näytin miehelleni viestiä ja hampaiden kiristely jatkui. Tuijotti telkkaria ja murahti " se on nyt ohi" . Kun kysyin että mikä, lähti tupakalle ovet paukkuen. Tuossa kuistilla on nyt istunut vartin ja veikkaan, että kerää voimia avautumiseen aiheesta. Jos heillä on ollut suhde tms. niin saa luvan lähteä samantien.

Vierailija
155/161 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä en ole noin niuho. Herranen aika. Miehes haluaa susta varmasti eron, enkä ihmettele yhtään!

Vierailija
156/161 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokainen halua tietää että mitä se oma mies onkaan puuhastellu naapurin akan kanssa? Ehkä sitten oon samanlainen niuho ku ap.

Vierailija
157/161 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimellä sutinaa suksivarastossa.

Vierailija
158/161 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa oli törmätty, taksissa pussailtu, pussailtu ja kourittu varastossa, niin vaatteiden päältä kuin altakin) ja tapahtuman jälkeen lähetelty pikkutuhmia tekstiviestejä, nainen enemmän, mieheni vähemmän. Tarinan päätteeksi isäntä melkein itkua väänsi ja pyyteli anteeksi. Hän oli laittanut naiselle eilen illalla viestin että haluaa lopettaa yhteydenpidon ja nainen oli vastannut " Sovitaanko että minä päätän milloin tämä juttu on nähty!" . Mies näytti viestinkin. Siihen hän oli vastannut omien sanojensa mukaan " Ei sovita, enkä vastaa tämän jälkeen enää yhteenkään viestiin" Uskon, että tämä kertomus on paikkansa pitävä ja vaikka tällä hetkellä olen todella loukkaantunut, vihainen ja vaikka mitä, olen myös helpottunut että tämä on nyt selvinnyt. Kaipa tällaiset voi anteeksi antaa vaikka eivät varmasti koskaan unohdu :( Ja kieltämätää tieto siitä että kyseinen ihminen asuu hyvin lähellä ja varmaasti törmään häneen usein, saa sappeni kiehumaan. Lupasimme hänen miehensä kanssa olla yhteyksissa " jos uutta selviää" joten laitan hänelle huomenna jonkun viestin. Toisaalta olisi toki mielenkiintoista jos hänkin saisi " totuuden" selville ja voisimme verrata niitä vielä. Ehkäpä on aika luovuttaa, kuten moni onkin kommentoinut. Olen kuitenkin tyytyväinen että ole asiaa selvittänyt, tapanani ei ole työntää päätä puskaan tällaisissa tilanteissa jatkosssakaan. Ja Salomon oli suksieni merkki, sinä pakkomielteinen.

Vierailija
159/161 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, ihan muistutukseksi taas lähestyvästä pikkujoulukaudesta!

Vierailija
160/161 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii suhista suksivarastossa pikkujoulutunnelmissa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi