Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulupetetty(kö)

Vierailija
03.12.2006 |

.

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funtsikaas asian kääntöpuolta. Jos nainen antaisi kotona lämpöä, niin eipä tarttis miehen sutia vieraissa. Ja jos varastonainen olisi tarkempi tavarastaan, niin eipä olisi tällaista tapahtunut? Aina vain miehet on sikoja??? Joopajoo.

Sitä paitsi se ei ole pettämistä, jos " sitä" ei laita " sinne" sisälle. Siinä menee raja. Ja yöksi kotiin tietysti kuuluu myös asiaan. Joten katso peiliin ja anna olla.

Vierailija
2/161 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö mies jatkoille, yökylään asti vai tuliko kiltisti kotiin? Kuullosti pohjatilanne aika pahalta.... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi valehtelee, kun jätti jo kertomatta tanssit ym. Eikä millään tavalla pyytele anteeksi, vaan leikkii olevansa se loukattu osapuoli.

Ja se joka moralisoi tekstiviestien lukemista: kumpi on pahempi teko; pettäminen vai toisen tekstiviestien lukeminen?

Vierailija
4/161 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Asiaaa!!!

Vierailija
5/161 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista tarinaa....:(

Vierailija
6/161 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisitkö todellakin miehesi vain sen takia, ettei ole kertonut ihan koko totuutta naisen kanssa vietetystä ajasta ja kähmintä on jäänyt vain suutelemisen tasolle?

Itse olisin todella raivoissani ja selvittäisin asian pohjamutia myöden, mutta jos seksiä ei ole ollut, en katsoisi asian vaativat perheemme ja yhteisen elämämme rikkomista. Luottamus kyllä menisi joksikin aikaa...

Vierailija
7/161 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten ap voi luottaa enää siihen, että mies ikinä puhuisi mistään totta??

Jos siis ei tunnusta ja kerro kaikkea, niin eihän ole mitään mahdollisuutta edes jatkaa..

Siksipä paras erota jos ei mies ole valmis kantamaan vastuutaan..

Vierailija
8/161 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

135 ja 136. Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa... Porukka on heti ottamassa eroja, jos vähän " touhuilee" . Sitten YH:t itkee ja koettaa saalistaa niitä varattuja miehiä. Lisäksi kinutaan yhteiskunnalta rahaa. Minun verorahoja! Kasvakaa itse isoiksi ja järki käteen.

Vierailija
9/161 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis pelkkä akti luetaan pettämiseksi, muuten saisi tehdä mitä vain ilman että pettää kumppaniaan? Aika mustavalkoista......

Eli jos mieheni tekisi saman, minkä ap:n mies on tehnyt, eli _vain_ tanssinut ja suudellut kännipäissään, niin se ei ole minun mielestäni niin vakava teko, että sen takia kannattaisi perhe hajottaa. Ehkä suutelemista ja tanssimista voisi sitten kutsua pettämiseksikin, mutta lieväksi sellaiseksi.

Pettämistä on mielestäni myös esim. toiseen ihmiseen rakastuminen, vaikka eivät seksiä olisi harrastaneetkaan.

Vierailija
10/161 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taksilla oli baarista tultu ja juteltu pihassa, hän oli mennyt hakemaan vara-avainta ja nainen oli tullut perässä. Oli pussailtu ja nainen oli horjahtanut suksikasaa vasten, jolloin ukko oli sitten " tullut tajuihinsa" ja kammennut varastosta ulos ja lopun näinkin. Yritin tentata että mitäs jos sukset ei olisi rämähtäneet, mutta tätä hän ei suostu spekuloimaan. Ei kuitenkaan olisi pidemmälle mennyt. Omat ajatuksen vähän sekaisin, vihainen olen ja pettynyt

Vierailija
11/161 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten luottaisin mieheeni, antaisin vähän ajankulua ja liekkien laskeutua, ennenkuin ryntäisin minnekään tekemään kyselyjä ja missään tapauksessa en mitään miehen puhelinta ryhtyisi asiassa käyttämään. Hassuksihan naapuri sinua luulee.

Vierailija
12/161 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sanoi mieheni vanha täti, suorasanainen kun oli.

Juttu on niin että naida naksauttivat päissään siellä varastossa mutta pahksi onneksi rysähti.

Purista siitä miehestäs totuus esiin. Minä voisin mennä poikkeen naapuriin ja kyllä sen ämmän naamasta näkisi onko naineet. Onko sillä miestä?

Jos ei ole niin pitkät työpäivät taitaa kulua osittain mieheltäsi tämän naisen haarovälissä.

Olen realisti. 2/3 pikkujouluväestä haluaa vierasta, tutkittu juttu.

Vierailija
13/161 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että täällä tunnetaan vain kaksi ääripään vaihtoehtoa:

Haudataan pää hiekkaan ja toivotaan, että asia ihmeellisesti unohtuisi ja lakkaisi häiritsemästä.

tai

Mennään rähjäämään ja syytetään perheen ulkopuolista osallista kaikesta.

Vierailija
14/161 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin miehen osoitteeseen mistä oli tullutkin eli äitinsä helmoihin.

Vierailija
15/161 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin koomisia nämä pikkujoulu jutut että! Mutta jos tietty omalle kohdalle osuisi niin ei varmasti edes hymyilyttäisi. Mutta toivottavasti ap saa totuuden selville, vaikka hieman sitä epäilenkin.

Vierailija
16/161 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin perheessä oli ennen tälläinen vapaa-ajattelu, että eihän se ketään haittaa jos vähän pussailee tai halailee, kun eihän se pettämiseen johda.. Sitten yksi kerta se johtikin pettämiseen, ja mieheni minun poissa ollessa vähän venytti vapauksiansa liikaa. No, sen jälkeen ei tässä huushollissa olla sallittu minkäännäköistä pussailua tms muiden naisten kanssa. Että siskot, miehet pettää aina kun siihen tulee tilaisuus, joten pitäkääpä niistä hyvin kiinni!

Vierailija
17/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on aviomies, oikein miellyttävän oloinen sellainen. Olen ajatellut niin että en mene naisen kotiin tämän asian vuoksi, koska en muutenkaan ole siellä koskaan vieraillut, mutta jos törmäämme (niin kuin toki teemme ennemmin tai myöhemmin) niin otan asian puheeksi ja niin päin, että pahoittelen kun sillä tavalla viimeksi karjuin ja kysyn suoraan että mitä hän muuten varastossamme teki. Mies on ollut kovasti katuvaisen oloinen, mutta silti suututtaa hänen asenteensa, että asia on kuulemma selvitetty eikä siitä ole enää tarvetta puhua. Tarvetta hänellä siis, mutta minulla on.

Vierailija
18/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ajattelin naisella todennäköisesti olevan aika morkkikset, enkä usko että on kertonut mitään miehelleen, eli kaikkein herkullisinta olisi jos mies sattuisi yhtä aikaa vaikka postiluukulle, niin voisin vaikka kysyä että jokos hän on juhlinut omia pikkujoulujaan, kun taisimme moilemmat viikonloppua viettää pikkujoululeskinä tms. ja herkullista olisi myös jos vaimo näkisi tämän keskustelun vaikka ikkunasta, muttei kuulisi mistä puhutaan. Tällaisia haaveilen, joten taidan olla sekoamassa

Vierailija
19/161 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervoton ketju.

Vierailija
20/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuutta vaakatason toimintaan, siitähän tiedät onko petetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä