Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulupetetty(kö)

Vierailija
03.12.2006 |

.

Kommentit (161)

Vierailija
81/161 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin että olette rekastuneet ja aiotte asettua yhteen asumaan ja olisi miehesi ja tämä nainen kauhuissaan ja just tietäs miltä tuntuu että tuommosta on.

Vierailija
82/161 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistaa hyvin, miten altis ihminen on lankeamaan kaikenlaiseen pahuuteen, vaikka loukkaisi sillä lähimmäisiään. Naapurin neiti-rouvaa tosissani ihmettelen.

Olet ap. hyvin rohkea ja päättäväinen ja pidät totuuden ja perheesi puolta, hatunnosto sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/161 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä neljän lapsen äiti, kaikkia sitä löytyykin.

Vierailija
84/161 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mies luulee että täällä oikeasti jutellaan VAUVOISTA, hehhe.

Tää oli päivän paras löytö!!!!!

Vierailija
85/161 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion laittaa ulkovaraston oveen munalukon ja piilottaa avaimen hyvin. Avioliittoni eteen teen mitä vaan.

Vierailija
86/161 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain pysty liittämään linkkiä tuonne av:n legendaariset-ketjuun.

Vierailija
87/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaan ollut edes taloyhtiön hallituksen puheenjohtajan numeroa varmaan vielä siinä vaiheessa... Tai en usko.

Vierailija
88/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään vaan vihaisen vaimon nuuhkimassa yöpaidassa miehen vehkeitä:( Viddu mä oon kauhee!! Voimia ap jos siel on tavarat jaossa:(

Vierailija
89/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan tosissani usko koko juttuun, mutta jos nyt jossain ihan oikeasti sattuisi olemaan tämä onneton ap, niin tsemiä.

Ai että, mitä juttuja. Nuuhkitaan joo tästä lähtien kaikki varmuuden vuoksi miestemme vehkeet. *mahaan jo koskee*

Vierailija
90/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu!?

Vierailija
91/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin pannut autossa talon edessä ikkunat huurussa vieraan miehen kanssa.

Vierailija
92/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä luki " Tällä neidillä pätkii myös pahemman kerran" ja etunimen eka kirjan. Mies ei piilotellut viestiä tms. vaan työnsi sen voitonriemuisena silmieni eteen ja sanoi " kato nyt, ei se varmaan edes muista tonne varastoon tunkeneensa" . Tämä tekstiviestivastaus herätti mielestäni varsin monta kysymystä: En tiedä ovatko naimisissa vai ei, mutta kutsuuko moni neljän lapsen äiti itseään korostetusti neidiksi? Miksi hän laittaa vain etunimen ekan kirjaimen, kun mielestäni miehenkin viestissä pelkkä etunimi oli jo melko tuttavallinen? Mielestäni tuollainen " en muista" -linja kertoo aina, että jotain on tapahtunut, koska jos hän tuosta niin ripeästi karkuun pääsi spurttaamaan niin tuskin muistikaan on kokonaan mennyt. Mies nukuttaa lapsia ja kehtasi vielä lastenhuoneen ovelta silmää iskeä ja kysellä, että en kai minä sillä aikaa mene unille. Luulee siis, että homma on nyt selvitetty ja odotan häntä makuuhuoneessa innoissani. HAH. Olo on tosi epäluuloinen yhä. Pitäisikö mun jättää tää nyt vaan tähän?

Vierailija
93/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin, että ilmi tulee jos on jotain

Vierailija
94/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tätä nyt kannata kesken jättää. Parempi selvittää kaikki kerralla niin ettei tule sitten kuukauden päästä yllätyksiä..

Vierailija
95/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha pömpöllään niin jatka sitten munien nuuskimista!

Vierailija
96/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kai sulla on ehkäisy kunnossa? Että jos tulikin jotain tehtyä, niin..."

Vierailija
97/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minusta kyllä siltä, että se mitä epäilyihin vastataan on sovittu osapuolten kesken etukäteen. Eli pitäydytään hyvin ympäripyöreissä vastauksissa. Olen pahoillani, mutta minusta miehesi valehtelee ja peittelee totuutta. Olen itse valitettavasti ollut mukana samantyyppisessä sotkussa ja tiedän täsmälleen miten pettäjät harhauttavat, vastailevat ja peittelevät tekojaan.

Vierailija
98/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni väittää ihan pokalla, että nainen oli seurannut häntä varastoon ja halunnut vaan jutella jotain tienaurausmaksuista

Vierailija
99/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa oikeesti on tapahtunu yhtään mitään. kiimanen naapurin ämmä korkeintaan puskenut miehes perään varastoon. Mut itte kävisin kyl jututtaan muijaa, vaik sen miehenkin kuullen! Ihan tasan varmasti ja vittuillakseni.

Vierailija
100/161 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tyhmänä se sua pitää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme