Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On tuo mun mielestä vähän noloa että suomalaisten yleisöäänet eivät tuoneet yhtään pistettä loreenille. En tykkää tuollaisesta taktikoinnista.

Vierailija
14.05.2023 |

Jos Suomi olisi voittanut sen takia, niin ois tuntunut ihan huijaamiselta koko voitto. Vai onko muka niin että ne muut maat mille Suomen yleisö antoi pisteitä oli parempia kuin Loreen? En usko.

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa valittaa jos ei ole itse edes äänestänyt. :D

Vierailija
42/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä nolompaa on äänestää jossain euroviisuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan harmillista. Suomalaiset halusivat maksimoida Käärijän mahdollisuudet. Ruotsalaiset eivät varmaan ajatelleetkaan, että Suomesta olisi suurta vastusta.

Vierailija
44/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä esti sinua ap tykittämästä ääniä Loreenille?[/quote

En asu Suomessa.

Koko maailmasta saa äänestää. 

Hiukka vaikeeta antaa muista maista Suomen puolesta ääniä?

Vierailija
45/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pistää vihaks plagiointi ja ylipäätään koko Ruotsin biisitehdas ja sen liukuhihnatuotanto. Siksi ei ääniä Loreenin plagiaatille.

Vierailija
46/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä nolompaa on äänestää jossain euroviisuissa.

Ei yhtään niin noloa kuin valittaa Euroviisujen äänestystuloksista ilman, että on itse äänestänyt lainkaan...

Vierailija
47/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä esti sinua ap tykittämästä ääniä Loreenille?

No esim se että mulla on vajaa kaksi euroa saldoa. Eikä ole varaa ladata ennen ensikuuta.

Vierailija
48/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenin biisi nyt vaan oli kaamea. On heitelty ilmoille jopa plagiaattiepäilyjä.

Itse huomasin että biisissä lauletaan "angels crying" joka toi erehtymättömästi mieleen E-typen Angels Crying - biisin. Sellasta.

Vierailija
49/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu Suomessa.

Eli äänestit Loreenia kuitenkin? Niinkö? Montako ääntä annoit? 20 olisi saanut antaa.

Vierailija
50/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö vuositolkulla on ruotsalaiset jättäneet Suomen pisteittä niin sen kerran, kun suomalaiset tekee samoin niin joku kehtaa loukkaantua xD tämä vuosi oli piristävä poikkeus, kun roolit kääntyivät toisinpäin.

Vierailija
51/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreenin biisi nyt vaan oli kaamea. On heitelty ilmoille jopa plagiaattiepäilyjä.

Itse huomasin että biisissä lauletaan "angels crying" joka toi erehtymättömästi mieleen E-typen Angels Crying - biisin. Sellasta.

Tai sitten vain ihan rehdisti myönnetään että ollaan ihan jumalattoman kateellisia Ruotsille.

Vierailija
52/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä esti sinua ap tykittämästä ääniä Loreenille?

No esim se että mulla on vajaa kaksi euroa saldoa. Eikä ole varaa ladata ennen ensikuuta.

Eli joku köyhä läski ulisee siellä, miten muut äänestivät väärin?

Vierailija
53/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ap:lle tulee jonkinlaisena yllätyksenä euroviisujen pistetaktikointi? Oh, my sweet summer child😄

Vierailija
54/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu Suomessa.

Eli äänestit Loreenia kuitenkin? Niinkö? Montako ääntä annoit? 20 olisi saanut antaa.

Kuuntelin just loreenin kappaleen uudelleen. Ei jäänyt edelleenkään oikeastaan mitään mieleen. Melkoinen saavutus tuokin.

Käärijästä sentään jäi jotain mieleen vaikkei se teknisesti ehkä loistavinta laulelua ollutkaan. Finaali oli kuitenkin parempi kuin semifinaali jossa oli vähän ongelmia ilmeisesti eli hyvä kunnonajoitus. 

-eri

Vierailija
55/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö vuositolkulla on ruotsalaiset jättäneet Suomen pisteittä niin sen kerran, kun suomalaiset tekee samoin niin joku kehtaa loukkaantua xD tämä vuosi oli piristävä poikkeus, kun roolit kääntyivät toisinpäin.

Kun on lusikalla annettu jos nyt rautalangasta väännetään: mikään muu maa kuin Suomi ei jättänyt Ruotsia pisteittä. Näyttää kateudelta.

Ruotsi jättänyt jonain vuonna Suomen pisteittä - niinkuin 80% muistakin maista, koska kappale nyt vain ei ollut kovin hyvä.

Vrt. Kaikki maat antaa Suomelle pisteitä paitsi Ruotsi - ei taida olla tapahtunut ikinä.

Vierailija
56/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vain ihan rehdisti myönnetään että ollaan ihan jumalattoman kateellisia Ruotsille.

Tarkoitatko ettei suomalaiset voi olla itsenäisesti mitään mieltäkään asioista vaan kaikki heijastuu ruotsalaisten kautta? Ehkä tuo koskee vain teitä vasureita. Loppusuomella on omat mielipiteensä asioista, piditte te siitä tai ette. 

Vierailija
57/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tattoo oli yksinkertaisesti niin huono ja vielä plagiaatti, ettei sitä halunnut äänestää. Get over it!

Mutta voitti kuitenkin, jos ei sitten plagiointisyytökset mene läpi...

Vierailija
58/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs oli sovittu ettei kansa anna Ruotsille ääniä?

Itse en äänestänyt ketään,mutta en myöskään pitänyt Ruotsin kappaleesta.

Enkä näköjään ollu ainoa.

Vierailija
59/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tattoo oli yksinkertaisesti niin huono ja vielä plagiaatti, ettei sitä halunnut äänestää. Get over it!

Mutta voitti kuitenkin, jos ei sitten plagiointisyytökset mene läpi...

Muu Eurooppa ei ollut ihan samaa mieltä.

Vierailija
60/199 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Ei ole mulle Euroviisut mikään intohimon kohde. Ole hyvä ja kuuntele itse Loreenin biisistä kohtaa missä laulaa "angels crying". Sitten kuuntele E-typen biisiä Angels Crying ja sieltä kohta missä lauletaan "angels crying".