Klo 02 jälkeen kävelin yöllä baarista autolleni ja ajoin kotiin
Raikkaana ja selvänä. Olin mielestäni koko kapakan coolein tyyppi. Tänä aamuna nukuin totuttua pidempään, mutta heräsin freesinä kuin vessanraikastaja ja pääsin iloisena puuhastelemaan mieleisiä asioita ilman katumusta tai kohmeloa.
Kommentit (12)
Miksi tunnet tarvetta keskustella asiasta? Itsekin valvoin euroviisujen takia ja nukuin vähän pidempään. Nautin kolme annosta kuohuviiniä illan aikana eli pullo puoliksi mieheni kanssa. Ei todellakaan vaikuta tekemisiini tänään.
Klo 05 jälkeen konttasin yöllä baarista kotiin ja sammuin rappukäytävään.
Haisevana ja humalassa. Olin mielestäni koko kapakan karmein tyyppi. Tänä aamuna nukuin totuttua pitempään, mutta heräsin putkasta kaameassa krapulassa ja pääsin tärisevänä oksentamaan vailla lompakkoa tai muistikuvia eilisestä.
Minäpä olin sen verta vessaharja etten edes mennyt sinne baariin.
Minäpä ajoin täysin päissäni ja harrastin itseni kanssa känniseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tunnet tarvetta keskustella asiasta? Itsekin valvoin euroviisujen takia ja nukuin vähän pidempään. Nautin kolme annosta kuohuviiniä illan aikana eli pullo puoliksi mieheni kanssa. Ei todellakaan vaikuta tekemisiini tänään.
Koska asia on lähellä sydäntäni ja tuli hyvä fiilis? Miksi sinä haluat kuulla juuri minun motivaatiot juuri tästä aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Haisevana ja humalassa. Olin mielestäni koko kapakan karmein tyyppi. Tänä aamuna nukuin totuttua pitempään, mutta heräsin putkasta kaameassa krapulassa ja pääsin tärisevänä oksentamaan vailla lompakkoa tai muistikuvia eilisestä.
Auts :( Olet arvokas ihminen ja ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Menee se elämä noinkin.
Samaistujia? <3