"Pikku Niina"... Oksettavimmat sanoitukset
50-luvulla oli varmastikin ok nimittää naista pikku-Niinaksi tai pikkuvaimoksi, mutta nyt tulee oksennus suuhun. Muistatteko muita yhtä mahtavia sanoituksia?
Kommentit (131)
"Mikä puserossa pullottaa", ihan älyvapaa sanoitus. Onneksi sitä ei kuule enää radiosta.
Pikku-Niina on suloinen ,eikä yhtään ällöytys. Kaikesta sitä saakin väännettyä ällöttävää.
Miettikääs nykyajan sanoituksia.
Tytön nään iltapäivisin menevän
Vihellän; sekin voi hymyillä
Se on kai viidentoista vain, koulumatkalla
Ajatus yksinäänkin tuo iloa
Lakaisen mukamas lunta portailta
Ja pidän silmällä tietä, pikkutyttöä
Joka ilta kuulen seinän takaa
Jotain raapimista, enkä saa millään unta
Se on mun Pikku Enkeli
Odotan viikkotolkulla rahoja
Rasittaa, elän kuin toipilas
Tarvitsen rakastumista, mielen puhtautta
Kerran näen jonkun mun sohvalla
Unessa. Koputan nukkujaa olkaan:
"Hei, mikset ole koulussa? Nyt on maanantai."
Joku ilta saavun juovuksissa;
Tämä tyttö auttaa saappaat pois mun jaloista
Se on mun Pikku Enkeli
Tytön nään iltapäivisin menevän
Vihellän, sekin voi hymyillä
Se on kai viidentoista vain, koulumatkalla
Kaikki, missä lauletaan (pikku)siskosta mutta tarkoitetaan seksuaalisen himon kohdetta. Sirkesalo, Tehosekoitin, Leinonen
Kaikki missä lauletaan pikkuveljestä. Platku laulaa pedolauluja. Yök. Naistyypillistä tosin.
Kaikki on nykyään niin oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä lauletaan pikkuveljestä. Platku laulaa pedolauluja. Yök. Naistyypillistä tosin.
Provosta huolimatta vastaan. Siinä laulussa puhutaan kirjaimellisesti pikkuveljestä, ei mistään seksikkäästä miehestä jota haluaisi paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, missä lauletaan (pikku)siskosta mutta tarkoitetaan seksuaalisen himon kohdetta. Sirkesalo, Tehosekoitin, Leinonen
Siis tarkoitatko Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt biisiä? "Mä tunnen sinut pikkusisko, vaikka vasta kohdattiin. Niin monin kasvoin ennenkin sä vierelläni maannut oot"
Aivan ihana biisi!!
Kahvimaitoa rinnastasi saanko tilkan puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provosta huolimatta vastaan. Siinä laulussa puhutaan kirjaimellisesti pikkuveljestä, ei mistään seksikkäästä miehestä jota haluaisi paneskella.
Tiedätkö mitä äitis teki kun se teki sua? Kyllä Platkulla vain perverssit seksuaalirikollisuudet mielessä, ei muu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on nykyään niin oksettavaa.
Oletkohan raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä äitis teki kun se teki sua? Kyllä Platkulla vain perverssit seksuaalirikollisuudet mielessä, ei muu.
Varmaan harrasti seksiä. En tiedä miten se tähän liittyy.
Onhan näitä. Pikku Niina on ihan kiva sävellys, Kari Kuuva on säveltänyt muitakin kivoja biisejä (mm. Pienen pojan haaveet), mutta sanoitus on nyt tuota mennyttä aikaa. Sen sijaan Kauko Röyhkä on käsittääkseni ihan tarkoituksella tehnyt noita biisejä teinitytöistä.
Toinen tarttuva pop-biisi oksettavan yököttävillä sanoilla amerikkalaiseen malliin : Young girl get out of my life
Nämä nykyiset sanoitukset nyt eivät ole yhtään ällöttäviä, vai?
V...tua ja muuta mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä nykyiset sanoitukset nyt eivät ole yhtään ällöttäviä, vai?
V...tua ja muuta mukavaa.
Kyllä oot vähällä päässyt jos se v..tu on pahinta mitä oot kuullut.
Pieni mies.