"Pikku Niina"... Oksettavimmat sanoitukset
50-luvulla oli varmastikin ok nimittää naista pikku-Niinaksi tai pikkuvaimoksi, mutta nyt tulee oksennus suuhun. Muistatteko muita yhtä mahtavia sanoituksia?
Kommentit (150)
Matti Eskon:pieni ja lämpöinen,kuunnelkaapa sanat,melkoista sovinismia koko biisi
Oma pikku kulta.sinä isket minuun tulta,rakkain mä sulle kaiken antaa. tahtoisin jne.Armia ja Dannya lainaten.
Bad Boys Blue: Pretty young girl
Girl, you're no child anymore
(No child, ah, no child, ah, anymore)
Pretty young girl on my mind (on my mind)
Don't you know, know I can't hide? (I can't hide, whoa-whoa)
Can't hide my feelings
You're my girl and you're 16
Aivan ihania sanoituksia nuo olivat. Laulaja miellettiin itsekin yleensä nuoreksi. Pitää olla kieroutunut, jos noissa näkee inhottavuuksia.
Kappas vain mitkä rinnat! Törkeät laulun sanat ja Lidl paska mainostoimisto jatkaa edelleen 80-luvulla. Nämä ääliöt eivät ymmärrä lainkaan, mikä on hyvä mainos. En osta enää Lidlistä enää mitään tämän törkeän mainoksen vuoksi. Tämä mainostoimisto voisi opetella hyvät käytöstavat ja heille se on vain mukamas niin hauskaa? Toki ne incelit tästä nauttii ja setä miehet, mutta ei naiset lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, missä lauletaan (pikku)siskosta mutta tarkoitetaan seksuaalisen himon kohdetta. Sirkesalo, Tehosekoitin, Leinonen
Pelle Miljoona
Vierailija kirjoitti:
Pieni mies.
Se on lapsesta kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä biisissä lauletaan pikkusiskosta? Mistä tämä kertoo? En tiedä. Jotenkin ällö fiilis tulee tästä kun olen nähnyt tämän musiikkivideon ja sanat.
"Hey little sister..."
"The inspiration for the song was that his little sister got pregnant at a young age and decided to marry the guy, which Billy was against, and that the song is supposed to indicate a general disgust for weddings."
Ei tuo mua häiritse tuo laulu, tykkään siitä, mutta saman artistin Sweet sixteen kuulostaa arveluttavalta.
Tässäpä sen laulun taustatarina:
""Sweet Sixteen" was inspired by the true story of Edward Leedskalnin, a Latvian emigrant who single-handedly built the Coral Castle in Florida. In Latvia, he was set to marry Agnes Skuvst, but she broke the engagement and Leedskalnin decided to immigrate to America. He built the Coral Castle there in dedication to Skuvst, who he often referred to as his "Sweet Sixteen".[5][6] Idol wrote the song after watching "The Castle of Secrets", an episode of Leonard Nimoy's program In Search of... which was based on Coral Castle.[7] The song was written during the making of Idol's 1983 album Rebel Yell.[8]
In his 2014 autobiography, Idol described the song as a "heartfelt lament". He added that while the castle was Leedskalnin's "coral memorial" to his former love, "Sweet Sixteen" was Idol's to his then-girlfriend Perri Lister.[8]"
Vierailija kirjoitti:
Lökäpöksyni mun
Joo, tää on hellyttävä!
Hän on mun, lökäpöksyni mun. Ujo, laiha ja muutenkin arka.😘
"Tuon nuoren vartalon,näen alla auringon,sen joka liike suo nautinnon".. ( Frederick Linda Linda
"Olit vielä nuori,pieni kullannuppu, minä monenlaista nähnyt.." (Matti ja Teppo mä joka päivä töitä teen)
Jotenkin hemmetin ällöttävää,vaikka varmaan joistain parikymppisistähän nämä laulut kertoo.