Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso sanoi jotain niin törkeää etten voi uskoa?!

Vierailija
13.05.2023 |

Keskustelu meni näin, ei ollut siis mitään riitaa tätä ennen. Mies harmitteli kun jää niin vähän aikaa nukkua ennen työvuoron alkamista. Oli itse lähtenyt omille menoilleen jotka venyivät myöhään iltaan. Sanoi että on muka minun ja lapsen vuoksi mennyt niin myöhään kotiin tuleminen? Ihmettelin kommenttia, totesin että sinähän olit jo päivällä omilla menoillasi että aikaa sinulla on tänään mennyt monta tuntia eikä ne liity mitenkään perheeseen. Tähän mies sanoi: jos mä joutuisin olemaan täällä kotona yhtään enempää niin ampuisin kuulan kallooni, siksihän mä olen täältä niin paljon pois, luuletko että mä haluan linnottautua tänne kotiin?! Poistui tämän sanottuaan toiseen huoneeseen ja laittoi oven kiinni. Jäin monttu auki seisomaan enkä saanut sanaakaan sanottua. Myöhemmin kun otin hänen kommenttinsa puheeksi niin väitti että ei todellakaan ole mitään sellaista sanonut ja vettuuntuneena totesi että hanki kuulolaite! Mitä hittoa??? Teini valitettavasti myös kuuli isänsä sanomiset, pahoitti mielensä, että kait tässä pitää kaksi kuulolaitetta hommata!

Kommentit (213)

Vierailija
121/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että mikä saa ihmisen puhumaan ja käyttäytymään törkeästi puolisoaan kohtaan ja sitten vielä vierittää syyn sille uhrille? Mietin jo että olenko minä ansainnut tämän kaiken, jos en vain itse tajua että kaikki vika onkin minussa? Pää on ihan "sekaisin" kaikista jutuista mitä tässä on ollut. Tuntuu että en tiedä kohta enää että kuka olen ja missä menee oikean ja väärän raja. ap

Koska on puhunut itsemurhasta, silloin jo psyk hoitoon. Kuulostaa ihan muutaman viestin pohjalta, että jotain muutakin voi olla. Tietääkö mies itse mitä puhuu?

Vierailija
122/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on viime aikoina sanonut ja tehnyt paljon kaikenlaista mitä on jälkikäteen väittänyt ettei muka ole tehnyt. On jopa vihjannut että minulla viiraa päässä, kuvittelen asioita?! Mutta tämä kommentti oli kyllä kamala. Onkohan tuo mieskään nyt ihan itse tervepäinen? ap

Olen ollut hieman vastaavassa tilanteessa. Sain nauhoitettua joitain miehen kommentteja hänen huomaamattaan. Sitten kun yritti kiistää ja väittää minun kuvitelleen, niin soitin nauhat.

Sanoin myös että ero tai pariterapia. Valitsi jälkimmäisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on rasittunut ilmeisesti lapsesta ja aloittajasta. Ja haluaa pois, eroon? Ei halua olla kotona. Onko liikaa ollut vaatimuksia miehelle. Vai haluaa puolustaa omia menojaan jotenkin.

Vierailija
124/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
125/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että mikä saa ihmisen puhumaan ja käyttäytymään törkeästi puolisoaan kohtaan ja sitten vielä vierittää syyn sille uhrille? Mietin jo että olenko minä ansainnut tämän kaiken, jos en vain itse tajua että kaikki vika onkin minussa? Pää on ihan "sekaisin" kaikista jutuista mitä tässä on ollut. Tuntuu että en tiedä kohta enää että kuka olen ja missä menee oikean ja väärän raja. ap

Koska on puhunut itsemurhasta, silloin jo psyk hoitoon. Kuulostaa ihan muutaman viestin pohjalta, että jotain muutakin voi olla. Tietääkö mies itse mitä puhuu?

Samaa mietin. Hätähuuto tuo oman itsen tappaminen on. Ei ole välineitä selvittää. Apua tuo mies tarvistsis nyt.

Vierailija
126/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Luulen että ap:hen ainakin.

Vierailija
127/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Hätähuuto tuo oman itsen tappaminen on. Ei ole välineitä selvittää. Apua tuo mies tarvistsis nyt.

Ihan normisettiä, kun narsisti manipuloi. Ei pienintä aiettakaan toteuttaa uhkausta, se on toisten kontrolloimiseksi ja pelottelemiseksi.

Vierailija
128/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsku se on. Ei mikään hätähuuto.

Vierailija
129/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsku se on. Ei mikään hätähuuto.

Mikä hemmetin narsku?

Broitsku?

Puhu suomea. Jos on narsistista kyse, niin kuin voi olla noin kevyttä kieltä? Jos se kerran on vakavaa, vai onko, vai onko jotain leikkiä? Narsku? Voi perstku.

Vierailija
130/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauhoita ensi kerralla teidän keskustelu vaikka puhelimella. Jos alkaa väittämään, että ei sanonut jotain, voit todistaa asian. Tosin tuossa kohtaa erokin on jo hyvä vaihtoehto. Jos se teidän lapsikin joutuu osalliseksi tuosta. Kyllä se teinikin ymmärtää eron ja luultavasti on lopulta vain tyytyväinen.

Ei ainakaan kannata tunnustaa äänittäneensä. Siinä on melko varmasti ainakin puhelin palasina lattiassa, jos ei hampaatkin.

Vierailija
131/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni olisi sanonut noin, niin en todellakaan palaisi asiaan. Jos sillä välttää monet riidat. Tunteita saa näyttää ja sanoa ääneen ikäviä ja mieltä painavia asioita myös parisuhteessa eikä toisen pidä jäädä niihin roikkumaan. Jos mies itse palaa asiaan, niin sitten siitä keskustellaan, mutta jatkuva menneiden kaivelu vie eroon.

Vierailija
132/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen henkinen väkivalta on tulossa rikoslakiin. Mies on narsisti.

Vierailija
133/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ollenkaan. Voimia sisko sinun itse valitsemasi pouolison kanssa. Oliko joku afgaani

Vierailija
134/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin ketjuihin hyökkää aina tää hyeenalauma. He on yleensä niitä, joilla on traumaattinen parisuhdehistoria.

Älkää sekoittako omia kokemuksianne toisten kokemuksiin. Ne voi erota kuin yö ja päivä.

Ei ole millään mittapuulla tervettä haukkua puolisoa ja lasta ja sitten väittää perään ettei ole mitään tehnyt! Ja tehdä näin vielä usein!

Vierailija
135/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo ap:sta kun on tuollaisen mieslapsen kanssa ja on mennyt kersojakin tekemään?

Vierailija
136/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. Miksi valitat, kun olet itse miehesi valinnut?

Vierailija
137/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän tää nykyään on, jatkuvasti. "minä valitsin itse mieheni ja nyt itkettää"

Vierailija
138/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että mies on ollut tämmöinen tavatessa? Tuskin. Eikö ihmiset muka voi muuttua vuosien aikana tja varsinkin narsistit odottaa sopivaa hetkeä kun oikeat kyntensä näyttävät?

Vierailija
139/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että mies on ollut tämmöinen tavatessa? Tuskin. Eikö ihmiset muka voi muuttua vuosien aikana tja varsinkin narsistit odottaa sopivaa hetkeä kun oikeat kyntensä näyttävät?

Kyllä ne merkit on nähtävissä alusta alkaen, jos osaa ottaa ne rakkauslasit hetkeksi pois päästä...

Vierailija
140/213 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne merkit on nähtävissä alusta alkaen, jos osaa ottaa ne rakkauslasit hetkeksi pois päästä...

No. Nekin ihmiset voivat korjata virheensä, vaikka eivät tajunneet pitävänsä rakkauslaseja.