Puoliso sanoi jotain niin törkeää etten voi uskoa?!
Keskustelu meni näin, ei ollut siis mitään riitaa tätä ennen. Mies harmitteli kun jää niin vähän aikaa nukkua ennen työvuoron alkamista. Oli itse lähtenyt omille menoilleen jotka venyivät myöhään iltaan. Sanoi että on muka minun ja lapsen vuoksi mennyt niin myöhään kotiin tuleminen? Ihmettelin kommenttia, totesin että sinähän olit jo päivällä omilla menoillasi että aikaa sinulla on tänään mennyt monta tuntia eikä ne liity mitenkään perheeseen. Tähän mies sanoi: jos mä joutuisin olemaan täällä kotona yhtään enempää niin ampuisin kuulan kallooni, siksihän mä olen täältä niin paljon pois, luuletko että mä haluan linnottautua tänne kotiin?! Poistui tämän sanottuaan toiseen huoneeseen ja laittoi oven kiinni. Jäin monttu auki seisomaan enkä saanut sanaakaan sanottua. Myöhemmin kun otin hänen kommenttinsa puheeksi niin väitti että ei todellakaan ole mitään sellaista sanonut ja vettuuntuneena totesi että hanki kuulolaite! Mitä hittoa??? Teini valitettavasti myös kuuli isänsä sanomiset, pahoitti mielensä, että kait tässä pitää kaksi kuulolaitetta hommata!
Kommentit (213)
Jos nuo tyypit eivät olisi potentiaalisesti vaarallisia (onhan jo ampumisesta puhuminenkin jonkinlaisen riman ylittänyt lause), sitä vaan toteaisi tyynesti, että pidätkö minua ihan idioottina, kun yrität väittää jotain huuhaata, vaikka molemmat tiedämme miten asia oikeasti on. Ja jos sinä oikeasti kuvittelet asian olevan nyt esittämälläsi tavalla, olet päästäsi vialla ja hoidon tarpeessa.
Ap, älä näytä miehelle mitään epäröintiä ja reagoi muutenkin äärimmäisen vähän hänen juttuihinsa.
P.S. Narsistieksä puhui aseista ja ampumisesta. Pikkupojan tasolle jääneellä miehellä on pyssyleikit mielessä ja muutenkin nauttivat vaarantunteesta.
Sun pitää alkaa ottamaan henkisesti etäisyyttä mieheesi. Hänen käytöksensä on epätervettä ja toksista. On surullista tajuta se ja ymmärtää, että liittoa ei voi enää pelastaa mikään. Yritä nyt pelastaa kuitenkin itsesi ja lapsesi. Muuten lapsi saa myös epäterveen mallin liitosta omiin tuleviin suhteisiinsa. Ette ole mitenkään ansainnut tuollaista kohtelua miehen taholta.
Teini tuli kysymään vähän kimurantin kysymyksen. Mies tuli autolla pihaan, oli käynyt kaupoilla. Teini meni autolle hakemaan unohtamansa tavaran autosta. Lapsi sanoi minulle että miksi isän autossa haisee voimakkaasti joku naisten hajuvesi tms.?! Tietää etten minä käytä sitä autoa eikä olla yhdessä käyty sillä autolla missään pitkään aikaan. En tiedä että miksi lapsi ylipäänsä tämmöiseen oli kiinnittänyt huomiota mutta aika vaikeeta oli minun vastata kysymykseen mitään järkevää. Ja ei jostain syystä isälleen sanonut tästä? Ja nyt toki oma mielikuvitus lähti laukalle ja lujaa! Kannattaakohan asiasta mainita miehelle vai jättääkö sikseen? ap
Olipa rumasti sanottu. Hänellä vaikuttaa olevan huono olla. Yrittää loukkaamalla saada sinut kauemmas.
Tuli omat vastaavanlaiset parisuhdekokemukset mieleen ja hyvin vahva ahdistuksen tunne muistui mieleen tuosta miehesi kommentista.
Älä ainakaan kauaa katsele tuollaista. Kissa täytyy nostaa pöydälle. Haluaako mies erota vai mitä hän kaipaa? Tuo on väärin sinua ja lasta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Teini tuli kysymään vähän kimurantin kysymyksen. Mies tuli autolla pihaan, oli käynyt kaupoilla. Teini meni autolle hakemaan unohtamansa tavaran autosta. Lapsi sanoi minulle että miksi isän autossa haisee voimakkaasti joku naisten hajuvesi tms.?! Tietää etten minä käytä sitä autoa eikä olla yhdessä käyty sillä autolla missään pitkään aikaan. En tiedä että miksi lapsi ylipäänsä tämmöiseen oli kiinnittänyt huomiota mutta aika vaikeeta oli minun vastata kysymykseen mitään järkevää. Ja ei jostain syystä isälleen sanonut tästä? Ja nyt toki oma mielikuvitus lähti laukalle ja lujaa! Kannattaakohan asiasta mainita miehelle vai jättääkö sikseen? ap
Oliko naisen vai miehen hajuvesi
Vierailija kirjoitti:
Tässä kohtaa lakkasin uskomasta. No, hyviä neuvoja sinällään tässä ketjussa jos jollekkin kävisi oikeasti noin.
Lapsikin epäilee jotain ja kokeilee, voiko sinun kanssasi puhua asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla mahdollista? Enhän minä tiedä mitä tuo teini miettii isänsä touhuista. Erikoista se kyllä on että kiinnitti huomionsa hajusteen tuoksuun ja tuli siitä minulle kertomaan. Eihän nuo lapset tyhmiä tietenkään ole. Voivat tajuta paljonkin asioita. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla mahdollista? Enhän minä tiedä mitä tuo teini miettii isänsä touhuista. Erikoista se kyllä on että kiinnitti huomionsa hajusteen tuoksuun ja tuli siitä minulle kertomaan. Eihän nuo lapset tyhmiä tietenkään ole. Voivat tajuta paljonkin asioita. ap
Annahan jo olla tarinankerronnan.
Ap mitä sinulle kuuluu? toivottavasti asiat menevät lopulta parhain päin.
Narsismin uhrien tuki sivuilta löytyy keskustelua aiheesta, vaatii kirjautumisen. Sieltä myös voi löytyä apua ja vastaavaa kokeneita.
Miehesi on joko hullu, sadisti tai pahasti itsetuhoinen (mahdollisesti myös tuhoisa teitä kohtaan).
Mikä näistä tapauksista on sellainen, jota kannattaa jäädä katselemaan?
Ottaisin aikanlisän, ennen kuin koko tilanne eskaloituu pahemmaksi. Mahdollisuuksien mukaan, menisin asumaan jonnekkin muualle toistaiseksi. Jos ei ole mahdollista näin pitkäksi aikaa poistua,, menisin viikoksi tai viikonlopuksi jonnekkin lasten kanssa ja antaisin tilanteen rauhoittua. Tarpeentullen hakisin ulkopuolista apua. Tsemppiä tilanteen ratkaisemiseksi!