Hei kaikki miehet
Muistakaa tällaisina feminismin ja miesvihan aikoina että teitä tarvitaan ja olette tärkeitä. Myös tietenkin naisia tarvitaan. :)
Kommentit (12)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Aikamoinen anodis
Vierailija kirjoitti:
1. Feminismi tarkoittaa tasa-arvoa. Normaalilla miehellä ei ole mitään sitä vastaan.
2. Miesvihaajia, niin kuin naisvihaajiakin, on kuitenkin marginaaliprosentti ihmisistä. Toki netissä he huutelevat koko ajan, muttei heitä oikeassa elämässä kovin paljon näy.
Feminismi ei tarkoita tasa-arvoa, sille on jo sana: tasa-arvo.
Feminismi tarkoittaa naisten etuoikeuksia.
Feministit uhriutuvat väittämällä että naiset ovat miehiin verrattuna alisteisessa asemassa. Se ei pidä paikkaansa.
Olen Unioni-äidin kasvattama feministi-mies tähän tasa-arvoiseen yhteiskuntamalliimme. On ikävä huomata, että toksiset feministit ja miesvihaajat käyttävät väärin tunnusta. Li Andersson osasi tämänkin - luottamus miehelle lapsesta ja tasa-arvoista puhetta myös pojjista/miehistä, jos tarve.
Koomista katsoa kun "mies" itkee miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
1. Feminismi tarkoittaa tasa-arvoa. Normaalilla miehellä ei ole mitään sitä vastaan.
2. Miesvihaajia, niin kuin naisvihaajiakin, on kuitenkin marginaaliprosentti ihmisistä. Toki netissä he huutelevat koko ajan, muttei heitä oikeassa elämässä kovin paljon näy.
1. Feminismi ei tarkoita tasa-arvoa.
2. Miesvihaajia on valtaosa naisista ja 100 % feministeistä.
Vihervassut ja muut kommarit kuuluu leirille näin ensialkuun.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa aina kun nainen itkee "naisvihaa".
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Ap