Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä

Vierailija
12.05.2023 |

Mistä se johtuu

Kommentit (854)

Vierailija
601/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyväElämä kirjoitti:

Pitkiä suhteita 3 takana ja kiitos riitti.

Miehet pettureita alistajia ja itsekkäitä mustasukkasia omaan napaan tuijottajia.

Nyt puhun 65 vuotiaana naisena. Miun ikäluokan miehet vielä vanhoilliesti ajattelevia miehiä kenen mielestä voi määrätä naisen elämää.

Nyt nukun kun nukuttaa, kuuntelen heviä, pukeudun miten haluan ja vaihdan vaatteita kesken päivää - ilman selityksiä ja syön millon haluan ja niin vähän / paljon kun mieli tekee.

Vaihtaisinko vapauden vankilaksi - no en tietenkään.

Mä oon 37 v nainen ja vaikka ollaan miehen kanssa erossa vain muutama kuukausi niin ymmärrän. Viime päivät olen kuunnellut lempimusiikkiani mm. Toolia, Pink Floydia ja Wigwamia. Olen syönyt salaattia ja kanawokkia, treenannut milloin olen halunnut töiden ohella ja nyt juon viiniä. Kävin ostoksilla ja laitoin rahaa kosmetiikkaan. Tiskasin ja itse teen sotkuni. Ihanaa kun saa tehdä mitä haluaa!

Ihan aidosta uteliaisuudesta kysyn: Miksi sinä et voinut/voi tehdä noita asioita silloin, kun ette ole erossa?

Omissa suhteissani olen aina voinut syödä mitä haluan, pukeutua kuten haluan, kuunnella musiikkia jota haluan, harrastaa mitä haluan jne. Mies ei ole koskaan estänyt tai vaatinut minua olemaan jotain muuta kuin olen.

Vierailija
602/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyväElämä kirjoitti:

Miehet pettureita alistajia ja itsekkäitä mustasukkasia omaan napaan tuijottajia.

Nyt puhun 65 vuotiaana naisena. Miun ikäluokan miehet vielä vanhoilliesti ajattelevia miehiä kenen mielestä voi määrätä naisen elämää.

Nyt nukun kun nukuttaa, kuuntelen heviä, pukeudun miten haluan ja vaihdan vaatteita kesken päivää - ilman selityksiä ja syön millon haluan ja niin vähän / paljon kun mieli tekee.

Mä oon 37 v nainen ja vaikka ollaan miehen kanssa erossa vain muutama kuukausi niin ymmärrän. Viime päivät olen kuunnellut lempimusiikkiani mm. Toolia, Pink Floydia ja Wigwamia. Olen syönyt salaattia ja kanawokkia, treenannut milloin olen halunnut töiden ohella ja nyt juon viiniä. Kävin ostoksilla ja laitoin rahaa kosmetiikkaan. Tiskasin ja itse teen sotkuni. Ihanaa kun saa tehdä mitä haluaa!

Ihan aidosta uteliaisuudesta kysyn: Miksi sinä et voinut/voi tehdä noita asioita silloin, kun ette ole erossa?

Omissa suhteissani olen aina voinut syödä mitä haluan, pukeutua kuten haluan, kuunnella musiikkia jota haluan, harrastaa mitä haluan jne. Mies ei ole koskaan estänyt tai vaatinut minua olemaan jotain muuta kuin olen.

Johtuu varmaankin siitä, että omat menot voi joutua mukauttamaan toisen menojen kanssa. Jos toinen ei yhtään tykkää samasta musiikista kuin itse, niin ei sitä voi äänekkäästi kuunnella. Sama ruuan kanssa. Pitää laittaa sitä ruokaa miten toinen menee ja tulee ja jos joku ei tykkää jostain ruuasta, niin pitää laittaa jotain muuta.

Ja on niitä miehiä, jotka alkaa heti nalkuttamaan jos nainen ostaa itselleen jotain. "Taasko pitää ostaa meikkiä? Taasko pitää käydä lekillä? Taasko pitää ostaa/tehdä tätä ja sitä..." Naiset yleisemmin lopettaa tekemästä ja ostamasta, kun eivät jaksa sitä valitusta. Tälläisestä miehestä kun eroaa nii se tuntuu aika valtavalta vapaudelta tehdä ihan just sitä kun tahtoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut euforisen onnellinen monta päivää kun ei tarvitse huolehtia miehestä jolla on mt-, viina- ja peliongelmia. Olen ollut kuin jokin hoitaja viisi vuotta. Se on liian raskasta pelkästään sen takia, että rakastaa toista.

huutista! Mistä olet moisen kultakimpaleen löytänytkin? Tässä se on taas todistettu että te ette osaa tehdä hyviä valintoja. 

Me naiset osaamme kyllä tehdä hyviä valintoja, vaan tarjonta on umpisurkeaa.

Eiks tyyliin ~30% naisista ole ollut/on paraikaa mielialalääkityksellä? En ole kovin vakuuttunut että aivokemiaan voimakkaasti vaikuttavia mömmöjä kuin karkkia napsivat ihmiset tekevät kovin hyviä valintoja...

Ja itseään hoitamattomat mt-ongelmaiset miehet ovat varsin huono pooli, josta valita. Hoitakaa nuppinne kuntoon.

Ei ne ssri lääkkeet ole mikään takuu sille että nuppi menee kuntoon. Joillain ihmisillä ne jopa vaan pahentavat niitä sipuli ongelmia. Kuten monien naisten käytöksestä voidaan huomata.

Ja tämän takia ne ovat naiset jotka ovat yliedustettuja hetken huumassa tehdyistä rikoksista ja itsemurhatilastoissa? Naiset ovat niitä jotka syrjäytyvät internetfoorumeille hautomaan väkivaltaa koska ovat niin masentuneita ja syrjäytyneitä? Naiset ovat heitä jotka hautaavat tunteensa päihteisiin ja vetäytyvät ihmissuhteista?

Taitaa olla aivan toisin päin, mutta korjaa toki jos olen väärässä. Naiset ovat keskittyneet korjaamaan ongelmansa, (joihin terapia ja lääkitys kuuluu) siinä missä miehet kieltävät kaiken viimeiseen asti ja kieltäytyvät tekemästä yhtään mitään korjatakseen elämänsä kurjuutta.

Kaiken päälle naiset joutuvat huomattavasti todennäköisemmin lähisuhde väkivallan uhreiksi. (miehet ovat sitten yliedustettuina väkivallassa johon liittyy molemminpuolista agressiota). Väkivallan uhriksi joutumisella on taipumus traumatisoida ja johtaa masennukseen ja ahdistukseen.

Parisuhdeväkivallasta:

Käsittääkseni lesbosuhteissa esiintyy parisuhdeväkivaltaa yhtä usein, jos ei useammin, kuin heterosuhteissa. Mikä herättää tiettyjä kysymyksiä siitä, että ovatko naiset oikeasti sellaisia enkeleitä minä tykkäävät itsensä esittää:

"Around 44% of lesbian and 61% of bisexual women have experienced forms of rape and physical violence by an intimate partner as compared to 35% of straight women."

Ja taas kerran, ei yhden yhtä perustelua sille miksi naisten pitäisi ottaa mies tai lopettaa avun hakeminen mt ongelmiin. Tottakai naisetkin syyllistyvät parisuhdeväkivaltaan, mutta kumman luulet olevan traumatisoivampaa, miehen vai naisen pahoinpitelemäksi joutuminen?

Tuo on se yksi ainut tilasto jota manosphere miehet jaksavat heitellä, kun lähestulkoon kaikki muut tilastot näyttävät niin pahoilta mitä tulee miesten harjoittamaan väkivaltaan. Naiset eivät tapa kumppaneitaan lähellekkään yhtä usein kuin miehet. Naisten harjoittama parisuhdeväkivalta ei ole lähellekkään yhtä brutaalia kuin miesten.

"kumman luulet olevan traumatisoivampaa, miehen vai naisen pahoinpitelemäksi joutuminen?"

Onkohan sulla nyt kaikki ihan kotona? Onko siis sinuun kohdistunut väkivalta jotenkin vähemmän traumaattista, jos sen tekee nainen miehen sijaan? Jos nainen puukottaa sinua, se sattuu vähemmän? Jos nainen heittää kiehuvaa vettä päällesi, se vesi polttaa vähemmän, kuin silloin jos mies olisi heittänyt sen?

Tämähän on kuin yksi valtava mielisairaala tämä palsta...

Ja kun argumentit loppuvat alkaa arvelut henkilökohtaisesta elämästä. Looginen sukupuoli esittelyssä, arvon naiset ja herrat. Lisätäänpäs vielä vähän tilastoja kun vaikutat olevan niiden ystävä.

"1 in 4 women and 1 in 9 men experience severe intimate partner physical violence, intimate partner contact sexual violence, and/or intimate partner stalking with impacts such as injury, fearfulness, post-traumatic stress disorder, use of victim services, contraction of sexually transmitted diseases, etc.2"

- NATIONAL STATISTICS

Naiset syyllistyvät parilla prosentilla enemmän lievään parisuhdeväkivaltaan kuin miehet, mutta miesten aiheuttama vahinko on huomattavasti pahempaa.

Jos haluat joutua puukotetuksi tai, että joku heittää kiehuvaa vettä päällesi, tapahtuu tämä huomattavasti todennäköisemmin jos seurustelet miehen kuin naisen kanssa.

Pari juttua:

Miesten kokema parisuhdeväkivalta on todella pahasti aliraportoitua, koska miehet eivät yksinkertaisesti kehtaa tehdä tapauksista rikosilmoituksia.

Toinen kysymys:

44% lesbonaisista on kertonut olleensa partnerinsa väkivaltaisen käytöksen kohteena. Luku on käsittämättömän korkea. Osaatko sanoa mistä tämä johtuu? Miksi naiset ovat näissä suhteissa niin väkivaltaisia?

(hah, tämä tosiaan ON se ainut tilasto jota miehet heittelevät, koska muut puhuvat vahvasti heitä vastaan)

Heitetääs tämä nyt toiseen kertaan, vaikka vastasin jo toisaalla:

"1 in 4 women and 1 in 9 men experience severe intimate partner physical violence, intimate partner contact sexual violence, and/or intimate partner stalking with impacts such as injury, fearfulness, post-traumatic stress disorder, use of victim services, contraction of sexually transmitted diseases, etc.2"

- NATIONAL STATISTICS

Naiset syyllistyvät parilla prosentilla enemmän lievään parisuhdeväkivaltaan kuin miehet, mutta miesten aiheuttama vahinko on huomattavasti pahempaa.

Ovatko läpsäiseminen ja sairaalaan hakkaaminen samalla tasolla?

Mutta arvon herrat, nyt ei ole enempää aikaa jankata, vaikka se onkin usein hyvin hauskaa. Toivotan teille hyvää päivänjatkoa. Toivottavasti elämässänne on kaikki hyvin, eikä tämä palsta ole iso osa sitä. 

Viimeisenä kehottaisin vielä kysymään itseltänne: onko teillä hyviä ystäviä ja tyydyttäviä ihmissuhteita? Jos ei ole, mistä luulette sen johtuvan? Ystävystykää toistenne kanssa, ja koettakaa puhua muustakin kuin naisista. Suosittelen lämpimästi. Koko elämämme ei ole pakko pyöriä naisten ympärillä. Jos pelkäätte parisuhdeväkivallan uhreiksi joutumista, niin herranjestasi, ei teidän ole pakko seurustella kenenkään kanssa. Aivan kuten naiset, teidän ei ole pakko alkaa parisuhteeseen.

Vierailija
604/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut euforisen onnellinen monta päivää kun ei tarvitse huolehtia miehestä jolla on mt-, viina- ja peliongelmia. Olen ollut kuin jokin hoitaja viisi vuotta. Se on liian raskasta pelkästään sen takia, että rakastaa toista.

huutista! Mistä olet moisen kultakimpaleen löytänytkin? Tässä se on taas todistettu että te ette osaa tehdä hyviä valintoja. 

Me naiset osaamme kyllä tehdä hyviä valintoja, vaan tarjonta on umpisurkeaa.

Eiks tyyliin ~30% naisista ole ollut/on paraikaa mielialalääkityksellä? En ole kovin vakuuttunut että aivokemiaan voimakkaasti vaikuttavia mömmöjä kuin karkkia napsivat ihmiset tekevät kovin hyviä valintoja...

Ja itseään hoitamattomat mt-ongelmaiset miehet ovat varsin huono pooli, josta valita. Hoitakaa nuppinne kuntoon.

Ei ne ssri lääkkeet ole mikään takuu sille että nuppi menee kuntoon. Joillain ihmisillä ne jopa vaan pahentavat niitä sipuli ongelmia. Kuten monien naisten käytöksestä voidaan huomata.

Ja tämän takia ne ovat naiset jotka ovat yliedustettuja hetken huumassa tehdyistä rikoksista ja itsemurhatilastoissa? Naiset ovat niitä jotka syrjäytyvät internetfoorumeille hautomaan väkivaltaa koska ovat niin masentuneita ja syrjäytyneitä? Naiset ovat heitä jotka hautaavat tunteensa päihteisiin ja vetäytyvät ihmissuhteista?

Taitaa olla aivan toisin päin, mutta korjaa toki jos olen väärässä. Naiset ovat keskittyneet korjaamaan ongelmansa, (joihin terapia ja lääkitys kuuluu) siinä missä miehet kieltävät kaiken viimeiseen asti ja kieltäytyvät tekemästä yhtään mitään korjatakseen elämänsä kurjuutta.

Kaiken päälle naiset joutuvat huomattavasti todennäköisemmin lähisuhde väkivallan uhreiksi. (miehet ovat sitten yliedustettuina väkivallassa johon liittyy molemminpuolista agressiota). Väkivallan uhriksi joutumisella on taipumus traumatisoida ja johtaa masennukseen ja ahdistukseen.

Parisuhdeväkivallasta:

Käsittääkseni lesbosuhteissa esiintyy parisuhdeväkivaltaa yhtä usein, jos ei useammin, kuin heterosuhteissa. Mikä herättää tiettyjä kysymyksiä siitä, että ovatko naiset oikeasti sellaisia enkeleitä minä tykkäävät itsensä esittää:

"Around 44% of lesbian and 61% of bisexual women have experienced forms of rape and physical violence by an intimate partner as compared to 35% of straight women."

Ja taas kerran, ei yhden yhtä perustelua sille miksi naisten pitäisi ottaa mies tai lopettaa avun hakeminen mt ongelmiin. Tottakai naisetkin syyllistyvät parisuhdeväkivaltaan, mutta kumman luulet olevan traumatisoivampaa, miehen vai naisen pahoinpitelemäksi joutuminen?

Tuo on se yksi ainut tilasto jota manosphere miehet jaksavat heitellä, kun lähestulkoon kaikki muut tilastot näyttävät niin pahoilta mitä tulee miesten harjoittamaan väkivaltaan. Naiset eivät tapa kumppaneitaan lähellekkään yhtä usein kuin miehet. Naisten harjoittama parisuhdeväkivalta ei ole lähellekkään yhtä brutaalia kuin miesten.

"kumman luulet olevan traumatisoivampaa, miehen vai naisen pahoinpitelemäksi joutuminen?"

Onkohan sulla nyt kaikki ihan kotona? Onko siis sinuun kohdistunut väkivalta jotenkin vähemmän traumaattista, jos sen tekee nainen miehen sijaan? Jos nainen puukottaa sinua, se sattuu vähemmän? Jos nainen heittää kiehuvaa vettä päällesi, se vesi polttaa vähemmän, kuin silloin jos mies olisi heittänyt sen?

Tämähän on kuin yksi valtava mielisairaala tämä palsta...

Ja kun argumentit loppuvat alkaa arvelut henkilökohtaisesta elämästä. Looginen sukupuoli esittelyssä, arvon naiset ja herrat. Lisätäänpäs vielä vähän tilastoja kun vaikutat olevan niiden ystävä.

- NATIONAL STATISTICS

Jos haluat joutua puukotetuksi tai, että joku heittää kiehuvaa vettä päällesi, tapahtuu tämä huomattavasti todennäköisemmin jos seurustelet miehen kuin naisen kanssa.

Pari juttua:

Miesten kokema parisuhdeväkivalta on todella pahasti aliraportoitua, koska miehet eivät yksinkertaisesti kehtaa tehdä tapauksista rikosilmoituksia.

Toinen kysymys:

44% lesbonaisista on kertonut olleensa partnerinsa väkivaltaisen käytöksen kohteena. Luku on käsittämättömän korkea. Osaatko sanoa mistä tämä johtuu? Miksi naiset ovat näissä suhteissa niin väkivaltaisia?

Suurin osa naisistakin jättää ilmoittamasta väkivallasta. Eli ihan turha väittää että vain miesten tilastot olisi mukamas aliraportoituja.

Vierailija
605/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyväElämä kirjoitti:

Kommentoin sivusta:

Onkohan tuo joku vanhemman sukupolven juttu? Itse olen siis kolmekymppinen, enkä kyllä ole koskaan kuullutkaan että kukaan mies olisi alkanut rajaamaan jonkun ystäväni kiinnostuksen kohteita tai harrastuksia.

Vierailija
606/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun veditte tähän nämä lesbosuhteet. Nyt muistan kehua, että en ota enää miestä enkä naista. 

Vierailija
607/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

enääN

Vierailija
608/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää naisille ei riitä, että mies vain ilmestyvät paikalle ja tarjoavat rahansa, ja sehän joitakin miehiä harmittaa. Naiset saavat tätä nykyä avata omat pankkitilinsä, eivätkä tarvitse isiensä, veljiensä tai aviomiestensä lupaa yhtään mihinkään. Enää naisilla ei ole mitään käytännön pakkoa jonka vuoksi täytyisi mennä naimisiin.

Puhe siitä, että naiset kuolevat yksin ja katkerina on myös täyttä puppua.

Naiset näkevät vaivaa ihmissuhteidensa eteen, ja vaalivat sosiaalisia verkkojaan. Naiset muistavat muiden merkkipäivät, kyselevät mitä muille kuuluu ja auttavat kriisien keskellä. Naisilla on omat harrastusporukkansa ja ystäväpiirinsä. Heillä on usein läheisemmät suhteet sukulaistensa kanssa. 

Ja taas, miehet vain ilmestyvät paikalle ja odottavat muiden hoitavan asiat. Kyllä vaimo hoitaa joulun ja muistuttaa miestä lähettämään äitienpäivätervehdyksen omalle äidilleen. 

Monilla miehillä on täysin harhainen käsitys siitä mitä naiset hakevat parisuhteiltaan. (vinkki, se ei ole raha tai ulkonäkö). Koska naisille yksin olo on mahdollista, he eivät halua puolisoa joka on heille taakka joka vaikeuttaa elämää. Naiset haluavat miehen joka OMA-ALOITTEISESTI vetää oman painonsa. Tekee puolet kotitöistä ja osallistuu lasten kasvatukseen. Osaavat huomioida muiden tarpeet ilman ja pitää huolta suhteistaan ilman, että naisen on häntä siihen kasvatettava. (oikeasti, soittakaa sille äidillenne hänen syntymäpäivinään ja äitienpäivänä, saatatte olla ainut mies hänen elämässään joka on nähnyt edes sen vertaa vaivaa) Miehen on osattava kommunikoida edes kelvollisesti ja tuoda suhteeseen jotakin, mitä naiset eivät saa toisilta naisilta. Tämä on monille miehille täysin ylitsepääsemätön tehtävä. 

Joten tiivistettynä: Miksi ottaisin elämääni henkilön, joka on suunnattomasti itsekeskeisempi kuin kukaan ystävistäni tai naispuolisista perheenjäsenistäni? Henkilön, joka tulee sotkemaan asuntoni ja lisäämään kulujani? 

Ja viimeiseksi: Miehet, te voitte tehdä tämän täysin saman kuin naisetkin, ja olla onnellisia! Te ette tarvitse naisia siihen. Ystävystykää muiden miesten kanssa. Rakentakaa omia sosiaalisia verkkojanne, joka perustuu jollekkin muulle kuin yhteiskunnasta valittamiselle. Hankkikaa harrastuksia. Auttakaa toisianne ja yhteisöä. Tehkää hyväntekeväisyystyötä. Pitäkää huolta toisistanne, ja olkaa toistenne tukena.

Ei herranen aika! Ollaanko me aikamatkustettu ehkä 1960- tai -70-luvulle? Vai löytyykö tuollaisia miehiä oikeasti jostain pikkukyliltä jostain pohjan perukoilta vieläkin ihan sankoin joukoin? Itse en olen koko elämäni aikana tuntenut läheisemmin yhtään tuollaista, ja vähän kaukaisemmin muutaman.

Terv. viisikymppinen nainen Turusta

Vierailija
609/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun veditte tähän nämä lesbosuhteet. Nyt muistan kehua, että en ota enää miestä enkä naista. 

Hyvä ratkaisu 😀

Lesbosuhteessa sinulla on kaikkein suurin todennäköisyys tulla hakatuksi, mutta toisaalta miehen kanssa suhteessa sinulla on suurin todennäköisyys kärsiä poikkeuksellisen vakavasta väkivallasta.

Olit miehen tai naisen kanssa yhdessä, niin väkivallan uhka on todellinen, naisen kanssa riski on melkein 50%.

Vierailija
610/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitavat monet miehet täällä tietää syvällä sisimmässään, että seksi (usein huono) on se ainut asia jonka voivat tarjota naisille, kun jankkaus orgasmeista vain jatkuu ja jatkuu.

Sekin tietty naisten vika kun eivät laukea kanssanne :D

Kenen "vika" se sitten on, kun nainen syö e-pillereitä jotka tunnetusti latistavat seksihaluja ja vaikeuttavat orgasmin saantia? Tuohon vielä useimmilla pitkäaikainen mielialalääkitys turruttamaan entisestään aisteja.

Nainen syö e-pillereitä, koska mies haluaa paljaalla. Useimmilla naisilla ei ole pitkäaikaista mielialalääkitystä. Joskin törpön äijän takia joskus jotain lievästi rauhoittavaa. Kun ukko makaa perse homeessa sohvalla, vaikka sille näytetään ovea.

Vierailija
611/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nähty on.

Mutta - voisin ottaa fiksun miehen kumppaniksi, joka asuu omassa asunnossaan ja hoitaa omat asiansa itse.

Olisi kiva tehdä vaikka matkoja, liikkua siellätäällä, käydä konserteissa yms.

Mitään kurapersettä en halua enää.

Lapsetkin jo aikuisia. Ajattelen myös heitä tässä.

Vierailija
612/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli narsisti joka aiheutti paljon tuhoa.

Nautin nyt kaikesta vapaudesta ja omasta (ja lasten) elämästä.

Ilman miestä voi elää ihan hyvää elämää.

Vierailija
613/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitavat monet miehet täällä tietää syvällä sisimmässään, että seksi (usein huono) on se ainut asia jonka voivat tarjota naisille, kun jankkaus orgasmeista vain jatkuu ja jatkuu.

Sekin tietty naisten vika kun eivät laukea kanssanne :D

Kenen "vika" se sitten on, kun nainen syö e-pillereitä jotka tunnetusti latistavat seksihaluja ja vaikeuttavat orgasmin saantia? Tuohon vielä useimmilla pitkäaikainen mielialalääkitys turruttamaan entisestään aisteja.

Nainen syö e-pillereitä, koska mies haluaa paljaalla. Useimmilla naisilla ei ole pitkäaikaista mielialalääkitystä. Joskin törpön äijän takia joskus jotain lievästi rauhoittavaa. Kun ukko makaa perse homeessa sohvalla, vaikka sille näytetään ovea.

Eli jos mies sanoo naiselle että haluaa panna paljaalla, niin naiset vaan tuossa tilanteessa alkavat ilman mukinoita syömään pillereitä, jotka vaikuttavat dramaattisesti hormonitoimintaan? Koska mies käski?

Ovatko naiset siis tosiaan jotain ihmisnukkeja joilla ei ole ollenkaan omaa tahtoa, ja jotka tekevät kaiken mitä joku pyytää?

Erikoista. Tuollainen kuvaus ei kyllä täsmää yhtään niihin menestyviin ja voimakastahtoisiin naisiin joita minä tunnen.

Vierailija
614/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää naisille ei riitä, että mies vain ilmestyvät paikalle ja tarjoavat rahansa, ja sehän joitakin miehiä harmittaa. Naiset saavat tätä nykyä avata omat pankkitilinsä, eivätkä tarvitse isiensä, veljiensä tai aviomiestensä lupaa yhtään mihinkään. Enää naisilla ei ole mitään käytännön pakkoa jonka vuoksi täytyisi mennä naimisiin.

Puhe siitä, että naiset kuolevat yksin ja katkerina on myös täyttä puppua.

Naiset näkevät vaivaa ihmissuhteidensa eteen, ja vaalivat sosiaalisia verkkojaan. Naiset muistavat muiden merkkipäivät, kyselevät mitä muille kuuluu ja auttavat kriisien keskellä. Naisilla on omat harrastusporukkansa ja ystäväpiirinsä. Heillä on usein läheisemmät suhteet sukulaistensa kanssa. 

Ja taas, miehet vain ilmestyvät paikalle ja odottavat muiden hoitavan asiat. Kyllä vaimo hoitaa joulun ja muistuttaa miestä lähettämään äitienpäivätervehdyksen omalle äidilleen. 

Monilla miehillä on täysin harhainen käsitys siitä mitä naiset hakevat parisuhteiltaan. (vinkki, se ei ole raha tai ulkonäkö). Koska naisille yksin olo on mahdollista, he eivät halua puolisoa joka on heille taakka joka vaikeuttaa elämää. Naiset haluavat miehen joka OMA-ALOITTEISESTI vetää oman painonsa. Tekee puolet kotitöistä ja osallistuu lasten kasvatukseen. Osaavat huomioida muiden tarpeet ilman ja pitää huolta suhteistaan ilman, että naisen on häntä siihen kasvatettava. (oikeasti, soittakaa sille äidillenne hänen syntymäpäivinään ja äitienpäivänä, saatatte olla ainut mies hänen elämässään joka on nähnyt edes sen vertaa vaivaa) Miehen on osattava kommunikoida edes kelvollisesti ja tuoda suhteeseen jotakin, mitä naiset eivät saa toisilta naisilta. Tämä on monille miehille täysin ylitsepääsemätön tehtävä. 

Joten tiivistettynä: Miksi ottaisin elämääni henkilön, joka on suunnattomasti itsekeskeisempi kuin kukaan ystävistäni tai naispuolisista perheenjäsenistäni? Henkilön, joka tulee sotkemaan asuntoni ja lisäämään kulujani? 

Ja viimeiseksi: Miehet, te voitte tehdä tämän täysin saman kuin naisetkin, ja olla onnellisia! Te ette tarvitse naisia siihen. Ystävystykää muiden miesten kanssa. Rakentakaa omia sosiaalisia verkkojanne, joka perustuu jollekkin muulle kuin yhteiskunnasta valittamiselle. Hankkikaa harrastuksia. Auttakaa toisianne ja yhteisöä. Tehkää hyväntekeväisyystyötä. Pitäkää huolta toisistanne, ja olkaa toistenne tukena.

Ei herranen aika! Ollaanko me aikamatkustettu ehkä 1960- tai -70-luvulle? Vai löytyykö tuollaisia miehiä oikeasti jostain pikkukyliltä jostain pohjan perukoilta vieläkin ihan sankoin joukoin? Itse en olen koko elämäni aikana tuntenut läheisemmin yhtään tuollaista, ja vähän kaukaisemmin muutaman.

Terv. viisikymppinen nainen Turusta

Luultavasti tuo on vanhapiika ja kissan virtsan ammoniakki on pehmentänyt pään entisestään kun kykenee tuollaisia harhoja suoltamaan.

Vierailija
615/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hokasin olevani lesbo. Ehkä ihan hyvä asia kaikille osapuolille etten miestä kelpuuta. Ja en kyllä asiasta mitenkään erityisemmin kehu.

Olen miettinyt itsekkin olenko minä lesbo. En saa miehiltä sellaista läheisyyttä mitä kaipaan.

Vierailija
616/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen tarvitsee miestä vain maksajaksi ja elintason nostajaksi. nykyään ei tarvitse ottaa enää omaa miestä, kun sossusta ja kelasta saa työssäkäyviltä miehiltä veroilla riistettyä rahaa.

Sieltä sossusta joutuu sitä rahaa kerjäämään ihan siksi että mies ei suostu elättämään omia lapsiaan. Jos sinua harmittaa veroina siitä maksaa niin miksi et syyllistä sitä luuserimiestä joka ei omiaan halua elättää vaan maksattaa sen teillä muilla miehillä? Ja kyllä naisetkin ihan yhtä lailla joutuu veroja maksamaan ja elättämään muiden lapsia. Ei siihen pelkkiä miesten veroeuroja käytetä, ei ole mitenkään korvamerkittyjä miesten veroeurot.

Vierailija
617/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*enää

Vierailija
618/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole välttämättä kehumista vaan toteamista.

Joutunut esimerkiksi jonkun sadistisen naisia vihaavan pikkupojan tasolle jääneen persoonallisuushäiriöisen kiusaamaksi. Kokee turvallisemmaksi elää yksin?

Vierailija
619/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämäkään ketju olisi näin mittava, jos miehet eivät esittäisi vastaväitteitä.

Pieni naisten kerho hymistelisi. Korkeintaan pari sivua.

Tarvitsette miesten kommentteja saadaksenne patoutumianne purettua. Joka päivä.

Tämän palstan miesten vastaväitteet ovat lähinnä, että kyllä nainen sitä kurttuista vehjettä vaan aina haikailee.

Ja tämä on palstanaisen väite. Monikohan mies sanoo noin. Kurttuista. Ette ole palstaulia parempia.

Vierailija
620/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämäkään ketju olisi näin mittava, jos miehet eivät esittäisi vastaväitteitä.

Pieni naisten kerho hymistelisi. Korkeintaan pari sivua.

Tarvitsette miesten kommentteja saadaksenne patoutumianne purettua. Joka päivä.

Emme todellakaan tarvitse, miehet ovat tunkeútuneet mamma-palstalle "mammoiksi", aika säälittävää kyllä.

Niinpä. Tämähän on naisille tarkoitettu palsta. Mitenköhän sen naiseuden/miehuuden saisikaan todennettua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan