Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
Ei kiinnosta työleiri nimeltä parisuhde. On vaan helpotus, ettei ole pakko ottaa yhtäkään miestä pyörimään saman katon alle.
En kehu mutta totean tämän kavereille jotka heittelevät välillä tyhmää "ota siitä itsellesi mies" tai "et tiedä kenet vielä tapaat". Ei tarvikaan tietää ketä kohtaan kunhan tiedän itse mitä haluan ja haluan elää ilman miestä.
Miksi tuo toteamus kuulostaa aloittajasta kehulta? Minä miellän sen toteamukseksi miten asia on.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noista kehujista ottaisi kirkuen minkätahansa läskin juoppoukon, mutta kun eivät saa edes sellaista. Siksi he vakuuttavat vakuuttamasta päästyään jatkuvasti, etteivät ota enää miestä.
Eivät he ole koskaan ottaneetkaan, vaan heidät on otettu ja myös heitetty pois. Ovat alimman käyttäluokan naisia jotka pilaantuvat nopeasti.
Inkkeliä harmittaa.
Ihan hyvä, että tytötkin menevät omia teitään.
Yleensä ovatkin niitä taudinkantajia villejä.
Voihan olla suhteessa vaikka ei elä saman katon alla parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain palstavääristymä, tänne on kerääntynyt näitä katkeria miehiin pettyneitä naisia.
Olen eronnut nainen, omasta tahdostni. En ole ollenkaan katkera, päinvastoin. Miehiin sensijaan olen pettynyt, ovat itsekeskeisiä mörököllejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain palstavääristymä, tänne on kerääntynyt näitä katkeria miehiin pettyneitä naisia.
Olen eronnut nainen, omasta tahdostni. En ole ollenkaan katkera, päinvastoin. Miehiin sensijaan olen pettynyt, ovat itsekeskeisiä mörököllejä.
Kerro esimerkki? Miten itse erosit miehestäsi?
Koetko, että kyse oli luonteesta vai kasvatuksesta johtuvaa?
Olen nyt ollut puoli vuotta sinkkuna ja aivan mahtava fiilis.
Ei ole seksin vonkaajaa, kiukkuista, itsekästä mieslasta enÄÄ tukehduttamassa.
Seksikin on yliarvostettua!!
Vierailija kirjoitti:
En mä ole pettynyt miehiin. Mun elämässäni on ollut monta ihanaa ja kivaa miestä, mutta avioeron jälkeen olen vain huomannut, että yksin eläminen ja asuminen tuntuu hyvältä. Mä tykkään tästä enemmän kuin parisuhteessa olemisesta, joten miksi mun pitäisi ottaa mies sotkemaan mun hyvä elämäni?
Tulisiko erilainen olo kommentoijista jos tässä olisi naamakuvat mukana?
Koettujen suhteiden jälkeen olen todennut, että niin vaan on parempi. Saan elää ja tehdä valinnat elämässäni kuten haluan, paneutua kiinnostuksenkohteisiini ja käyttää vapaa-aikani itselleni parhaiten sopivilla tavoilla. Sanoisin, että se on tervettä itsekkyyttä tässä kohti elämää.
En kaipaa enää suhteiden edetessä sitä vääristymää, jossa naisen pitäisi kaiken muun ohella huolehtia miehenkin puolesta asiat, hoitaa perhe, joutua arvostelun ja arvostamattomuuden kohteeksi, jossa ihmisestä tulee itsestäänselvyys. En kaipaa myöskään enää sitä, että elämääni pyritään rajoittamaan turhaan niin, että pitäisi nyhjöttää vain kaksistaan ja unohtaa oma elämä. Olla häkkilintuna, jota parisuhteeksikin kutsutaan, jossa mies luulee jollainlailla omistavansa minut, jolloin omat intressit pitäisi unohtaa, jotta et ole jatkuvassa mielensäpahoittamisen kierteessä miehen puolelta.
Tämän opittuani aion pitää ja nauttia vapaudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kehumista, kunhan sanovat miten asia on.
Mutta kiinnostaako se ketään oikeasti...?
Ihmiset sanovat paljon asioita, joista voisi kysyä samalla lailla, että kiinnostaako ketään oikeasti.
"Mulla alkaa ens viikolla loma."
"Olen alkanut harrastaa postimerkkeilyä."
"Menen lomalla Jyväskylään."
"Hitto, unohdin laturin kotiin."
"Oon alkanut tehdä kävelylenkkejä iltaisin."
"Harkitse marsun ottamista."
"Menen viikonloppuna katsomaan mummoa Perniöön."
"Harkitsen työpaikan vaihtamista."
Kiinnostaako ketään oikeasti? Ehkä ei, mutta asioista voi silti jutella.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noista kehujista ottaisi kirkuen minkätahansa läskin juoppoukon, mutta kun eivät saa edes sellaista. Siksi he vakuuttavat vakuuttamasta päästyään jatkuvasti, etteivät ota enää miestä.
Eivät he ole koskaan ottaneetkaan, vaan heidät on otettu ja myös heitetty pois. Ovat alimman käyttäluokan naisia jotka pilaantuvat nopeasti.
Älä projisoi omaa tilannettasi koskemaan kaikkia sinkkunaisia.
Tarpeeks ku saa miehiltä negatiivista kohtelua ja huomiota, esim. väkivalta kaikissa muodoissaan, ei vaan enää jaksa ja on mielummin yksin kuin että kohdellaan huonosti.
Tiedän itseni lisäksi useamman naisen, alta keski-ikäisiä kaikki, jotka ovat päättäneet että jos ja kun tämänhetkinen suhde päätty, eivät halua enää ketään.
Useimmiten näissä huonoissa suhteissa on pyritty keinolla millä hyvänsä alistaa nainen nyrkin ja hellan väliin.
Minä olen saanut pettyä jokaisessa suhteessani. Ensirakkauteni petti minua ja sen jälkeen ei ole samanlaista rakastumisen tunnetta edes tullut. Ihastumisia kyllä, mutta kun en jaksa olla äiti kenellekään, niin lopulta olen laittanut jutun poikki.
Aika vähän on sellaisia henkisesti kypsiä, peruspositiivisia ja omatoimisia miehiä tullut vastaan. Siksipä olen mieluummin yksin, kuin suhteessa joka ottaa enemmän kuin antaa. Näin on varmaan monen muunkin naisen kohdalla. Ja mä kyllä viihdyn yksin, saan tehdä mitä haluan ja ei ole ketään pilaamassa fiilstä märinällään. Seksiä on välillä ikävä, sitäkin varmaan saisi jos lähtisi hakemaan, mutta ei kiinnosta mitkään irtojutut. Onneksi lelut on keksitty.
Miehistä on yleensä enemmän vaivaa kuin iloa. Itse en ole ainakaan törmännyt mieheen, joka tekisi saman verran kotitöitä pyytämättä, joka ei sotkisi, joka ei vänisisi kun ei saa tarpeeksi huomiota ja joka ei muutenkin käyttäytyisi kuin pikkulapsi. Voihan sellaisiakin kultakimpaleita olla, mutta voittaahan jotkut lotossakin. En jaksa vaivata tuolla päätäni. Elin 20 vuotta miehen kanssa. Se saattaa olla ihan riittävästi yhden elämän ajaksi.
En tiedä mitä piruetti tanssi liikkeitä mies saisi tehdä että suostuisin enää suhteeseen.
Siis harrastatko seksiä sen peniksen kanssa ja sitä miestä ei ikään kuin ole olemassa?