Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
Ei se ole kehumista, se on parisuhteessa olemisesta vapautumisen riemua.
Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.
Olen eronnut. Olen myös hyvin työorientoitunut. Nyt on hyvä aika panostaa uraan ja tienata rahaa.
Ei ole kehumista, kunhan sanovat miten asia on.
Parisuhteet on jo nähty. Miksi pitäisi tehdä uudelleen asia mistä ei pitänyt?
Se on vain palstavääristymä, tänne on kerääntynyt näitä katkeria miehiin pettyneitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kehumista, kunhan sanovat miten asia on.
Mutta kiinnostaako se ketään oikeasti...?
Sanasta "enään" on jauhettu niin paljon, etten voi käsittää, kuinka joku vieläkin voi kirjoittaa sen väärin.
Onhan se hyvä jos oma oleminen ei ole kiinni toisesta ihmisestä. Mutta en kyllä tosissani usko, etteikö kaikki kaipaisi jonkinlaista kumppania elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Sanasta "enään" on jauhettu niin paljon, etten voi käsittää, kuinka joku vieläkin voi kirjoittaa sen väärin.
Oppimishäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.
Eikös naisilta ole paljon vaikeampi saada kuin miehiltä?
Ei kaikki naiset tarvitse miestä pönkittämään itsetuntoaan. Yksin eläminen on upeata. Saa olla rauhassa, ei tarvitse passata jotain ukonketaletta, eikä antaa velvollisuusseksiä. Saa olla oma itsensä.
Se johtuu pettymyksistä ja luottamuksen pettämisestä. Minulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta, molemmissa on ollut luottamuksen pettäminen. Itse olen avoin kirja, kumppanit eivät olleet. Olen ollut nyt yksin lapseni kanssa 10 vuotta. En haikaile itselleni parisuhdetta. Jos jostain löytyy avoin ja luotettava mies, se olisi ihme.
En ole kuullut että tuolla kehuttaisiin. Toisaalta olen kuullut tuttuni kertovan että näin on, hän ei enää halua elämäänsä miestä todella huonon parisuhteen jäljiltä. Siinä ei ollut kyse kehumisesta, vaan kaverini halusi kertoa tilanteestaan myös meille muille jottemme vahingossakaan ala etsiä hänelle sopivia matcheja.
En muista kuulleeni kenenkään naisen erityisesti kehuneen kuinka eivät ota enää miestä. Mutta olen ollut huomaavinani, että moni niin nainen kuin mies elää tyytyväisenä sinkkuna omaa elämäänsä. - Ja miksei eläisi?
Uskovainen mies
Ap: enää, enää, enää, enää... Eikö mene jakeluun, tollo?
Olen asunut kohta 2v. yksin eron jälkeen ja on kyllä ihanaa! Uutta suhdetta en kaipaa mutta en sulje sen mahdollisuutta poiskaan. Saman katon alle tuskin enää muutan vaikka eihän se kamalaa ollut. Työtä oli enemmän ja kaikenlaista pientä riesaa kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap: enää, enää, enää, enää... Eikö mene jakeluun, tollo?
Älä nimittele, se on rumaa. Ei kaikki opi.
Siitä ettei kukaan huoli. Ehkä 5% ei oikeesti halua.