Mistä löytää puolisoksi mies joka haluaisi ostella kukkia, hoitaa pihaa ja puutarhaa..?
sekä nauttia yhteisestä laatuajasta kauniilla pihamaalla leikkien ja hoitoaen söpöä koiraa ja matkustella ulkomailla. Sisustaa ja laittaa kotia yhdessä, nauttia yhdessä hyvästä ruuasta kotona ja ravintolassa. Empaattisuus ja hellyys plussaa. Pukumiestä en laske pahitteeksi.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Homppelilta kuulostaa tuollainen mies.
Ei vaan uskovaiselta. Puutarha-alalla on lähes kaikki miehet uskovaisia. Kiertäisin kaukaa.
Hän on ollut minun aviomieheni jo yli 40 vuotta.
Portugalia ja Espanja. Painu Tinderiin
Älä koskaan kerro miehelle, että harrastat sisustamista tai jää mies saamatta. Kaikki ottaa jalat alle, jos luvassa on tarpeettomia remontteja tasaisin välein hautaan asti.
Tiedän yhden. Hän on myös homo ja mieskin löytyy.
Ymmärränkö oikein, että tämä "Empaattisuus ja hellyys plussaa" tarkoittaa, että kovakaourainen tunnekylmäkin mies kelpaa, kunhan muut ehdot täyttyvät?
Olisi kamalaa olla oman itsensä kanssa yhdessä. Tai siltä se kuulosti. Oikeasti te vain riitelisitte, kun molemmilla on vahva mielipide siitä puutarhasta ja sisustuksesta. Mulle kelpaa vallan mainiosti mies, joka on kiinnostunut muista asioista, mutta tukee mua mun jutuissa. Vaikkei hän ole kiinnostunut sisustamisesta, niin mielellään auttaa, jos apua tarvitsen.
Onko tää taas joku uusi Bojan ja Jere -ketju?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa olla oman itsensä kanssa yhdessä. Tai siltä se kuulosti. Oikeasti te vain riitelisitte, kun molemmilla on vahva mielipide siitä puutarhasta ja sisustuksesta. Mulle kelpaa vallan mainiosti mies, joka on kiinnostunut muista asioista, mutta tukee mua mun jutuissa. Vaikkei hän ole kiinnostunut sisustamisesta, niin mielellään auttaa, jos apua tarvitsen.
Totta kyllä. Tyylitajun pitäisi myös olla samansuuntainen tai sitten alistuva kotiorja.
Olen juuri tuollainen mies.
Lisäksi varakas, koulutettu älykkö, musikaalinen, urheilullinen, tykkään laittaa ruokaa ja makuuhuoneessa todella kiihkeä.
Mutta sen pituinen se eli satu päättyy nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harlekiinikirjoista
Oikeasta elämästä. Minulla on juurikin tuollainen mies. <3
Niin täälläkin! :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harlekiinikirjoista
Minä löysin yhteisen ystävän kautta. Yksin eläessä puutarha oli jäänyt miehellä vähän paitsioon, mutta yhdessä sitä on laitettu nyt jo useamman vuoden ajan. Koira on, matkustelemme sekä koiran kanssa (autolla Euroopassa) että ilman koiraa (lentäen). Sisustuksesta meistä ei kyllä kumpikaan välitä, mutta jos välittäisin niin saisin varmaan panostaa sisustukseen. Molemmat tykkäämme käydä ulkona syömässä ja kotonakin panostetaan etenkin viikonloppuisin hyvään ruokaan. Mies on empaattinen ja hellä.
Eilen hoidin oman puutarhan. Poistin turhat karvat pallukoista.
Noilla hakuehdoilla suosittelen kohtelisimmin, että Teidän Majesteettinne palkkaa livré asuisen kamariherran.
Haluan yhdessä suunnitella kodin sisustuksen ja hoitaa kukkia, miehen olisi hyvä olla kiinnostunut juuri näistä samoista asioista. En voisi kuvitellakaan olevani yhdessä miehen kanssa, joka inhoaa kukkia ja kasveja.