Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää puolisoksi mies joka haluaisi ostella kukkia, hoitaa pihaa ja puutarhaa..?

Vierailija
12.05.2023 |

sekä nauttia yhteisestä laatuajasta kauniilla pihamaalla leikkien ja hoitoaen söpöä koiraa ja matkustella ulkomailla. Sisustaa ja laittaa kotia yhdessä, nauttia yhdessä hyvästä ruuasta kotona ja ravintolassa. Empaattisuus ja hellyys plussaa. Pukumiestä en laske pahitteeksi.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen miehen pitää sisustaa ja hoitaa kukkia? Etkö osaa tehdä näitä yksin? Keksikää jotain muuta yhteistä?

Haluan yhdessä suunnitella kodin sisustuksen ja hoitaa kukkia, miehen olisi hyvä olla kiinnostunut juuri näistä samoista asioista. En voisi kuvitellakaan olevani yhdessä miehen kanssa, joka inhoaa kukkia ja kasveja.

Vierailija
62/77 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homppelilta kuulostaa tuollainen mies.

Ei vaan uskovaiselta. Puutarha-alalla on lähes kaikki miehet uskovaisia. Kiertäisin kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ollut minun aviomieheni jo yli 40 vuotta.

Vierailija
64/77 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä löytyy nykyisin paljon

Vierailija
65/77 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalia ja Espanja. Painu Tinderiin

Vierailija
66/77 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin pitäisi laittaa ikä.

Vierailija
67/77 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan kerro miehelle, että harrastat sisustamista tai jää mies saamatta. Kaikki ottaa jalat alle, jos luvassa on tarpeettomia remontteja tasaisin välein hautaan asti.

Vierailija
68/77 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden. Hän on myös homo ja mieskin löytyy.

Vierailija
69/77 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö oikein, että  tämä "Empaattisuus ja hellyys plussaa" tarkoittaa, että kovakaourainen tunnekylmäkin mies kelpaa, kunhan muut ehdot täyttyvät?

Vierailija
70/77 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa olla oman itsensä kanssa yhdessä. Tai siltä se kuulosti. Oikeasti te vain riitelisitte, kun molemmilla on vahva mielipide siitä puutarhasta ja sisustuksesta. Mulle kelpaa vallan mainiosti mies, joka on kiinnostunut muista asioista, mutta tukee mua mun jutuissa. Vaikkei hän ole kiinnostunut sisustamisesta, niin mielellään auttaa, jos apua tarvitsen.

Vierailija
71/77 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää taas joku uusi Bojan ja Jere -ketju?

Vierailija
72/77 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamalaa olla oman itsensä kanssa yhdessä. Tai siltä se kuulosti. Oikeasti te vain riitelisitte, kun molemmilla on vahva mielipide siitä puutarhasta ja sisustuksesta. Mulle kelpaa vallan mainiosti mies, joka on kiinnostunut muista asioista, mutta tukee mua mun jutuissa. Vaikkei hän ole kiinnostunut sisustamisesta, niin mielellään auttaa, jos apua tarvitsen.

Totta kyllä. Tyylitajun pitäisi myös olla samansuuntainen tai sitten alistuva kotiorja.

Vierailija
73/77 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa löytyisikin. N54 v.

Vierailija
74/77 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tuollainen mies.

Lisäksi varakas, koulutettu älykkö, musikaalinen, urheilullinen, tykkään laittaa ruokaa ja makuuhuoneessa todella kiihkeä.

Mutta sen pituinen se eli satu päättyy nyt.

Vierailija
75/77 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harlekiinikirjoista

Oikeasta elämästä. Minulla on juurikin tuollainen mies. <3

Niin täälläkin! :-)

Vierailija
76/77 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harlekiinikirjoista

Minä löysin yhteisen ystävän kautta. Yksin eläessä puutarha oli jäänyt miehellä vähän paitsioon, mutta yhdessä sitä on laitettu nyt jo useamman vuoden ajan. Koira on, matkustelemme sekä koiran kanssa (autolla Euroopassa) että ilman koiraa (lentäen). Sisustuksesta meistä ei kyllä kumpikaan välitä, mutta jos välittäisin niin saisin varmaan panostaa sisustukseen. Molemmat tykkäämme käydä ulkona syömässä ja kotonakin panostetaan etenkin viikonloppuisin hyvään ruokaan. Mies on empaattinen ja hellä.

Eilen hoidin oman puutarhan. Poistin turhat karvat pallukoista.

Vierailija
77/77 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla hakuehdoilla suosittelen kohtelisimmin, että Teidän Majesteettinne palkkaa livré asuisen kamariherran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi