Mistä löytää puolisoksi mies joka haluaisi ostella kukkia, hoitaa pihaa ja puutarhaa..?
sekä nauttia yhteisestä laatuajasta kauniilla pihamaalla leikkien ja hoitoaen söpöä koiraa ja matkustella ulkomailla. Sisustaa ja laittaa kotia yhdessä, nauttia yhdessä hyvästä ruuasta kotona ja ravintolassa. Empaattisuus ja hellyys plussaa. Pukumiestä en laske pahitteeksi.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Homppelilta kuulostaa tuollainen mies.
Millainen on sitten ei homoseksuaali mies?
Vierailija kirjoitti:
Just sain veneen kalastuskuntoon. En ehdi miellyttämään sinua, eikä edes kiinnnosta.
O.K. Empaattinen mies ei miellytä naista.
1-2 usa johtaa. Hartikaisen täysin typerä kiekon menetys jossa se olisi voinut pelata kiekkoa usaan päätyyn niin syöttää poikittain suomen siniviivalla ja usa karvaa 2 pelaajalla ja saa kiekon ja sitten tulee nopee hyökkäys ja usa tekee maalin.
ihanat ristiriidat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hortonoomiopistosta.
No, oikeat viheralan miehet eivät matkustele lentokoneilla turistirysiin, puku-pukeutumisesta puhumattakaan. Kyllä todennäköisesti hienohelma nainen nopeasti hienkatkusta ja mullan ja ruohon aromista kaikkoaa vihermiehen läheltä.
Eli ap etsii yksisarvistaan viherpeukalojuristia joka nostaa hänen elintasoaan, tarjoaa rafla-illat komealla autollaan vieden ja kustantaa design-kodin ja ne pakolliset to-do-listan ulkomaanmatkat.
:D Mikä typerä mielikuva. Haluan miehen, jonka kanssa tehdä yhdessä asioita mm. hoitaa kotia, puutarhaa ja matkustella. En ole enkä etsi hienohelmamaista miestä. En matkustele turistirysissä, joten toivottavasti ei mieskään.
Kuulostaa isoveljeltäni. Hän on kunnon viherpiipertäjä ja aloitti ihan yksinkertaisesti avokadon siemenillä kasviharrastuksensa. Veljellä ei tosin ole omaa puutarhaa vielä mutta haaveilee siitä paljon.
Ap kuvaili minun mieheni.
Valitettavasti menehtyi keski-iässä. En ole halunnut uutta, koska en usko yhtä hyvää löytyvän.
Löysin tuollaisen 27v sitten töistä. Hellyydessä vähän kömpelö mutta muuten rakastava ja ihana, äsken kasteli puutarhan kukat kun mulla on selkä kipeä. Eilen shoppaili kesäkukat puutarhaan äitienpäivälahjaksi vaikka lapset jo aikuisia. Tosin ei koiraa vaan kissa
Mun mies tykkää hoitaa viherkasveja, kasvattaa yrttejä ja ostella leikkokukkia ihan vaan kodin piristykseksi ilman syytä. Se tykkää myös käydä säännöllisesti katsomassa baletti- ja oopperanäytöksiä, taidenäyttelyitä, konsertteja klassisesta jazziin. Vaikka on sekasyöjä, kokkailee ja syö herkullisia kasvisruokiakin mielellään. Lisäksi siinä on remonttireiskan vikaa: työkaloja löytyy vajan seinältä ihan joka lähtöön, kodin kunnostus sujuu omin voimin, naapuritkin kyselevät sitä remonttiavuksi. Mitä vielä: pitkä ja komea, kyselty malliksi, muttei se oikein innostu. Joo, en uskoisi todeksi jollen itse kirjoittaisi.
Kyllähän ne kukkia ja viherkasveja kasvattavat, mutta yleensä vain päihdyttäviä. Arvaa monestiko olen ilahtunut miehen puutarhaharrastuksesta ja sitten on selvinnyt, että päihteitähän he.
Voi olla vaikeaa löytää myös naisista tuota. Ostan kukkia ja katselen mielelläni, mutta multa on vähän jäiks. Kastelu riittää puutarhanhoitoon. Olutta voin siemailla auringonlaskussa
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää hoitaa viherkasveja, kasvattaa yrttejä ja ostella leikkokukkia ihan vaan kodin piristykseksi ilman syytä. Se tykkää myös käydä säännöllisesti katsomassa baletti- ja oopperanäytöksiä, taidenäyttelyitä, konsertteja klassisesta jazziin. Vaikka on sekasyöjä, kokkailee ja syö herkullisia kasvisruokiakin mielellään. Lisäksi siinä on remonttireiskan vikaa: työkaloja löytyy vajan seinältä ihan joka lähtöön, kodin kunnostus sujuu omin voimin, naapuritkin kyselevät sitä remonttiavuksi. Mitä vielä: pitkä ja komea, kyselty malliksi, muttei se oikein innostu. Joo, en uskoisi todeksi jollen itse kirjoittaisi.
Yksinkö käy baleteissa?
Hullujenhuoneelta.
Tuollaiseen oksettavaan lässytykseen ei kyllä yksikäån MIES ala eikä suostu.
joku vihervasemmistolainen pössyttelijä tykkää kukasta ja kannabiksen puutarhakasvatuksesta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mää voisin sun puutarhaa hoitaa.
Se on pihalla ja työtä riittää. Muualle ei ole mitään asiaa enkä vitsaile.
Vierailija kirjoitti:
joku vihervasemmistolainen pössyttelijä tykkää kukasta ja kannabiksen puutarhakasvatuksesta
Ei kiitos huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Hullujenhuoneelta.
Tuollaiseen oksettavaan lässytykseen ei kyllä yksikäån MIES ala eikä suostu.
Minunpa mieheni on juuri ap:n kuvailema, mutta mies onkin ulkomailta sivistyksen parista. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö käy baleteissa?
No saattais käydä yksinkin varmaan, mutta toki mä lähden mukaan mielellään. Sen suosikki on Joutsenlampi ja siinä etenkin pienten joutsenten tanssi. Tykkää myös Gisellestä, mitä näihin klassikkoihin tulee.
Kuinka paljon sinä oikein kerkeät syödä kalaa? Vai oletko sysyisurkea kalastaja?