Mistä löytää puolisoksi mies joka haluaisi ostella kukkia, hoitaa pihaa ja puutarhaa..?
sekä nauttia yhteisestä laatuajasta kauniilla pihamaalla leikkien ja hoitoaen söpöä koiraa ja matkustella ulkomailla. Sisustaa ja laittaa kotia yhdessä, nauttia yhdessä hyvästä ruuasta kotona ja ravintolassa. Empaattisuus ja hellyys plussaa. Pukumiestä en laske pahitteeksi.
Kommentit (77)
Ulkomailta tai Suomesta? Joku puutarhamies joka on pukumies, joka huomioi naisen. Tai sitten sun pitää tehdä pari kukkapenkkiä itse ja hankkia kukkia, parikin kukkaa virkistää.
Ja mitä aloittajalla on tarjota yhdellekään miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Harlekiinikirjoista
Miten harlykiinikirjojen parit leikkivät talvella kun puutarha on lumen alla?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka maksaa laskun?
Laskun?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on tarjota yhdellekään naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen naisen vastaus. Minä en ole tässä sitä kumppania etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja onnellisesti naimisissa. Aloittaja tässä etsii miestä, en minä.
Minulla on juuri haluamasi mies, mutta pois en anna!
Ala käydä puutarhaliikkeissä ja valitse sieltä joku kiva myyjämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja onnellisesti naimisissa. Aloittaja tässä etsii miestä, en minä.
Ja roikut ämmäpalstalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Hullujenhuoneelta.
Tuollaiseen oksettavaan lässytykseen ei kyllä yksikäån MIES ala eikä suostu.
Tyypillinen lippalakkipäisen amismiehen kommentti. Kai sinulla myös on tatuoinnit, ja hihaton paita, että pääset niitä esittelemään?
Ryhdy hengailemaan puutarhamyymälöiden liepeillä. Mene kasvitieteelliseen puutarhaan. Käy käppäilemässä arboretumissa ja rodo-puistossa. Ja nyt on oiva aika käydä myös kirsikkapuistossa.
Sanopa se, ei heitä näy olitpa ulkona lenkillä, työpaikalla tai kirjastossa.
Missä lie luuraavat.
Ei löydy myöskään baletista, oopperasta, harrastuksista eikä aurinkoiselta kesäkadulta.
Mun mies on juuri tuollainen, mutta pukua ei hänen päällään näe kuin korkeintaan hautajaisissa. Jos työhaalarit käy niin sitten olen tainnut iskeä sun unelmamiehen.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullujenhuoneelta.
Tyypillinen lippalakkipäisen amismiehen kommentti. Kai sinulla myös on tatuoinnit, ja hihaton paita, että pääset niitä esittelemään?
Ja lisäksi olen äärioikeistolainen, nattsi, misokynisti, rasissiti ja niin edelleen ja niin edelleen! ?? ainakin sinun ja kaltaistesi mielestä.
Mutta ei, todellisuudessa olen ihan tavallinen MIES jolla on selkäranka, realiteetit ja maalaisjärki päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ala käydä puutarhaliikkeissä ja valitse sieltä joku kiva myyjämies.
En suosittele koska myyjil on huonot palkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullujenhuoneelta.
Ja lisäksi olen äärioikeistolainen, nattsi, misokynisti, rasissiti ja niin edelleen ja niin edelleen! ?? ainakin sinun ja kaltaistesi mielestä.
Mutta ei, todellisuudessa olen ihan tavallinen MIES jolla on selkäranka, realiteetit ja maalaisjärki päässä.
Kerrot sinulla olevan selkäranka, mutta kohteletko naisia hyvin? Ei siltä vaikuta.
Miksi sen miehen pitää sisustaa ja hoitaa kukkia? Etkö osaa tehdä näitä yksin? Keksikää jotain muuta yhteistä?
Suosittelen aloittajalle amerikkalaista miestä. Ovat juuri tuollaisia yhdessä tekeviä.