Mistä löytää puolisoksi mies joka haluaisi ostella kukkia, hoitaa pihaa ja puutarhaa..?
sekä nauttia yhteisestä laatuajasta kauniilla pihamaalla leikkien ja hoitoaen söpöä koiraa ja matkustella ulkomailla. Sisustaa ja laittaa kotia yhdessä, nauttia yhdessä hyvästä ruuasta kotona ja ravintolassa. Empaattisuus ja hellyys plussaa. Pukumiestä en laske pahitteeksi.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Harlekiinikirjoista
Minä löysin yhteisen ystävän kautta. Yksin eläessä puutarha oli jäänyt miehellä vähän paitsioon, mutta yhdessä sitä on laitettu nyt jo useamman vuoden ajan. Koira on, matkustelemme sekä koiran kanssa (autolla Euroopassa) että ilman koiraa (lentäen). Sisustuksesta meistä ei kyllä kumpikaan välitä, mutta jos välittäisin niin saisin varmaan panostaa sisustukseen. Molemmat tykkäämme käydä ulkona syömässä ja kotonakin panostetaan etenkin viikonloppuisin hyvään ruokaan. Mies on empaattinen ja hellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harlekiinikirjoista
Minä löysin yhteisen ystävän kautta. Yksin eläessä puutarha oli jäänyt miehellä vähän paitsioon, mutta yhdessä sitä on laitettu nyt jo useamman vuoden ajan. Koira on, matkustelemme sekä koiran kanssa (autolla Euroopassa) että ilman koiraa (lentäen). Sisustuksesta meistä ei kyllä kumpikaan välitä, mutta jos välittäisin niin saisin varmaan panostaa sisustukseen. Molemmat tykkäämme käydä ulkona syömässä ja kotonakin panostetaan etenkin viikonloppuisin hyvään ruokaan. Mies on empaattinen ja hellä.
Joka viikko joku voittaa lotossa. Niin?
Homppelilta kuulostaa tuollainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Homppelilta kuulostaa tuollainen mies.
Vähän arvelen ettei AP halua palstan kaappibottomia.
Just sain veneen kalastuskuntoon. En ehdi miellyttämään sinua, eikä edes kiinnnosta.
On noita, mutta ei niitä naiset kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä
Grinderistä. Upeimmat viihtyy homoina ;)
Suomalainen mies on harvoin luettelemasi kaltainen mutta ranskalainen saattaisi sujahtaa toiveidesi listaan .
Koira poislukien kuulostaa ihan isältäni. Vaimo tosin jo löytyy.
Olen hoitanut muiden pihoja ja tehnyt piharemontteja. Ensi viikollakin menen yhden vanhan pariskunnan pihaa hoitamaan ja kaivamaan jotain kasveja pois.
Vierailija kirjoitti:
Hortonoomiopistosta.
No, oikeat viheralan miehet eivät matkustele lentokoneilla turistirysiin, puku-pukeutumisesta puhumattakaan. Kyllä todennäköisesti hienohelma nainen nopeasti hienkatkusta ja mullan ja ruohon aromista kaikkoaa vihermiehen läheltä.
Eli ap etsii yksisarvistaan viherpeukalojuristia joka nostaa hänen elintasoaan, tarjoaa rafla-illat komealla autollaan vieden ja kustantaa design-kodin ja ne pakolliset to-do-listan ulkomaanmatkat.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se koira ku reissaatte???
Koira kulkee meidän mukana tai viedään vanhemmilleni hoitoon siksi aikaa. Ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Harlekiinikirjoista
Oikeasta elämästä. Minulla on juurikin tuollainen mies. <3
Vierailija kirjoitti:
Hortonoomiopistosta.
Nyt täytyy osallistua keskusteluun, sillä olen kasvialaa opiskellut mies mutta harmillisesti homo.
Mihin se koira ku reissaatte???