Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt ja kyllästynyt mieheeni.

Vierailija
12.05.2023 |

Olen niin kyllästynyt koko ukkoon. Huolehdin, että meillä on puhtaat vaatteet, pyyhkeet ja vuodevaatteet. Käyn kaupassa, laitan joka ilta ruokaa, moppaan ja imuroin lattiat, puhdistan pissatahrat wc:stä.

Minä olen aina se joka vie koiran kävelylle. Huolehdin, että sillä on kaikki tarvitsemansa. Varaan sille ajan eläinlääkärille tarvittaessa ja vien sen sinne. Hoidan kaikki raha-asiat.

Ja kaiken tuon työn ohella teen vielä normityöviikon. Ei yhtääkään kiitosta tai "mä voin hoitaa ton". Vain mies, joka tulee kotiin myöhään ilman varoitusta. Joku, joka vetää vessan, kun mä vihdoin pääsen suihkuun rankan päivän jälkeen, koska se "unohti" että oon siellä, vaikka olin kertonu sen just.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on irakista.

T. Ap

Jos tuo on tosi, niin älä täällä valita. Ihmisillä on oikeitakin ongelmia.

Vierailija
62/62 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kukaan ei siivoa eikä pyykkää niin millainen sikolätti se koti on! Kuten jotkut neuvoo että älä sitten tee mitään. Jätetäänkö koirakin taluttamatta. Paskantakoot sisälle.

Se on heidän koti. Jokainen tekee sen minkä jaksaa. Ei aikuisena tarvitse siivota kenenkään käskystä.

Siivoa sinä omaa kotiasi äläkä mieti muiden koteja.

Koti on paikka missä levätään. Ei sinne tuoda töitä.

Viestini oli niille, jotka sanoo että älä sitten siivoa ollenkaan. Mies tässä on ongelma kun ei auta. Itse en kehtaisi asua sikolätissä. Vai mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä, jos kumpikaan ei siivoa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi