Olen niin väsynyt ja kyllästynyt mieheeni.
Olen niin kyllästynyt koko ukkoon. Huolehdin, että meillä on puhtaat vaatteet, pyyhkeet ja vuodevaatteet. Käyn kaupassa, laitan joka ilta ruokaa, moppaan ja imuroin lattiat, puhdistan pissatahrat wc:stä.
Minä olen aina se joka vie koiran kävelylle. Huolehdin, että sillä on kaikki tarvitsemansa. Varaan sille ajan eläinlääkärille tarvittaessa ja vien sen sinne. Hoidan kaikki raha-asiat.
Ja kaiken tuon työn ohella teen vielä normityöviikon. Ei yhtääkään kiitosta tai "mä voin hoitaa ton". Vain mies, joka tulee kotiin myöhään ilman varoitusta. Joku, joka vetää vessan, kun mä vihdoin pääsen suihkuun rankan päivän jälkeen, koska se "unohti" että oon siellä, vaikka olin kertonu sen just.
Kommentit (62)
Kerro nyt kuitenkin, miten tuo alkoi: Olitko heti Jo seurusteluvaiheessa se, joka kaiken teki? Kysyitkö itseltäsi ikinä, miksi asiat menivät niin? Onko sinut kotona kasvatettu palvelemaan? Onko miehesi niin tyhmä, ettei osaa imuroida, ripustaa pyykkiä kuivumaan, kuoria ja keittää perunoita? Eikö hän tiedä miten pesukone toimii? Älä nyt täällä valita (se ei auta) vaan järjestä asiasi uudelleen. Jos se ei miehellesi sovi, järjestät eron.
Voit ap erota ilman että teet miehestä ketjun tälle miesvihapalstalle.
Sama ongelma taisi olla PM Marinilla. Miehet on paskoja!!
Vierailija kirjoitti:
Voit ap erota ilman että teet miehestä ketjun tälle miesvihapalstalle.
Länkyti länkyti, kuultiin jo. Mene ja myös jää sinne y l i k s e l l e jos itsetuntosi on noin hauras
En halua erota koska mies tienaa hyvin ja mahdollistaa minulle matkoja, muotivaatteita..
Ala pyytämään mieheltä palkkaa siitä kun teet kaiken. 45 euroa tunti pyydät palkkaa ja jos ei maksa niin sano että sinusta ei ole sitten mihinkään saakelin luuseri ja että otat eron ja etsit jonkun kiltin ja kunnollisen miehen joka tekee kotitöitä.
Itse ainakin teen kotitöitä ja olen pessyt aina omat vaatteeni. En antaisi naisen pestä vaatteitani.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo vessa/suihkujuttu on? Asenna oveen lukko ja ota avain suihkuun.
Elämänohje: Älä tee palveluksia jos ne eivät ole pyyteettömiä. Käy kauppaa. Sinä käyt kaupassa, mies laittaa ruuan. Sinä käytät koiran lenkillä, mies täyttää tiskikoneen. Sinä vaihdat vuodevaatteet, mies putsaa keittiön tasot.
Surkea elämänohje. Olen ollut parisuhteessa yli 30 vuotta ja koko se aika elämä on ollut tuota kaupantekoa. Minä teen tämän, odotan että mies tekee tämän... Hän on sen velkaa tai minä olen jonkun toisen asian velkaa - kaiken sen päälle, minkä jo teen.
Aikuiselta ihmiseltä asioiden pitäisi onnistua ihan oma-aloitteisesti. Noiden lapseksi jääneiden tulisi seurustella ja pariutua keskenään.
En ihmettele yhtään sitä miksi nainen ei usein halua pariutua enää avioeron tai leskeytymisen jälkeen. Eräs tällainen sanoi muinoin, ettei enää halua ottaa passattavaa.
Miksi olet sen miehen kanssa. Onko se niin komea ettet voi erota?
Vierailija kirjoitti:
Aika harvinainen olisi mies "kotitalouskoneena" samoin kuin vaimo miesten työt osaavana.
Mitenkähän ne sinkut pärjää, kun yksin pitää tehdä sekä miesten että naisten työt?
Vierailija kirjoitti:
En halua erota koska mies tienaa hyvin ja mahdollistaa minulle matkoja, muotivaatteita..
Aivan niin, Pertti, kyllä me uskotaan sinua.
Harvinaisen typerä provo :(
Keksi parempia🙉
Entä jos ei vaan jaksa ja huvita tehdä kotitöitä?
En minä pakota vaimoani tekemään mitään. On se kumma kun toinen tekee ja odottaa toiselta samaa suoritusta. Ei mitään järkeä syyllistää.
Ei töiden jälkeen edes jaksa kuolla.
Kumma juttu kun nämä vapaan ja itsenäisen maan vapaat ja itsenäiset naiset rakentavat itse häkkinsä, ryömivät sisään, lukitsevat oven ja heittävät avaimen pois. Sitten nautiskellaan itsesäälistä; voi mua pikku raukkaa. Mitään en voi, tämä on kohtaloni! Paha mies, eroon en pääse...koska en viitsi. On niin paljon nautinnollisempaa valittaa.
ap:n kannattaisi luopua koirasta, kun elämä on niin rankkaa ja ap:n miehen kannattaisi luopua ap:sta, kun se nalkuttaa niin paljon
Jep, pitää olla itsevarma alfa ja kohdella naisia huonosti, kaikista parasta jos olet murhaaja.