Olen niin väsynyt ja kyllästynyt mieheeni.
Olen niin kyllästynyt koko ukkoon. Huolehdin, että meillä on puhtaat vaatteet, pyyhkeet ja vuodevaatteet. Käyn kaupassa, laitan joka ilta ruokaa, moppaan ja imuroin lattiat, puhdistan pissatahrat wc:stä.
Minä olen aina se joka vie koiran kävelylle. Huolehdin, että sillä on kaikki tarvitsemansa. Varaan sille ajan eläinlääkärille tarvittaessa ja vien sen sinne. Hoidan kaikki raha-asiat.
Ja kaiken tuon työn ohella teen vielä normityöviikon. Ei yhtääkään kiitosta tai "mä voin hoitaa ton". Vain mies, joka tulee kotiin myöhään ilman varoitusta. Joku, joka vetää vessan, kun mä vihdoin pääsen suihkuun rankan päivän jälkeen, koska se "unohti" että oon siellä, vaikka olin kertonu sen just.
Kommentit (62)
No mitäs teet. Lopeta se. Eroa. Ja lopeta valitus. Peilistä näkyy omat valinnat eli se ukko. Löydät varmaan muutakin. Tai sit teet niin äkkiä kaiken, ettei toinen ehdi tekemään mitään ja sit valitat. Ja missä välissä se toinen ehtisi, jos ei tiedä edes että pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvinainen olisi mies "kotitalouskoneena" samoin kuin vaimo miesten työt osaavana.
"Miesten työt" on aina sopivasti sellaisia, joita tehdään korkeintaan kahdesti vuodessa.
Olen mies joka siivoaa, hoitaa jälkikasvua, käy kaupassa, tekee ruuan ja vaimolle eväät töihin ja käy täyttä viikkoa töissä. Aina kiitän vaimoa jos on tehnyt jotain, lähes joka päivä kerron hänelle kuinka upea hän on ja kuinka onnekas olen kun minulla on hänet. Välillä juon viikonloppuna pullon viina ja teen omia juttuja.
No jos kukaan ei siivoa eikä pyykkää niin millainen sikolätti se koti on! Kuten jotkut neuvoo että älä sitten tee mitään. Jätetäänkö koirakin taluttamatta. Paskantakoot sisälle.
Vierailija kirjoitti:
No jos kukaan ei siivoa eikä pyykkää niin millainen sikolätti se koti on! Kuten jotkut neuvoo että älä sitten tee mitään. Jätetäänkö koirakin taluttamatta. Paskantakoot sisälle.
Se on heidän koti. Jokainen tekee sen minkä jaksaa. Ei aikuisena tarvitse siivota kenenkään käskystä.
Siivoa sinä omaa kotiasi äläkä mieti muiden koteja.
Koti on paikka missä levätään. Ei sinne tuoda töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on laitettu miesvihaketju pystyyn. -.-
Ilmiannettu. -.-
Ylläpito on runkkuringissä mukana. Ei tule lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo vessa/suihkujuttu on? Asenna oveen lukko ja ota avain suihkuun.
Elämänohje: Älä tee palveluksia jos ne eivät ole pyyteettömiä. Käy kauppaa. Sinä käyt kaupassa, mies laittaa ruuan. Sinä käytät koiran lenkillä, mies täyttää tiskikoneen. Sinä vaihdat vuodevaatteet, mies putsaa keittiön tasot.
Surkea elämänohje. Olen ollut parisuhteessa yli 30 vuotta ja koko se aika elämä on ollut tuota kaupantekoa. Minä teen tämän, odotan että mies tekee tämän... Hän on sen velkaa tai minä olen jonkun toisen asian velkaa - kaiken sen päälle, minkä jo teen.
Aikuiselta ihmiseltä asioiden pitäisi onnistua ihan oma-aloitteisesti. Noiden lapseksi jääneiden tulisi seurustella ja pariutua keskenään.
No et sitte 30 vuoden aikana oppinu mitään ? , toivottavasti et ole vastuullisissa hommissa.
Nussikaa ees välillä tarvitaan lisää vätyksiä leikkimään miestä tulevaisuudessa.
Missä välissä se mies ehtisi jotain tekemään, jos tulee aina myöhään töistä? Ja vetää vessan kun olet suihkussa? Mikä tämä vessa/suihkuhomma on?
Kenen koira?
stanan nakertaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu kun nämä vapaan ja itsenäisen maan vapaat ja itsenäiset naiset rakentavat itse häkkinsä, ryömivät sisään, lukitsevat oven ja heittävät avaimen pois. Sitten nautiskellaan itsesäälistä; voi mua pikku raukkaa. Mitään en voi, tämä on kohtaloni! Paha mies, eroon en pääse...koska en viitsi. On niin paljon nautinnollisempaa valittaa.
Valittavat työnmäärästä, mutta todellisuudessa ei ole pakko tehdä kotitöitä jos ei jaksa.
Aikuinen voi itse päättää haluaako pestä pyykkiä vai ei.
Ap vaan valittaa ja pyykkää. Mies tekee voileivän ja nostaa nahkasohvalla vasenta kankkua päästäen narisevan pitkän kahden sekunnin pierun.
Jokaisella on oma valinta tehdä kotitöitä omien rajojen puitteissa.
Jostain syystä naiset kiukuttelevat kotitöillä ja syyllistävät ihmisen narsistisella tavalla.
Koti on paikka missä levätään työn jälkeen. Lataudutaan työelämään viikonloppuna.
Niin tämä perkele vaan tuo kotiin työt ja narskuttaa menemään.
Juuri näin.
Pierun jälkeen hän maiskuttaa tyytyväisenä huuliaan ja muodostaa huulilla ilmaan sanat: sat te fak ap.
Sitten on aika kääntää kylkeä. Koti on paikka jossa levätään tulevaa työviikkoa varten.
Koti ei ole työpaikka tai työleiri.
Ai että tämä tyyli on sitten rasittavaa. Mies elää kotona kuin hotellissa, nainen hoitaa kaiken. Miehen ei tarvitse kuin käydä töissä, kotona on kaikki valmista, ne työvaatteetkin silitetty.
Sama homma jatkuu lomalla, nainen hoitaa kaiken ja varsinkin jos lapsia on mukana niin hommaa riittää.
Paitsi miehellä. Nainen ei ole koskaan edes lomalla. Mutta kiitosta ei tule koskaan. Oletus on, että nainen automaattisesti hoitaa kaiken, tottakai!
Mikäs siinä miehellä ollessa, leppoisaa on. Ai mutta, mikähän siinä on kun seksiä saa niin harvoin.
Vähissä on ne hetket kun vaimo on "sillä tuulella". Mikähän siinä vois olla?
Vierailija kirjoitti:
Ai että tämä tyyli on sitten rasittavaa. Mies elää kotona kuin hotellissa, nainen hoitaa kaiken. Miehen ei tarvitse kuin käydä töissä, kotona on kaikki valmista, ne työvaatteetkin silitetty.
Sama homma jatkuu lomalla, nainen hoitaa kaiken ja varsinkin jos lapsia on mukana niin hommaa riittää.
Paitsi miehellä. Nainen ei ole koskaan edes lomalla. Mutta kiitosta ei tule koskaan. Oletus on, että nainen automaattisesti hoitaa kaiken, tottakai!
Mikäs siinä miehellä ollessa, leppoisaa on. Ai mutta, mikähän siinä on kun seksiä saa niin harvoin.
Ei naisen ole pakko tehdä kotitöitä ja ei miehen ole pakko haluta jatkuvasti seksiä jos ei haluta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä naisia saa pysymään tuollaisessa liitossa? Sitä olen aina ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt kuitenkin, miten tuo alkoi: Olitko heti Jo seurusteluvaiheessa se, joka kaiken teki? Kysyitkö itseltäsi ikinä, miksi asiat menivät niin? Onko sinut kotona kasvatettu palvelemaan? Onko miehesi niin tyhmä, ettei osaa imuroida, ripustaa pyykkiä kuivumaan, kuoria ja keittää perunoita? Eikö hän tiedä miten pesukone toimii? Älä nyt täällä valita (se ei auta) vaan järjestä asiasi uudelleen. Jos se ei miehellesi sovi, järjestät eron.
Se alkoi siitä kun naiset olivat ennen miesten omaisuutta ja pelkkiä orjia. Miehet uskovat edelleen vuonna 2023 että ovat parempia kuin naiset ja ansaitsevat palvelua. Tämä täsmälleen sama ongelma on miljoonilla naisilla ympäri maailmaa.
On todella outoa että palstalla tämä laitetaan naisten vastuulle. Ongelma ovat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä naisia saa pysymään tuollaisessa liitossa? Sitä olen aina ihmetellyt.
Olen ihmetellyt samaa. Miksi vaimo jätti vaikka työttömänä hoidin kodin, ruuat ja kaiken paitsi työnteon.
Työnteko ei minua kiinnostanut, koska kodinhoito vei kaiken ajan. Tuloista se ei voi olla, koska työttömänä tienaan lähes saman kuin työssäkäydessä. Keväisin ja syksyisin jopa paremmin, koska sesonkityö.
T. neuroosisiivooja
Vierailija kirjoitti:
Olen mies joka siivoaa, hoitaa jälkikasvua, käy kaupassa, tekee ruuan ja vaimolle eväät töihin ja käy täyttä viikkoa töissä. Aina kiitän vaimoa jos on tehnyt jotain, lähes joka päivä kerron hänelle kuinka upea hän on ja kuinka onnekas olen kun minulla on hänet. Välillä juon viikonloppuna pullon viina ja teen omia juttuja.
Kun jätät vielä viinan, yllät keskimääräisen naisen tasolle. Onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen minäkin. Jos molemmat osapuolet käyvät töissä niin miten vain toiselle jää vielä sen lisäksi hoidettavaksi kaikki muut hommat kotityöt jne.? Se on epäreilua ja suoraan sanottuna hieman omituista, että aikuinen mies on kumppanin passattavana.
En ihmettele, että nämä miehet valittavat seksin puutetta suhteessaan, eihän tuollaisen vätyksen kanssa kukaan halua seksiä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se että enemmistö miehistä kohtelee naista huonosti. Vaivalloista vaihtaa toiseen huonoon, kun voi yrittää saada sen nykyisen miehen kohtelemaan kuin ihmistä. Jotenkin voi tuntua siltä että se onnistuisi, se on kuitenkin niin vähän vaadittu. Mutta eihän se juuri koskaan onnistunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo vessa/suihkujuttu on? Asenna oveen lukko ja ota avain suihkuun.
Elämänohje: Älä tee palveluksia jos ne eivät ole pyyteettömiä. Käy kauppaa. Sinä käyt kaupassa, mies laittaa ruuan. Sinä käytät koiran lenkillä, mies täyttää tiskikoneen. Sinä vaihdat vuodevaatteet, mies putsaa keittiön tasot.
Surkea elämänohje. Olen ollut parisuhteessa yli 30 vuotta ja koko se aika elämä on ollut tuota kaupantekoa. Minä teen tämän, odotan että mies tekee tämän... Hän on sen velkaa tai minä olen jonkun toisen asian velkaa - kaiken sen päälle, minkä jo teen.
Aikuiselta ihmiseltä asioiden pitäisi onnistua ihan oma-aloitteisesti. Noiden lapseksi jääneiden tulisi seurustella ja pariutua keskenään.
Niin, teit juuri väärin. Ei niin että teet jotain ja marttyyrinä toivot että toinen tekisi vastapalveluksen. Olet hidas oppimaan.
Niin, että sanot näin: Pesen saunan jos sinä haravoit sillä aikaa. Diili?
Valittavat työnmäärästä, mutta todellisuudessa ei ole pakko tehdä kotitöitä jos ei jaksa.
Aikuinen voi itse päättää haluaako pestä pyykkiä vai ei.
Ap vaan valittaa ja pyykkää. Mies tekee voileivän ja nostaa nahkasohvalla vasenta kankkua päästäen narisevan pitkän kahden sekunnin pierun.
Jokaisella on oma valinta tehdä kotitöitä omien rajojen puitteissa.
Jostain syystä naiset kiukuttelevat kotitöillä ja syyllistävät ihmisen narsistisella tavalla.
Koti on paikka missä levätään työn jälkeen. Lataudutaan työelämään viikonloppuna.
Niin tämä perkele vaan tuo kotiin työt ja narskuttaa menemään.