Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muista lapsettomia kirjoittaessasi äitienpäivästäsi someen

Vierailija
11.05.2023 |

Vieno toive.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Ja voisitteko kaikki lakata puhumasta veljistänne, koska mun veli on kuollut. Ja myös lapinkoirista, koska mun lapinkoirakin on kuollut.

Toivoisin myös, ettei kukaan mainitsisi Ranskaa, koska olen aina halunnut muuttaa sinne, ja näyttää siltä ettei se tule kohdallani koskaan onnistumaan.

Vierailija
102/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista sokeita, kun laitat kauniin maisemakuvan. Kuuroja, kun kerrot hyvästä keikasta. Sairaita tai liikuntakyvöttömiä, kun hehkutat juoksulenkkiäsi.

Joo, tajdikkuus on hieno asia, mutta ihan kaikkia ei voi mitenkään koko ajan kohdella silkkihansikkain.

Ei, mutta itse ainakin pyrin jättämään turhan nimittelyn ja haukkumisen kokonaan pois. Se kun ei oikein palvele ketään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äitienpäivä on niin suosittu? Tää ei ole kettuilua, mä en ihan aidosti ole koskaan ihan ymmärtänyt tätä. Mulla on tosi hyvät välit omaan äitiini ja ollaan paljon tekemisissä, mutta tuntuisi vieraalta viettä äitienpäivää.

Vierailija
104/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi äitienpäivä on niin suosittu? Tää ei ole kettuilua, mä en ihan aidosti ole koskaan ihan ymmärtänyt tätä. Mulla on tosi hyvät välit omaan äitiini ja ollaan paljon tekemisissä, mutta tuntuisi vieraalta viettä äitienpäivää.

Ajankohta on lähes täydellinen juhlien järjestämiselle ja juhlamielelle.

Vierailija
105/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajankohta on lähes täydellinen juhlien järjestämiselle ja juhlamielelle.

Totta, hyvä pointti.

Vierailija
106/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kädessä et voi käydä missään tai kertoa mistään, etteikö siitä joku voisi pahastua.  Ehkä pitäisikin miettiä tulisiko pahastujan sietää arkea paremmin?

Vierailija
107/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on epäreilua, kaikki eivät saa kaikkea toivomaansa. Minä olen vaikeasti sairas, enkä koskaan parane. Sama kuin minä kitisisin, että muut eivät saisi kertoa normaalista elämästään, ettei minulle tulisi paha mieli, kun en itse pysty kaikkiin normaaleihin asioihin terveydentilani vuoksi.

Minä en lapsen saatuani hieronut tahattomasti lapsettomien naamaan asiaa, kun saimme muutaman vuoden seurustelun jälkeen mieheni kanssa lapsen. Kerroin olevani raskaana ja kerroin, kun lapsi syntyi. Sain silti parilta tahattomasti lapsettomalta kaverilta todella asiattomia viestejä raskaudestani, kyseltiin mm. oliko toivottu lapsi vahinko, kiinnostaako miestä ollenkaan isyys jne. Minulla ei kävisi ikinä mielessäkään mennä kommentoimaan kenellekään toiselle tuollaista.

Vierailija
108/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistukaa kaikki somesta, vieno toive.

Vierailija
109/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koirien "äideille" omaa päivää?

https://nationaltoday.com/national-dog-moms-day/

Vierailija
110/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos vielä joku kertoisi, miten ja miksi niitä lapsettomia pitää muistaa!

voisi muistuttaa,että olet ihan just hyvä nainen noin,lapsettomanakin,muista voimaantua! hymyä ja valoa! Iloa!

En mä taida mitään voimaantumisviestejä kirjoitella äitienpäivänä. Muistan vain äitejä äitienpäivänä, en lapsettomia.

Vierailija
111/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista sokeita, kun laitat kauniin maisemakuvan. Kuuroja, kun kerrot hyvästä keikasta. Sairaita tai liikuntakyvöttömiä, kun hehkutat juoksulenkkiäsi.

Joo, tajdikkuus on hieno asia, mutta ihan kaikkia ei voi mitenkään koko ajan kohdella silkkihansikkain.

Ei, mutta itse ainakin pyrin jättämään turhan nimittelyn ja haukkumisen kokonaan pois. Se kun ei oikein palvele ketään

En ole kyllä koskaan nähnyt somessa äitienpäiväpäivitystä, jossa olisi haukuttu lapsettomia.

Vierailija
112/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin juhlin lapsettomien lauantaita. 

Toki onnittelen myös omaa äitiäni sunnuntaina.

Miten lapsettomien lauantaita juhlitaan? Bileet, kun ei tarvitse huolehtia muista kuin itsestään?

Olen kuvitellut, että päivän on tarkoitus herättää ajattelemaan.

Vierailija
113/113 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lapsettomien lauantaina heräsin,kahveja tässä nautin. Ei ole edes miestä pyörimässä jaloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi