Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muista lapsettomia kirjoittaessasi äitienpäivästäsi someen

Vierailija
11.05.2023 |

Vieno toive.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien huomioimista ei pidä viedä liian pitkälle. Minulla ei ole äitiä, mutta muiden ilo äitienpäivänä ei ole minulta pois. Suosittelen, että muutkin, joille nämä asiat voivat olla kivuliaita käsittelisivät näitä asioita, vaikka ammattiavun kanssa ja antaisivat muiden juhlia. Ei tee hyvää kasvattaa sukupolvea, joka pitää suojata kaikelta vaikealta.

Vierailija
22/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hyvää äitienpäivää kaikille äideille! Esitettiin vieno toive muistaa myös lapsettomia tänä päivänä, joten nyt muistan. Onko teillä kivaa?

Hei kaikki lapsettomat. Pyydettiin muistamaan myös teitä. Varmaan hirveää, jos ei tule äidiksi, jos sitä palavasti haluaa. Hyvää äitienpäivää kuitenkin äideille ja mummoille.

Tälläisenkö viestin haluat lähetettävän somessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yrittää antaa huonoa omatuntoa lapsille jotka onnittelevat äitejään. Olisikohan ihan ok jos minä kirjoittaisin että muistakaa nyt kun onnittelette äitiänne että monien äidit ovat jo kuolleet. Tottakai on henkilökohtainen tragedia ettei pysty saamaan lasta, syystä tai toisesta mutta että siitä haluaa levittää huonoa omaatuuntoa heille joilla se on onnistunut on mielestäni liikaa.

Vierailija
24/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut miksi ihan randomitkin toivottavat toisilleen hyvää äitienpäivää. Tosi hölmöä minusta. 

Vierailija
25/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapseton eikä mitenkään häiritse muiden äitienpäivät. Ostan

itse parvekkeelleni useamman ruusun juuri äitienpäiväksi samalla kun äitini haudalle. Teen hyvää ruokaa sunnuntaina itselleni ja miehelleni ja juomme jälkiruuaksi kakkukahvit molempien jo kuolleiden äitiemme muistoksi.

Vierailija
26/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Viime vuonna itki äidit kun lapsettomien lauantai vei huomiota äideiltä ollessaan ennen äitienpäivää ja nyt sit tällänen tulokulma. Jospa vietettäisiin niitä itselle tärkeitä päiviä ihan jokainen?

Vierailija
27/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää "muistaminen" ois varmaan omien lapsien haukkumista sit.

Vierailija
28/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantainahan on lapsettomien oma päivä,voi hehkuttaa eri asioilla: oma vapaa,laiska hidas aamiainen ym. ym.

Vierailija
29/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hermostut jostain JOKAVUOTISESTA äitienpäivästä joka KESTÄÄ YHDEN (1) PÄIVÄN kannattaa opetella laittamaan vaikka se facebook kiinni ettet ihan TRIGGERÖIDY HUH!

Haista paska ap, ei ole muiden tehtävä varoa sanomisiaan ettei JUURI SINULLE tule paha mieli.

Jos elämä on näin vaikeaa niin ehkä helpoin ratkaisu on poistua.

Vierailija
30/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei hyvää äitienpäivää kaikille äideille! Esitettiin vieno toive muistaa myös lapsettomia tänä päivänä, joten nyt muistan. Onko teillä kivaa?

Hei kaikki lapsettomat. Pyydettiin muistamaan myös teitä. Varmaan hirveää, jos ei tule äidiksi, jos sitä palavasti haluaa. Hyvää äitienpäivää kuitenkin äideille ja mummoille.

Minäkin jäin ihan miettimään, miten lapsettomat otetaan huomioon äitienpäivän toivotuksissa. Tulee juuri näin koomisia settejä.

Olen lapseton ja äitini sekä isoäitini ovat menehtyneet. Asia ei enää kalva minua, mutta vaikeitakin hetkiä on ollut. Sain sunnuntaille kutsun viettämään päivää ystäväni ja kummilapseni kanssa. Kivaa, aion leipoa meille! Ja hei, sata pointsia ystävälle todellisesta huomaavaisuudesta.

Vierailija
31/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jäin ihan miettimään, miten lapsettomat otetaan huomioon äitienpäivän toivotuksissa. Tulee juuri näin koomisia settejä.

Olen lapseton ja äitini sekä isoäitini ovat menehtyneet. Asia ei enää kalva minua, mutta vaikeitakin hetkiä on ollut. Sain sunnuntaille kutsun viettämään päivää ystäväni ja kummilapseni kanssa. Kivaa, aion leipoa meille! Ja hei, sata pointsia ystävälle todellisesta huomaavaisuudesta. <3

tuo huomioiminen on just oikeaa ystävyyttä <3 :)  

Vierailija
32/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin keino on, ettet roiku somessa äitienpäivänä. Antaa ihmisten hehkuttaa. Se voi olla jollekin äidille se elämänsä ainoa päivä vuodessa, jolloin hän saa edes vähän huomiota ja hemmottelua. 

Vierailija
33/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koirien "äideille" omaa päivää?

Äiti kuin äiti. Sulla vain on erilaiset lapset.

Vierailija
34/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ennen ollut, että äitienpäivänä pitää muistaa äidittömiä?

Vierailija
35/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vela-päivää olemasas?

Vierailija
36/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pelkkä trolli mutta hyvinhän te jaksatte trolleihin tarttua.

Vierailija
37/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, Ap! Kyllä on kovia asenteita täällä joillakin. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Kovuus voi valitettavasti osua myöhemmin omaan nilkkaan, kenellä missäkin asiassa. Tarvitsemme myötätuntoa toisiamme kohtaan, emme kovuutta.

En jätä äitienpäivää juhlimatta vaikka äitienpäivä tuottaa ahdistusta jollekin itsesääliin taipuvaiselle yksilölle.

Vierailija
38/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantainahan on lapsettomien oma päivä,voi hehkuttaa eri asioilla: oma vapaa,laiska hidas aamiainen ym. ym.

Miksi tuo lapsettomien päivä pitää olla samana viikonloppuna kuin äitienpäivä? Yritys syyllistää lisääntymisessä onnistuneita naisia?

Yhyy, säälikää mua!

Vierailija
39/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo lapsettomien päivä pitää olla samana viikonloppuna kuin äitienpäivä? Yritys syyllistää lisääntymisessä onnistuneita naisia?

Yhyy, säälikää mua!

miksi ei voi olla,mielestäni hyvä kun molemmat vierekkäin,muistutetaan asioiden eri puolista ja muistetaan molemmissa tilanteissa eläviä

Vierailija
40/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton, ja sanon että antakaa palaa! Iloitkaa äitienpäivästä täysin rinnoin. (pun intended)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän