Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muista lapsettomia kirjoittaessasi äitienpäivästäsi someen

Vierailija
11.05.2023 |

Vieno toive.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nyt... Mistään ei saa enä puhua tai olla iloinen, aina joku loukkaantuu. Sitten jos erakoituu kotiinsa, niin johan on itsekäs epäsosiaalinen paskakasa ja olevinaan muita parempi kun ei seura kelpaa. Lapsettomat vois äitienpäivänä olla iloisia toisten äitiydestä ja kaivaa sitä omaa napaa sitten ne 363 päivää.

Vierailija
62/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä äitiä ja äitiyttään saa hehkuttaa, ellei äitienpäivänä?

Sori mutta en ymmärrä, miksi moni tahattomasti lapseton tekee tyhjästä sylistä maailmansa keskiön.

niin,kun sä et ymmärrä kuin sen oman näkemyksesi. Ei se äitiys ole joku parhauden mittari,että jos olet saanut lapsen,niin olet jotenkin parempi kuin nainen,joka on vaikka tahattomasti lapseton. Ei kaikkien tarvitse haluta lapsia. Pahinta,jos lapsia on tehtävä,vaikkei haluais. Lapselle kurja kohtalo. Todella keskiaikaista ajattelua.

Missä väitettiin että äitiys on parhauden mittari?

ei sitä suoraan sanotakaan,että olen parhautta,mutta monesti se kuultaa keskustelusta,kun ei ymmärretä vaikka lapsettomia ja monet sanoo,että kaikista parasta on äitiys,elämässä parasta on olla äiti,et vielä tiedä,mikä on elämässä parasta,kun et ole äiti jne.

Älä silti pistä sanoja muiden suuhun. Et ole laisinkaan niin hyvä rivien välistä tulkitsija kuin luulet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, Ap! Kyllä on kovia asenteita täällä joillakin. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Kovuus voi valitettavasti osua myöhemmin omaan nilkkaan, kenellä missäkin asiassa. Tarvitsemme myötätuntoa toisiamme kohtaan, emme kovuutta.

Toivottavasti minusta ei ikinä tule niin kylmää ihmistä, että vaatisin muita hillitsemään ilonaiheitaan vain siksi, että juhlan aihe ei koske minua.

Vierailija
64/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettivätkö lapsettomat uupunutta 4 lapsen äitiä kun laittavat samppanjanhuuruisia kuvia Malediiveilta, shoppailureissuilta tai ravintolapäivällisiltä??

Ihan oma valinta hankkia neljä kiljukaulaa. Mieluummin olen Malediiveillä.

65/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Olen itse lapseton mutta onhan minullakin äiti. Eli tottakai saa kirjoittaa äitienpäivästä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
66/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi syy muistaa heitä?

Vierailija
67/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, Ap! Kyllä on kovia asenteita täällä joillakin. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Kovuus voi valitettavasti osua myöhemmin omaan nilkkaan, kenellä missäkin asiassa. Tarvitsemme myötätuntoa toisiamme kohtaan, emme kovuutta.

Toivottavasti minusta ei ikinä tule niin kylmää ihmistä, että vaatisin muita hillitsemään ilonaiheitaan vain siksi, että juhlan aihe ei koske minua.

Fiksusti sanottu.

Vierailija
68/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti nyt... Mistään ei saa enä puhua tai olla iloinen, aina joku loukkaantuu. Sitten jos erakoituu kotiinsa, niin johan on itsekäs epäsosiaalinen paskakasa ja olevinaan muita parempi kun ei seura kelpaa. Lapsettomat vois äitienpäivänä olla iloisia toisten äitiydestä ja kaivaa sitä omaa napaa sitten ne 363 päivää.

En tiedä haluavatko edes olla iloisia toisten puolesta. Se kateellinen katkeruus maustettuna itsesäälillä taitaa olla heille tavoitteena.

Vierailija
69/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen niin, että omat rakkaat ovat lähelläni äippäpäivänä joten siitä ei tarvitse sometella. Ei tarvitse todistella sitä kenelläkään

Vierailija
70/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos teillä on hääpäivä, niin ajatelkaa eronneita!

Vierailija
71/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pah ja pyh. Ei siitä kannata loukkaantua. Kova paikka se on niille jotka ei saa vaikka haluavat. Ymmärrän sen.

Kas kun eivät järjestä kynttiläkulkueita suosittujen äitienpäiväbuffetteja järjestävien ravintoloiden eteen.

Vierailija
72/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on ekoteko ja maapallo kiittää abortista kun palloa ei ylikansoiteta.

Vierailija
73/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos teillä on hääpäivä, niin ajatelkaa eronneita!

Tai tahattomasti sinkkuja 😱

Vierailija
74/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos olet opiskellut korkealle, teet paljon töitä ja olet nettoveronmaksaja, niin muistele niitä jotka tienaavat vähän ja ovat kuluerä yhteiskunnalle.

Vierailija
75/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ennen isänpäivää vastaava? Mielestäni todella huono ajankohta, halutaanko tällä nyt sitten pahoittaa äitien mieli 🙁 Lapseni ovat lahja ja yhden olen menettänyt. Onko niin väärin haluta juhlistaa äitienpäivää perheen kanssa kun tällä tavoin halutaan latistaa mieltä.

Vierailija
76/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näen niin, että omat rakkaat ovat lähelläni äippäpäivänä joten siitä ei tarvitse sometella. Ei tarvitse todistella sitä kenelläkään

Jotkut somettaa hampurilaisateriansa tai kuvan kevään ensimmäisestä leskenlehdestä. Miksi ei äitienpäiväasioita?

Vierailija
77/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista. Sunnuntai on äitienpäivä ja meillä kaikilla on äiti. Tämä siis ei ole mikään lapsettomien päivä, sitä juhlitaan muulloin. Kenenkään ei siis tarvitse potea itsesääliä sunnuntain vuoksi. He, joilla on huono äiti ollut/on, voivat onnitella itseään siitä, että ovat hengissä.

Vierailija
78/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi muistaa lapsettomia. Muistan omaa äitiäni äitienpäivänä. Olen myös itse äiti, mutta en odota teinipojaltani mitään ihme muistamisia, eli en mene komeroon itkemään, jos minua ei muistetakaan. Minulle riittää pojaltani Hyvää Äitienpäivää toivotus, jos sen muistaa, päivä ei kuitenkaan mene pilalle jos ei muista toivotella. Nämä tällaiset päivät ovat minusta typeriä ja turhia, yritetään vaan kaupitella kaikkea näiden päivien verukkeella.

Vierailija
79/113 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin pumpuliin pissaava hiiri, että pahoittaa mielensä heti kun näkee jollain toisella olevan jotain mitä itsellä ei ole, niin pysyköön poissa somesta ja olkoon katsomatta telkkaria, lukematta uutisia jne. Ei kaikkia voi paapoa. Monenakin juhlapyhänä yksinäinen ihminen voi tuntea olonsa kurjaksi, joten kielletään kaikkien pyhien ja juhlien postaaminen someen. Ei se nyt vaan niin mene. Itse vela ja äitini kuoli vuosi sitten, silti minun pehvaani ei kutita kenenkään äitienpäivähehkutukset somessa millään tavalla. Antaa ihmisten elää ja nauttia.

Vierailija
80/113 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettivätkö lapsettomat uupunutta 4 lapsen äitiä kun laittavat samppanjanhuuruisia kuvia Malediiveilta, shoppailureissuilta tai ravintolapäivällisiltä??

Ihan oma valinta hankkia neljä kiljukaulaa. Mieluummin olen Malediiveillä.

Nyt oli kyse lapsettomista ei veloista. Lapseton haaveilee juurikin niistä 4 tenavasta mutta täyttää ikävänsä reissuilla yms ja postailee huolettomasti päivityksiä someen. Eikä taatusti ajattele mitä muut siitä tykkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan