Moniko on treenannut itsensä tän kesän rantakuntoon?
Kommentit (25)
Vielä on vähän matkaa, mutta niin on lomaankin.
En ole treenannut, enkä aio mennä rannalle. Inhoan kaikkea kesässä. Olen inhonnut kesää niin kauan kuin muistan ja se vain kasvaa vanhetessani. Toivottavasti kesä on kylmä ja sateinen. Uimapukua tai bikinejä en edes omista ja olisin läskeineni ja riippurintoineni niissä todella kuvottava näky.
Rantakunnossa se rantautunut valaskin on. Itse olen päässyt siihen.
Treenasin pyykkilaudan huvikseni. Kai sitä voisi käydä piitsillä esittelemässä joskus.
Olen aina rantakunnossa vaikka rannoilla en viihdykään. Liikun sekä kesäisin että talvisin ja syön terveellisesti.
Laihdutin uimapukukuntoon. Ensi kesäksi treenaan bikinikuntoon. Hiljaa hyvä tulee.
Mä oon aina rantakunnossa. Pikkasen kyllä hävettää olla näin pulskassa rantakunnossa.
Liikun aktiivisesti pitkin vuotta, joten olen hoikka ja bikinit päälle riittää bikinikuntoon itselleni.
Toki, jos ollaan realistisia niin vaatisi erikseen vaativampia elämäntapoja, jos haluaisi olla viimeisen päälle kunnossa. Näin kuitenkin ihan hyvä tällaiselle tavikselle, jolla on työn rinnalla vähän opintojakin vielä.
Minä menen rannalle juuri siinä kunnossa kuin olen. En ole menossa mihinkään muotinäytökseen, vaan nauttimaan lämmöstä ja auringosta omaksi ilokseni. Se on sitten voi voi, jos joku ei tykkää. :D
En ole koskaan oppinut ymmärtää mitä hienoa on mennä jonnekin rannalle?
Vierailija kirjoitti:
Minä menen rannalle juuri siinä kunnossa kuin olen. En ole menossa mihinkään muotinäytökseen, vaan nauttimaan lämmöstä ja auringosta omaksi ilokseni. Se on sitten voi voi, jos joku ei tykkää. :D
Nauttimaan rannalle? Kiljuvia lapsia ja hiekkaa joka paikassa.
Itse olen kovassa kunnossa, jätin vielä ronskisti vatsaa kun dadbody on kai vieläkin kovinta hottia. Saas nähä kääntyykö naisten ja miestenkin päät.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kovassa kunnossa, jätin vielä ronskisti vatsaa kun dadbody on kai vieläkin kovinta hottia. Saas nähä kääntyykö naisten ja miestenkin päät.
Kääntyy pois päin
Ei kiinnosta, ei ole kiinnostanut vuosiin mitä muut ajattelee. t. BMI30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääntyy pois päin
Ei aurinkoakaan voi tuijottaa.
Aina rantakunnossa, tosin kesäisin juoksen taas kerran työn puolesta pitkin
Suomea, niin tuskinpa tässä pahemmin tulee rannalla käytyä.
Jos mä aloitan huomenna niin vieläkö kerkeen? 20 kg pitäisi laihduttaa.
Ei kai kukaan nyt sentään mene rannalle vain narsistisesti itseään esittelemään?
Siksi kysymys "rantakunnosta" onkin hieman huvittava. Se luo mielikuvan, ettei rannalle olisi asiaa kuin koko talven salilla rehkineillä fitness typyillä ja sali penoilla. Eihän asia ole lainkaan niin, vaan uimarannat on tarkoitettu kaikelle kansalle, iästä, ruumiinrakenteesta ja fyysisistä vioista riippumatta. Jos lähinnä itsensä esitteleminen kiinnostaa, suosittelen luomaan tilin OF tai liittymään Hunkseihin.
En kerennyt, ensi kesäksi sitten. Aion silti mennä rannalle katselemaan naisia, jotka ovat rantakunnossa.
M41