Moniko on treenannut itsensä tän kesän rantakuntoon?
Kommentit (25)
Koko menneen talven ajan olen treenannut itseäni kunnon rapakuntoon
En. Jostain syystä paino jumittui kahdenkymmenen kilon pudotuksen jälkeen lukemaan 103 kg. Vähensin sitten edelleen hiilihydraattia ravinnosta, mutta paino pysyy edelleen samana. Kalorilaskurin mukaan myös syön 500-1000 kcal/pv alle kulutuksen. En oikein tiedä mistä tämä nyt sitten johtuu? Antaako älylaitteet ja laskurit liian suuren kulutuslukeman vai mikä on? En minä toki olisi rantakunnossa vaikka tahti olisi jatkunut samana ja painaisin nyt 93 kg.
Olen ollut rantakunnossa koko ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt sentään mene rannalle vain narsistisesti itseään esittelemään?
Siksi kysymys "rantakunnosta" onkin hieman huvittava. Se luo mielikuvan, ettei rannalle olisi asiaa kuin koko talven salilla rehkineillä fitness typyillä ja sali penoilla. Eihän asia ole lainkaan niin, vaan uimarannat on tarkoitettu kaikelle kansalle, iästä, ruumiinrakenteesta ja fyysisistä vioista riippumatta. Jos lähinnä itsensä esitteleminen kiinnostaa, suosittelen luomaan tilin OF tai liittymään Hunkseihin.
Ei kai kukaan? No, kyllä varmasti joku ;)
Ihan yhtä moni kokee kehostaan epämiellyttävää tunnetta ja kokee joka vuosi tarpeen laihduttaa. Ei kai sinulle nyt ihan vieras ilmiö ole kuntokeskusten ja uimahallien aktiivisin käyttöaste tammi-maaliskuussa. Se ilmiö näkyy joka vuosi ja nyt tulee loppumetreillä mukaan "bikinikuntoon 6 viikossa" - tyypit. Tällainen on ihan todellisuutta ja ilmiön taustat on moninaiset.
Joka kesä olen rantakunnossa, koska rantakunto on se minkä näköinen ja kuntoinen satun kesällä olemaan.