Miksi Marin hehkutti avioliittoaan vielä puoli vuotta sitten?
Eikö kaikki ollutkaan kuin päällepäin näytti?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f740c0a5-b7ac-4440-b2fa-866c25…
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on kaunis ja hoikka nainen, joka on saanut kehuja kansainvälisesti, täällä katkerat ja kateelliset tyypit vinkuu...
Kauniit saavat tosiaan kehuja ja heitä seurataan kansainvälisestikin, ei vain hoikkia vaan myös muodokkaampia kuten Kim Kardashiania. Marin on vartalotyypiltään tosi erilainen kuin Kardashian, mutta monien makuun on myös tuollainen lähes äärihoikkuus.
Ymmärrän kyllä hyvin, miksi kertoivat asiasta vasta nyt. Marinin kohdalla keskustelua on käyty yksityiselämästä politiikan kustannuksella aivan liikaa muutenkin.
Kunnioitan sitä, että Marin halusi vaalien alla keskittyä oleelliseen, ei parisuhteen tilanteeseen, joka ei meille varsinaisesti kuulu. Teki sen paitsi omasta, myös puolueen puolesta ja laajemmin koko demokratian näkökulmasta. Emmeko mielummin halua vaalien alla median huomiota ja julkista keskustelua taloudesta, turvallisuudesta ja hyvinvointivaltion pelastamisesta, eikä pääministerin parisuhdetilanteesta?
Tämän demariäänestäjän kohdalla "salailu" ja "kulissiliitto" olisi ainakin mennyt ihan hukkaan. Mitäpä luulette, olisinko eronneena äitinä jättänyt äänestämättä demareita, jos puheenjohtaja olisi kertonut eroavansa puolisostaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mieleen yhtään nykyministeriä tai oikein entistäkään, joka olisi tuonut perheensä, lapsensa tai miehensä tai vapaa-ajanviettonsa jatkuvasti julkisuuteen. Ihan rauhassa ovat saaneet ja saavat edelleen uimarannoilla tai urheilukilpailuissa käydä. Jopa nämä entiset pääministerit itse saavat täysin rauhassa vapaa-ajan vietossa käydä.
Tämä yksi on tehnyt yksityiselämästään somepeliä ja surkuttelee sitten, miten kaipaa yksityisyyttä. Ihan sama, ketään ei kiinnosta muutenkaan. Mutta kun
World wide privacy tour!
Voin kertoa sellaisen uutisen, että Matti Vanhanen on liittynyt TikTokiin. Muut ovat pelannut peliä niin hyvin, että uuniperuna-Vanhasenkin on siihen lähdettävä?
Vai onko kenties niin, että poliitikot ovat aina tasapainoilleet julkisuuden ja yksityisyyden rajoilla? Some on muuttanut tapaa viestiä äänestäjien kanssa, mutta ei sitä, että poliitikon on persoonana vedottava äänestäjiin.
Markus halunnut eroo. Sanna kerjää takaisin. Lukekaa instan teksti.
Olet ainoa jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on kaunis ja hoikka nainen, joka on saanut kehuja kansainvälisesti, täällä katkerat ja kateelliset tyypit vinkuu...
Kauniit saavat tosiaan kehuja ja heitä seurataan kansainvälisestikin, ei vain hoikkia vaan myös muodokkaampia kuten Kim Kardashiania. Marin on vartalotyypiltään tosi erilainen kuin Kardashian, mutta monien makuun on myös tuollainen lähes äärihoikkuus.
Kardashianista tuskin on aiheutunut yhtä suurta taloudellista vahinkoa nykyisille ja tuleville veronmaksajille.
Marin hehkutti parisuhdettaan 1/2 vuotta sitten , koska silloin Markus ei vielä ollut Seiskan kannessa kourinut vieraan naisen perää. Marin oli se, joka haki avioeroa.
No eikös tämä ole ihan tavallista somekäytöstä aika monille? Siis parisuhteen hehkutus. Parisuhteen tila voi olla mikä vaan, ja voi siinä jo vaikeuksissa olevassa parisuhteessakin olla hyviäkin hetkiä.
En ole Marin-fani mut hävettää kaikkien ilkkujien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan miten Marin fanit saavat tämän käännettyä joksikin muuksi, kuin valheelliseksi esitykseksi. Ellei sitten palstan Marin fani moderaattori pelasta ja poistamalla piilota tämänkin kiusallisen faktan Marinini toilailuista.
Mitä väliä? Kyseessä on yksityiselämään liittyvä asia. Ei ainakaan minua kiinnosta se, onko jonkun poliitikon avioliitossa kulissia ja onko joku parisuhdepostaus aito vai esitystä. Minua kiinnostaa se, millaista politiikkaa henkilö tekee ja miten hoitaa sen luottamustoimen, johon hänet on valittu.
Ja ei tuo postaus edes valheelliselta kuulosta. Itse olen eronnut 10 vuotta sitten, mutta olen hyvissä väleissä eksäni (lasteni isän) kanssa. Muistan ihan lämmöllä yhteisiä vuosia ja ajattelen hyvää suhteestamme, ja edelleen tuntuu merkitykselliseltä se päivä, jolloin kohtasin hänet. Vaikka en itse suhdetta kaipaakaan takaisin. Vaikka Marinin avioero olisi tuossa vaiheessa ollut jo selvä, mutta jos kerran hyvissä väleissä ovat, niin miksi ei voisi hääpäivänä laittaa tuollaista postausta ihan vilpittömästi? Sehän ilmentää vain sitä, että "olen iloinen, että tapasin sinut ja meillä on ollut hyvä yhteinen elämä, vaikka suhde onkin päättymässä". En näe tuossa sinänsä mitään outoa. Ainoastaan ehkä itse karsastan vähän parisuhdepostauksia noin yleisesti ottaen.
Mutta, kuten sanottu, tuo on Marinin yksityiselämää, ja sen hän saa hoitaa kuten haluaa. Ei minua kiinnosta ruotia poliitikkojen parisuhteita.
Kyllä yksityiselämän käytös vaikuttaa siihen, kuinka luotettavana voin pitää henkilöä, ja jos on kulissielämää, niin voi miettiä mikä muukin on vain kulissia ja showta muiden hämäämiseksi. Esim. yleisellä tasolla sanottuna jos kuulen jonkun vaikkapa pettäneen puolisoaan, eli itselle läheisintä ihmistä, niin miten voisin luottaa häneen täysin vaikkapa liikekumppanina? Miksei hän pettäisi minua vielä kevyemmin perustein kuin puolisoaan, jolle on rakkauttakin vannonut?
No kyllä mä tiedän monia, jotka ovat luotettavia työelämässä, mutta eivät parisuhteessa.
Esim. taloamme rakensi timpuri, joka h u o r a si ja p e t t I vaimoaan, mutta työasioissa hoiti kaiken tip top ja ajallaan.
Ihmisille eri asiat on ns. kunnia-asioita ja kun valkkaan ihmistä johonkin tehtävään, kiinnitän huomion siihen, mikä hänen moraali siinä asiassa on.
Vinkki kaikille. Jos joku teidän lähipiirissä kokoajan on hehkuttamassa parisuhdettaan, he eivät ole oikeasti hyvässä suhteessa. Aidosti tyytyväisten ei tarvitse olla toitottamassa asiasta muille, oikeat rikkaat ei pukeudu 24/7 marimekkoon tuodakseen varallisuuttaan esiin yms yms, näitä esimerkkejä voi jatkaa loputtomiin.
Missä kohtaa hehkutti? Totesi että ovat olleet kaksi vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Sannaa ja aivan sama olisiko ilmoittanut erosta ennen vaaleja. Ei mua kiinnosta hänen liittonsa.
Ihan mielenkiinnosta; miksi äänestit sannaa? Keneltäkään sannaa äänestäneestä en ole saanut perusteltua vastausta..
Sanna ajoi 4vuotta aktiivisesti suomea alas. Heikensi pienyrittäjien oloja, nosti verotusta, tuhosi terveydenhuoltoa, k*si Fortumin casen ja maksoi Eurooppaan >10miljardia velkarahaa samaan aikaan kun ajoi Suomen teollisuutta alas (turvetuotanto, metsien hakkuun rajoittaminen ja osin kieltäminen perustuen mututuntumaan eikä faktoihin).
Tässä muutama moka j*uhoilusta puhumattakaan.
Marin on vain moraaliposeerannut 4v, mikä on yksi rasittavimpia asioita politiikassa. Oikea asioiden hoitaminen on jäänyt taustalle.
Ja olen nainen, ennenkuin joku huutaa naisvihasta.
Äänestin, koska:
-veroja kannattaa korottaa, niillähän palvelut maksetaan
-terveydenhuolto tuhottiin jo ennen tätä hallitusta
-turvetuotanto pitääkin ajaa alas;uusiutuu niin hitaasti, ettei voi pitää uusiutuvana, sanoi ke pun p ro pa ga nda toimisto mitä vain
-metsiä hakataan aivan liikaa
Eli äänestin, koska olen ollut erittäin tyytyväinen hänen johtamansa hallituksen politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki kaikille. Jos joku teidän lähipiirissä kokoajan on hehkuttamassa parisuhdettaan, he eivät ole oikeasti hyvässä suhteessa. Aidosti tyytyväisten ei tarvitse olla toitottamassa asiasta muille, oikeat rikkaat ei pukeudu 24/7 marimekkoon tuodakseen varallisuuttaan esiin yms yms, näitä esimerkkejä voi jatkaa loputtomiin.
Huvitti tuo "oikeasti rikas" ja "marimekko". Ei se mikään luksusmerkki ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kardashianista tuskin on aiheutunut yhtä suurta taloudellista vahinkoa nykyisille ja tuleville veronmaksajille.
Kokoomus otti edeltävässä hallituksessa enemmän lainaa luin Marinin poppoo yhteensä, eikä ollut edes koronaa tai Ukrainan sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei sentään toiminut Kalastajan vaimon lailla, joka pohti blogissaan "ettei tiedä vaikka heistä tulisikin vielä perhe" Ja exä riippui löysässä hirressä remontoiden naisen uutta kotia lukien kohta naistenlehdistä eron syyt eli omat vikansa ja vaimon uuden onnen huuman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko jättää sen Marinin jo rauhaan? Uskomatonta jauhamista...
No kysypä sitä Sannalta, että koska lakkaa tuuttaamasta uutisia itsestään sinne sosiaaliseen mediaan?
Höh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aivan käsittämätöntä taas kun on nainen kyseessä, niin hänen avioeronsa otetaan jonkinlaisena loukkauksena kansalaisia kohtaan, ettei ole jokaista asiaa kertonut julkisuudessa, vaikka häntä on moitittu siitä että on ollut liikaa julkisuudessa ja kertonut asioitaan Veitolalle jne. Mikään ei riitä mitä nainen tekee tai on tekemättä.
Jos olisi kyse vaikka Orpon avioerosta, ei täällä ruodittaisi yhtään, että miksi ei eronnut jo ennen vaaleja.
Höpö höpö nyt.
Kyse on siitä, että Marin on ratsastanut avioliitollaan ja "kuinka hän on nuori nainen, avioliitossa, pieni lapsi ja vielä pääministeri!".
Pitänyt kulissia yllä vaalien yli. Tätä ihmiset arvostelee. Jos hän ei olisi ratsastanut ym. Asioilla luoden itselleen positiivisuutta julkisuutta niin se ja sama. Yhtä valhetta koko ihminen.
PS. Miestä olisi kohdeltu paljon pahemmin kuin marinia on kohdeltu.
PPs. Olen itse nainen.
Höpö höpö itsellesi, en ole koskaan hänen nähnyt sitä tuovat erityisesti esille, toimittajat kyselee, niin silloin tottakai jotain pitää sanoa, mutta itse hän on yleensä puhunut hyvin asiallisesti vain työasioista.
Jos media vouhkaa hänen perheestään (oho! hänellä on mies! Oho! hänellä on lapsi) Niin minkäs hän sille voi? Orpon vaimoa ei kukaan muista eikä kukaan tee juttuja, eikä kysele lapsista, minäkään en edes tiedä onko heillä lapsia, tai ovatko vielä naimisissa, miksi?
Onhan tehty. Orpohan on paljonkin hehkuttanut sitä, miten vaimo on kantanut päävastuun perheestä ja samalla tehnyt uraa juristina. Vaslivalvojaisissakin pönötti vaimo vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Oma etu ja puolueen etu. Muusta viis kirjoitti:
Ero oli tiedossa jo ennen eduskuntavaaleja. Oma ja puolueen etu vaati asian pimittämisen
Ja bilettämisellä haettiin vaan ilo, valoa ja hauskuutta. Sitä kyllä kansa ihmetteli, että miten pääministerin työn jälkeen pää nollataan bilettämisellä, joka ei ole mikään nollauskeino. Niin, no olihan siihen saatu mahtumaan se yksi vaahtokarkki -yrityskin. Nämä kaikki olivat niin läpinäkyviä. Jäi fiilis ylemmyydentuntoisesta kansan halveksunnasta valehtelemalla sille.
Joo parempi ois ollu juoda pussikaljaa lentokoneessa ja örveltää Kallen juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi edes pohtia sitä onko jonkun parisuhde hyvä vai huono vai jotain siltä ja väliltä?
Vierailija kirjoitti:
Marin hehkutti parisuhdettaan 1/2 vuotta sitten , koska silloin Markus ei vielä ollut Seiskan kannessa kourinut vieraan naisen perää. Marin oli se, joka haki avioeroa.
Höpö höpö:D
Niinhän se vaan Marin aloitti lähes joka vkl bilettämisen jo 3v sitten, taisi olla muutamat köyrimiset sannalla jo silloin. Kröh kröh Olavi.
Vasta nyt vajaan vuoden aikana Markus on pyörinyt ulkomailla ja muissa piireissä. Taisi saada tarpeekseen marinin j*uhoilusta, bilettämisestä ja pettämisestä.
PS. Markus oli se joka haki avioeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Sannaa ja aivan sama olisiko ilmoittanut erosta ennen vaaleja. Ei mua kiinnosta hänen liittonsa.
Ihan mielenkiinnosta; miksi äänestit sannaa? Keneltäkään sannaa äänestäneestä en ole saanut perusteltua vastausta..
Sanna ajoi 4vuotta aktiivisesti suomea alas. Heikensi pienyrittäjien oloja, nosti verotusta, tuhosi terveydenhuoltoa, k*si Fortumin casen ja maksoi Eurooppaan >10miljardia velkarahaa samaan aikaan kun ajoi Suomen teollisuutta alas (turvetuotanto, metsien hakkuun rajoittaminen ja osin kieltäminen perustuen mututuntumaan eikä faktoihin).
Tässä muutama moka j*uhoilusta puhumattakaan.
Marin on vain moraaliposeerannut 4v, mikä on yksi rasittavimpia asioita politiikassa. Oikea asioiden hoitaminen on jäänyt taustalle.
Ja olen nainen, ennenkuin joku huutaa naisvihasta.
Äänestin, koska:
-veroja kannattaa korottaa, niillähän palvelut maksetaan
-terveydenhuolto tuhottiin jo ennen tätä hallitusta
-turvetuotanto pitääkin ajaa alas;uusiutuu niin hitaasti, ettei voi pitää uusiutuvana, sanoi ke pun p ro pa ga nda toimisto mitä vain
-metsiä hakataan aivan liikaaEli äänestin, koska olen ollut erittäin tyytyväinen hänen johtamansa hallituksen politiikkaan.
Eli et ole perillä asioista.
-liika verottaminen tappaa yrittämisen ja työnteon, kuten nyt on käynyt.
-terveydenhuoltoa on ajettu pitkään alas, mutta tämä hallitus löi arkun kannen kiinni ja kaikki naulat paikalleen (hoitajamitoitus, pakkolaki, pakkorokotukset, rahoitusta alas)
- kyllä, turvetuotantoa pitää ajaa alas, mutta se pitäisi tehdä vaiheissa, ei 100%-->0. Se aiheuttaa silloin vain ongelmia kuten nyt kävi
- metsiä ei hakata todellakaan liikaa. Perehdy, lue ja opi. Ihan meet vaikka luken sivuille (vihreiden miehittämä) ja sieltä löydät, että Suomessa on enemmän metsää kuin sitten sotavuosien, ja Suomessa metsän määrä on lisääntynyt viimeiset yli 60v putkeen (metsää on kasvanut enemmän kuin siitä on poistunut hakkuilla+lahoamisella+myrkytuhoilla+yms).
Oikeasti, ettekö te demarien äänestäjät ole perehtyneet yhtään asioihin?
No eikös se ylenpalttinen bilettäminen jo aika kuuluttamista ollut?