Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Marin hehkutti avioliittoaan vielä puoli vuotta sitten?

Vierailija
11.05.2023 |

Eikö kaikki ollutkaan kuin päällepäin näytti?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f740c0a5-b7ac-4440-b2fa-866c25…

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan käsittämätöntä taas kun on nainen kyseessä, niin hänen avioeronsa otetaan jonkinlaisena loukkauksena kansalaisia kohtaan, ettei ole jokaista asiaa kertonut julkisuudessa, vaikka häntä on moitittu siitä että on ollut liikaa julkisuudessa ja kertonut asioitaan Veitolalle jne. Mikään ei riitä mitä nainen tekee tai on tekemättä.

Jos olisi kyse vaikka Orpon avioerosta, ei täällä ruodittaisi yhtään, että miksi ei eronnut jo ennen vaaleja.

Höpö höpö nyt.

Kyse on siitä, että Marin on ratsastanut avioliitollaan ja "kuinka hän on nuori nainen, avioliitossa, pieni lapsi ja vielä pääministeri!".

Pitänyt kulissia yllä vaalien yli. Tätä ihmiset arvostelee. Jos hän ei olisi ratsastanut ym. Asioilla luoden itselleen positiivisuutta julkisuutta niin se ja sama. Yhtä valhetta koko ihminen.

PS. Miestä olisi kohdeltu paljon pahemmin kuin marinia on kohdeltu.

PPs. Olen itse nainen.

No höpöhöpö nyt itsellesi. Kyllä tuo avioliitto on aika häviävän pieni osa hänen julkisuuskuvaansa ollut, aika harvoinhan heitä on yhdessä edes missään kuvattu. Sen takiahan tämä ei nyt tullut kenellekään edes kovin yllätyksenä. Kaikkien konservatiivisimmat äänestäjät Marin on saanut kyllä karkotettua jo niillä "kesärata22" - meiningeillä. Tosin ymmärrän hyvin että tää on haluttu pitkittää vaalien yli, ettei ylimääräistä kohua enää siihen, mutta "ratsastanut avioliitollaan" on kyllä aika naurettava juttu. Siihen en ota kantaa millainen kohu jonkun miehen avioerosta olisi tullut, onhan noita eronnut ennenkin sekä miehiä että naisia, mutta kaikki ei ole ollut yhtä seurattuja kuin Marin.

Vierailija
62/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan käsittämätöntä taas kun on nainen kyseessä, niin hänen avioeronsa otetaan jonkinlaisena loukkauksena kansalaisia kohtaan, ettei ole jokaista asiaa kertonut julkisuudessa, vaikka häntä on moitittu siitä että on ollut liikaa julkisuudessa ja kertonut asioitaan Veitolalle jne. Mikään ei riitä mitä nainen tekee tai on tekemättä.

Jos olisi kyse vaikka Orpon avioerosta, ei täällä ruodittaisi yhtään, että miksi ei eronnut jo ennen vaaleja.

Höpö höpö nyt.

Kyse on siitä, että Marin on ratsastanut avioliitollaan ja "kuinka hän on nuori nainen, avioliitossa, pieni lapsi ja vielä pääministeri!".

Pitänyt kulissia yllä vaalien yli. Tätä ihmiset arvostelee. Jos hän ei olisi ratsastanut ym. Asioilla luoden itselleen positiivisuutta julkisuutta niin se ja sama. Yhtä valhetta koko ihminen.

PS. Miestä olisi kohdeltu paljon pahemmin kuin marinia on kohdeltu.

PPs. Olen itse nainen.

No höpöhöpö nyt itsellesi. Kyllä tuo avioliitto on aika häviävän pieni osa hänen julkisuuskuvaansa ollut, aika harvoinhan heitä on yhdessä edes missään kuvattu. Sen takiahan tämä ei nyt tullut kenellekään edes kovin yllätyksenä. Kaikkien konservatiivisimmat äänestäjät Marin on saanut kyllä karkotettua jo niillä "kesärata22" - meiningeillä. Tosin ymmärrän hyvin että tää on haluttu pitkittää vaalien yli, ettei ylimääräistä kohua enää siihen, mutta "ratsastanut avioliitollaan" on kyllä aika naurettava juttu. Siihen en ota kantaa millainen kohu jonkun miehen avioerosta olisi tullut, onhan noita eronnut ennenkin sekä miehiä että naisia, mutta kaikki ei ole ollut yhtä seurattuja kuin Marin.

Sanna ei olisi päässyt edes eduskuntaan, kun mummot olisi tulleet toisiin ajatuksiin ihanasta Sanna-tytöstä. Mummot ei lue ylistä eikä Seiskaa. Paitsi mä, mutta mä en äänestäkään demareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa nyt jumalauta oma elämä ja keskittykää siihen!

Vierailija
64/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheasiat ja avioliitto ovat yksityisasioita.

Kerropa sinä, miten teillä menee!

Vierailija
65/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Marin sanoi että rokote on vapaaehtoinen, mutta sitten pakotettiinkin hoitajat ottamaan piikit työn menettämisen uhalla?

Miksi Marin sanoi että suomi on rikas maa mutta sitten kuitenkin otimme velkaa mielettömiä määriä?

Miksi Marin sanoi että he ovat köyhien puolella mutta mitenkään kyseinen hallitus ei köyhiä auttanut?

Koska Sanna Marin on patologinen valehtelija.

Vierailija
66/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Sannaa ja aivan sama olisiko ilmoittanut erosta ennen vaaleja. Ei mua kiinnosta hänen liittonsa.

Ihan mielenkiinnosta; miksi äänestit sannaa? Keneltäkään sannaa äänestäneestä en ole saanut perusteltua vastausta..

Sanna ajoi 4vuotta aktiivisesti suomea alas. Heikensi pienyrittäjien oloja, nosti verotusta, tuhosi terveydenhuoltoa, k*si Fortumin casen ja maksoi Eurooppaan >10miljardia velkarahaa samaan aikaan kun ajoi Suomen teollisuutta alas (turvetuotanto, metsien hakkuun rajoittaminen ja osin kieltäminen perustuen mututuntumaan eikä faktoihin).

Tässä muutama moka j*uhoilusta puhumattakaan.

Marin on vain moraaliposeerannut 4v, mikä on yksi rasittavimpia asioita politiikassa. Oikea asioiden hoitaminen on jäänyt taustalle.

Ja olen nainen, ennenkuin joku huutaa naisvihasta.

Ja puhumattakaan Marinin lakiin kirjatusta hiilineutraalisuustavoitteesta vuoteen 2035 mennessä. Täysin hullua. Ja mitä siitä on mm. seurannut: lukuisia järjettömiä tuulivoimahankkeita pitkin Suomen metsiä. Tyhmää, tyhmää, tyhmää.

Vierailija
67/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Sannaa ja aivan sama olisiko ilmoittanut erosta ennen vaaleja. Ei mua kiinnosta hänen liittonsa.

Ihan mielenkiinnosta; miksi äänestit sannaa? Keneltäkään sannaa äänestäneestä en ole saanut perusteltua vastausta..

Sanna ajoi 4vuotta aktiivisesti suomea alas. Heikensi pienyrittäjien oloja, nosti verotusta, tuhosi terveydenhuoltoa, k*si Fortumin casen ja maksoi Eurooppaan >10miljardia velkarahaa samaan aikaan kun ajoi Suomen teollisuutta alas (turvetuotanto, metsien hakkuun rajoittaminen ja osin kieltäminen perustuen mututuntumaan eikä faktoihin).

Tässä muutama moka j*uhoilusta puhumattakaan.

Marin on vain moraaliposeerannut 4v, mikä on yksi rasittavimpia asioita politiikassa. Oikea asioiden hoitaminen on jäänyt taustalle.

Ja olen nainen, ennenkuin joku huutaa naisvihasta.

Ja puhumattakaan Marinin lakiin kirjatusta hiilineutraalisuustavoitteesta vuoteen 2035 mennessä. Täysin hullua. Ja mitä siitä on mm. seurannut: lukuisia järjettömiä tuulivoimahankkeita pitkin Suomen metsiä. Tyhmää, tyhmää, tyhmää.

Piti kirjoittaa Marinin hallituksen ...

Vierailija
68/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin sitä ja Marin tätä, yksinkö hän siellä hallituksessa päätti asioista?

Miksei niitä muita päättämässä mukana olleita koskaan mainita?

Vierailija
69/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Sannan piti loppuun asti esittää mediassa äitiä, vaimoa ja suomen johtajaa. Eihän tähän nyt sovi se, että avioero tulisi kesken pm-kauden. Arvasinkin, että tässä käy juuri näin. Nyt kiinnostaa mikä on Sannan seuraava peliliike. Riviedustajana istuminen ei sitä kiinnosta muun paitsi säännöllisen tilipussin osalta toki.

Vierailija
70/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääministeri johtaa koko orkesteria. Tosin Marin ei sitä koskaan tehnyt kun ei ole taitoja tai mitään edelletyksiä. AY-jyrät siellä taustalla painoivat pitkää päivää sosialistien kanssa, että tämä voi keskittyä metsästämään kajalia sokokselta vai stokkaltako ihan.

Vierailija
71/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samariini teki vaalityötä oman uransa vuoksi aivan kyseenalaisin keinoin eli kalastamalla tai varastamalla ääniä vasemmistolta ja vihreiltä. Huusi ja möykkäsi kuin mikäkin sivistymätön moukka vaalitenteissä. Ei osallistunut yhteenkään ainoaan keskusteluun missään taloudesta. Tai keskustellut elinkeinoelämän edustajien kanssa ikinä.

Ei ole välittänyt sen paremmin suomesta, kuin lapsestaan tai avioliitosta, mutta käyttänyt niitä median edessä valttikortteina edistääkseen omaa uraa. No, se koko valheellinen ja velkainen paska ei nyt kestänyt ja tässä nyt ollaan. Avioero ja maa konkurssissa, tärkeät vuodet äiti loisti lapsen elämästä pois. Baila baila. Sopisi hyvin yhteen jari sillanpään kanssa - aivan sama arvopohja.

Juuri näin!

Vierailija
72/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että toisin kuin nykyisissä teinix-kumppanuuksissa joissa ollaan yhdessä 4 v ja pidetään sitä pitkänä aikana, niin melkein 20v jälkeen se toinen ihminen tulee olemaan tärkeä osa itseä ja elämäntarinaa. Toista voi rakastaa ja kunnioittaa vaikka yhdessä ei haluta jatkaa. Toista voi hehkuttaa, muistaa lämmöllä vaikka ei kaipaisi. Kaivata vaikka ei halua enää jatkaa.

Elämä on mustavalkoisempaa nuoremmille ja hätäisimmille. Ehkä tekin joskus ymmärrätte vielä.

Vierailija
73/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ilmeisesti haukkuisi avioliittoaan lehdessä?

Eivaan kysyttiin miksi pitää hehkuttaa kun ovat eroamassa.

Miksi ei saisi?

Ihmiset usein tekee asioita joita he haluavat syystä tai toisesta tehdä. Usenkin politiikko haluaa pitää julkisuus kuvansa ja henkilökohtaiset asiansa erillään. Jos Marinilta kysytään miten parisuhteessa menee miksi hän kertoisi että päin p:tä?

Asioiden pitäminen erillään on sitä, ettei julkisuuden henkilö kommentoi yksityiselämäänsä. Jos sitten kommentoi, hänen odotetaan puhuvan totta. Demareilla toki voi olla eri kriteerit, tulee mieleen tapaus Mäkynen, joka narahti kesken haastattelun vaalien alla, mutta suosio sen kuin kasvoi. 

Ihan kaikkien puolueiden edustajat pitää yllä julkisuus kuvaa joka ei läheskään aina ole yhtä pitävä todellisuuden kanssa.

Elämän itseasiassa on suurta näytelmää harvoin ihminen voi sanoa asiat todella niin kuin ne on. Me pidämme julkisuus kuvaa yllä niin somessa kuin facetoface elämässä. Ei me kerrota työkaverille useinkaan eilisestä riidasta puolison kanssa vaan voimme "hehkuttaa" sitä miten ihana loma meillä oli äskettäin. Enkä edes ymmärrä miksi tärkeää olisi olla ihan totuuden mukainen joka hetki.

Se että pääministeri ilmoittaa erosta vasta vaalien jälkeen ei liity mitenkään siihen mitä puoluetta hän edustaa vaan se kertoo täysin siitä miten normaalit ihmiset elämäänsä elävät. Joskus solmitaan parisuhteita joskus ne purkautuu vaikka voisi kuvitella kaiken olevan kunnossa.

Myönnän että ihan hirveän tarkasti en ole Marinin liittoa seurannut mutta mitenkään erityisesti en ole kyllä itse huomannut hänen korostavan tai hehkuttavat parisuhteen onnellisuutta tai sitä että se kestäisi ikuisesti. Päinvastoin olen kuullut hänen sanovan että yhden ihmisen ei tarvitse edes riittää jotta elämä olisi onnellusta.

Vierailija
74/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääministeri johtaa koko orkesteria. Tosin Marin ei sitä koskaan tehnyt kun ei ole taitoja tai mitään edelletyksiä. AY-jyrät siellä taustalla painoivat pitkää päivää sosialistien kanssa, että tämä voi keskittyä metsästämään kajalia sokokselta vai stokkaltako ihan.

Tähän kommenttiin sopii hyvin laulun sanat: "en ole katkera, mutta kumminkin..."

Vierailija
75/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheasiat ja avioliitto ovat yksityisasioita.

Kerropa sinä, miten teillä menee!

Ei oo instatiliä jossa näitä ilmoittelisin, valintoja valintoja, julkisuushakuisuus nyt vain tuottaa kaikenlaista mutta se kaikki lisää näkyvyyttä.

Vierailija
76/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketjua lukenut. Se on huomattu monet kerrat, että kuka/ketkä somessa jatkuvasti näyttää naamaa ja kehuu parisuhdettaan, on viimeiset ajat menossa. Jos on hyvä suhde, silloin ei someen postailla juurikaan, silloin tehdään yhdessä kaikkea kivaa.

Vierailija
77/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan kuuluva perhe-elämänsä kaikkia vastoinkäymisiä ympärilleen, tavallinenkaan ihminen, saati julkkis?

Niinpä. Sama ihmissuhde voi olla yhtä aikaa hirveän arvokas, hyvä ja joissain asioissa toimiva, mutta joissakin asioissa täysin umpikujassa.

Näin mä ajattelen eroon päättyneestä suhteestani. Arvostan eksää ihmisenä ja isänä valtavasti.

Vierailija
78/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnolla odotan miten Marin fanit saavat tämän käännettyä joksikin muuksi, kuin valheelliseksi esitykseksi. Ellei sitten palstan Marin fani moderaattori pelasta ja poistamalla piilota tämänkin kiusallisen faktan Marinini toilailuista.

Mitä väliä? Kyseessä on yksityiselämään liittyvä asia. Ei ainakaan minua kiinnosta se, onko jonkun poliitikon avioliitossa kulissia ja onko joku parisuhdepostaus aito vai esitystä. Minua kiinnostaa se, millaista politiikkaa henkilö tekee ja miten hoitaa sen luottamustoimen, johon hänet on valittu.

Ja ei tuo postaus edes valheelliselta kuulosta. Itse olen eronnut 10 vuotta sitten, mutta olen hyvissä väleissä eksäni (lasteni isän) kanssa. Muistan ihan lämmöllä yhteisiä vuosia ja ajattelen hyvää suhteestamme, ja edelleen tuntuu merkitykselliseltä se päivä, jolloin kohtasin hänet. Vaikka en itse suhdetta kaipaakaan takaisin. Vaikka Marinin avioero olisi tuossa vaiheessa ollut jo selvä, mutta jos kerran hyvissä väleissä ovat, niin miksi ei voisi hääpäivänä laittaa tuollaista postausta ihan vilpittömästi? Sehän ilmentää vain sitä, että "olen iloinen, että tapasin sinut ja meillä on ollut hyvä yhteinen elämä, vaikka suhde onkin päättymässä". En näe tuossa sinänsä mitään outoa. Ainoastaan ehkä itse karsastan vähän parisuhdepostauksia noin yleisesti ottaen.

Mutta, kuten sanottu, tuo on Marinin yksityiselämää, ja sen hän saa hoitaa kuten haluaa. Ei minua kiinnosta ruotia poliitikkojen parisuhteita.

Näin minäkin ajattelen. On muistellut vanhoja hyviä aikoja ja koko suhteen merkitystä elämässään, vaikka avioliitto on ollut tuolloin hyvin todennäköisesti ohi. Toki erosta ei ole kerrottu vaalien takia, sehän on selvä eikä siinä mitään.

Vierailija
79/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettei Marin luonteensa mukaisesti ole poissa julkisuudesta ja lööpeistä, on huomionkipeä.

Tosin aikaa ei ehkä ole edes urheilurintsikkakuvia lähetellä jos sattuu olemaan äiskäviikonloppu.

Vierailija
80/148 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä