Miksi Marin hehkutti avioliittoaan vielä puoli vuotta sitten?
Eikö kaikki ollutkaan kuin päällepäin näytti?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f740c0a5-b7ac-4440-b2fa-866c25…
Kommentit (148)
Laittakaahan nuo tykkäämismakhdollisuudet takaisin koko ketjuun, nyt voi tykätä vain joistakin kommenteista....
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marin sanoi että rokote on vapaaehtoinen, mutta sitten pakotettiinkin hoitajat ottamaan piikit työn menettämisen uhalla?
Miksi Marin sanoi että suomi on rikas maa mutta sitten kuitenkin otimme velkaa mielettömiä määriä?
Miksi Marin sanoi että he ovat köyhien puolella mutta mitenkään kyseinen hallitus ei köyhiä auttanut?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan kuuluva perhe-elämänsä kaikkia vastoinkäymisiä ympärilleen, tavallinenkaan ihminen, saati julkkis?
Joo, mutta ei toisaalta hehkutakaan ja varsinkin kun oikeasti on vastoinkäymisiä. Ei selitä asioita ihan eri tavalla kuin ovat. Voi saada vaikutelman, että pidetään yllä kulissia.
Vierailija kirjoitti:
Ap ilmeisesti haukkuisi avioliittoaan lehdessä?
Eivaan kysyttiin miksi pitää hehkuttaa kun ovat eroamassa.
Jaa miksi vai? Vaalityötä sillä tehtiin, pelkkää propagandaa ja valheita.
Yllättyneitä olivat
...
...
ja ...
Doh!
Koska oli täysin kulissiavioliitto jolla pyrittiin nostamaan hänen kannatustaan.
Kaikki mitä Marin tekee on vain nostaakseen hänen omaa egoaan ja asemaansa. Todella, todella tekopyhä ihminen. En osaa millään tavalla arvostaa.
Voitteko jättää sen Marinin jo rauhaan? Uskomatonta jauhamista...
Äänestin Sannaa ja aivan sama olisiko ilmoittanut erosta ennen vaaleja. Ei mua kiinnosta hänen liittonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi?
Ihmiset usein tekee asioita joita he haluavat syystä tai toisesta tehdä. Usenkin politiikko haluaa pitää julkisuus kuvansa ja henkilökohtaiset asiansa erillään. Jos Marinilta kysytään miten parisuhteessa menee miksi hän kertoisi että päin p:tä?
Instan mukaan parhaita ystäviä ja aikaa vietetään yhdessä perheenä edelleen. Tulee ihan mieleen Kalastajan vaimon lautapelit, myöhemmin sitten puolison suulla kerrottuna "riitaisa avioero"...
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Sannaa ja aivan sama olisiko ilmoittanut erosta ennen vaaleja. Ei mua kiinnosta hänen liittonsa.
Ihan mielenkiinnosta; miksi äänestit sannaa? Keneltäkään sannaa äänestäneestä en ole saanut perusteltua vastausta..
Sanna ajoi 4vuotta aktiivisesti suomea alas. Heikensi pienyrittäjien oloja, nosti verotusta, tuhosi terveydenhuoltoa, k*si Fortumin casen ja maksoi Eurooppaan >10miljardia velkarahaa samaan aikaan kun ajoi Suomen teollisuutta alas (turvetuotanto, metsien hakkuun rajoittaminen ja osin kieltäminen perustuen mututuntumaan eikä faktoihin).
Tässä muutama moka j*uhoilusta puhumattakaan.
Marin on vain moraaliposeerannut 4v, mikä on yksi rasittavimpia asioita politiikassa. Oikea asioiden hoitaminen on jäänyt taustalle.
Ja olen nainen, ennenkuin joku huutaa naisvihasta.
On aivan käsittämätöntä taas kun on nainen kyseessä, niin hänen avioeronsa otetaan jonkinlaisena loukkauksena kansalaisia kohtaan, ettei ole jokaista asiaa kertonut julkisuudessa, vaikka häntä on moitittu siitä että on ollut liikaa julkisuudessa ja kertonut asioitaan Veitolalle jne. Mikään ei riitä mitä nainen tekee tai on tekemättä.
Jos olisi kyse vaikka Orpon avioerosta, ei täällä ruodittaisi yhtään, että miksi ei eronnut jo ennen vaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan selkeä kulissi liitto noilla oli. Eropäätöksen tekivät viimeistään silloin kun sanna kiehnäsi olavin kanssa baarissa. Sopivat vaan niin että avioerosta ilmoitetaan julkisuuteen vaalien jälkeen. Ero heille on tullut varmasto jo 1-2 vuotta sitten kun eihän ne juuri missään edes yhdessä olleet ja siihen päälle sitten kiehnäämiset ja markus otti sormuksen pois jo aikoja sitten :D
Palstamammat ja vannoutuneet sannafanit eivät eroa uskoneet vaan heidän suhde oli täydellinen :D
Mua kiinnostaa Sanna mutta ei heidän avioliitto.
En ole mikään fani vaikka äänestin häntä ja puolue oli oikea.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan miten Marin fanit saavat tämän käännettyä joksikin muuksi, kuin valheelliseksi esitykseksi. Ellei sitten palstan Marin fani moderaattori pelasta ja poistamalla piilota tämänkin kiusallisen faktan Marinini toilailuista.
Ettekö jo kyllästy loppuun kaluttuun aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta; miksi äänestit sannaa? Keneltäkään sannaa äänestäneestä en ole saanut perusteltua vastausta..
Sanna ajoi 4vuotta aktiivisesti suomea alas. Heikensi pienyrittäjien oloja, nosti verotusta, tuhosi terveydenhuoltoa, k*si Fortumin casen ja maksoi Eurooppaan >10miljardia velkarahaa samaan aikaan kun ajoi Suomen teollisuutta alas (turvetuotanto, metsien hakkuun rajoittaminen ja osin kieltäminen perustuen mututuntumaan eikä faktoihin).
Marin on vain moraaliposeerannut 4v, mikä on yksi rasittavimpia asioita politiikassa. Oikea asioiden hoitaminen on jäänyt taustalle.
Ei tarvitse kertoa yhtään mitään koska on vaalisalaisuus. Kerron sen mitä haluan.
Jokainen äänestää ketä haluaa ja en minäkään meuhkaa siitä ketä muut äänestää.
Vierailija kirjoitti:
On aivan käsittämätöntä taas kun on nainen kyseessä, niin hänen avioeronsa otetaan jonkinlaisena loukkauksena kansalaisia kohtaan, ettei ole jokaista asiaa kertonut julkisuudessa, vaikka häntä on moitittu siitä että on ollut liikaa julkisuudessa ja kertonut asioitaan Veitolalle jne. Mikään ei riitä mitä nainen tekee tai on tekemättä.
Jos olisi kyse vaikka Orpon avioerosta, ei täällä ruodittaisi yhtään, että miksi ei eronnut jo ennen vaaleja.
Höpö höpö nyt.
Kyse on siitä, että Marin on ratsastanut avioliitollaan ja "kuinka hän on nuori nainen, avioliitossa, pieni lapsi ja vielä pääministeri!".
Pitänyt kulissia yllä vaalien yli. Tätä ihmiset arvostelee. Jos hän ei olisi ratsastanut ym. Asioilla luoden itselleen positiivisuutta julkisuutta niin se ja sama. Yhtä valhetta koko ihminen.
PS. Miestä olisi kohdeltu paljon pahemmin kuin marinia on kohdeltu.
PPs. Olen itse nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kertoa yhtään mitään koska on vaalisalaisuus. Kerron sen mitä haluan.
Jokainen äänestää ketä haluaa ja en minäkään meuhkaa siitä ketä muut äänestää.
Hohhoijaa.
Ei tarvitsekaan. Minua vain kiinnostaa millä perusteella joku äänestää häntä. Ihan yhtälailla ihmettelen ano turtiaista ja hakkaraista äänestäneitä.
En vain näe mitään, en mitään järkeä Sannan äänestämisessä. Hän ei aja kenenkään etua paitsi omaansa (tiesittekö, että ensimmäinen asia minkä hän teki ollessaan pm oli hänen oman palkan nosto tuhansilla euroilla/kk). Hän pelkästään moraaliposeeraa ja haluaa itselleen positiivista julkisuutta.
Ohisalosta tai anderssonista en tykkää tippaakaan, mutta heidän äänestämisensä sentään jollain tasolla ymmärrän ja heidän äänestämisensä pystyy jotenkin edes perustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi?
Ihmiset usein tekee asioita joita he haluavat syystä tai toisesta tehdä. Usenkin politiikko haluaa pitää julkisuus kuvansa ja henkilökohtaiset asiansa erillään. Jos Marinilta kysytään miten parisuhteessa menee miksi hän kertoisi että päin p:tä?
Asioiden pitäminen erillään on sitä, ettei julkisuuden henkilö kommentoi yksityiselämäänsä. Jos sitten kommentoi, hänen odotetaan puhuvan totta. Demareilla toki voi olla eri kriteerit, tulee mieleen tapaus Mäkynen, joka narahti kesken haastattelun vaalien alla, mutta suosio sen kuin kasvoi.
Eipä näkynyt Markusta #kesäradalla, festareilla eikä edes Italian prosecco-kuvissa. Oli ne merkit selvät.