Miksi Marin hehkutti avioliittoaan vielä puoli vuotta sitten?
Eikö kaikki ollutkaan kuin päällepäin näytti?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f740c0a5-b7ac-4440-b2fa-866c25…
Kommentit (148)
Miksi te uskotte kaikki totena mitä ihmiset kertoo tai postaa someen tai mitä lehdet kirjoittaa? Miksi se edes kiinnostaa ihmisiä oliko pääministerin parisuhteessa kaikki kunnossa?
Ap ilmeisesti haukkuisi avioliittoaan lehdessä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan kuuluva perhe-elämänsä kaikkia vastoinkäymisiä ympärilleen, tavallinenkaan ihminen, saati julkkis?
Jep. Kyllä normaalit ihmiset pitää "kulissin" pystyssä kunnes ovat saaneet käsiteltyä asian kahden kesken ja päätöksen aikaan. Harva haluaa levitellä eropohdintojaan kaiken kansan tietoon, ennen kuin molemmat osapuolet on siihen valmiita.
Vaalitemppu. Peli oli selvä jo bilekohun jälkeen. Molemmille win-win kun.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että tätä samaa shaissea se on kaikilla some-liitäjillä. Hehkutetaan silloin kun kaikki on oikeasti pielessä ym kliseiset käyttäytymismallit.
Terävä huomio. Niinhän tässä jälleen todellakin kävi, että somen mukaan kaikki on täydellistä, vaikka tosiasiassa olikin ero suunnitteilla.
Tässä tapauksessa ero kyllä on sopuisa, joten se on asiaan jonkun verrann vaikuttanut, että on somessa voinut hymyillä. Mutta se, että puhuu parisuhteestaan vain puoli vuotta ennen eroa, niin kuin kaikki olisi ok, on jo aika kummastuttavaa. Kyllä varmasti on jo siinä vaiheessa ollut eroasia pöydällä. Tai vähintäänkin suhde huomattu ei niin kiinnostavaksi enää.
Hääkuvassa Sannalla on vielä vanha nenä.
Silloin on vielä ollut ajatus hoitaa suhde kuntoon, mutta sen jälkeen on käynyt ilmi jotain. Tai voihan se olla, että on ollut tosiaan ihan laskelmoitu juttu. Ei voi tietää. Syitä voi olla monia.
miksi miksi miksi miksi hei äiti miks toi täti sano noi miksi
kyselyikäset taas vauhissa
Vierailija kirjoitti:
olikohan niin, että piti pitää kulissia yllä vielä ennen vaaleja?
Ehkäpä taktikointi alkoi jo paljon ennen äänestäjien kehottamista taktiseen äänestämiseen, joka sekin onnistuessaan olisi hyödyttänyt nimenomaan Marinia itseään.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan miten Marin fanit saavat tämän käännettyä joksikin muuksi, kuin valheelliseksi esitykseksi. Ellei sitten palstan Marin fani moderaattori pelasta ja poistamalla piilota tämänkin kiusallisen faktan Marinini toilailuista.
Pienen lapsen vanhemmat tuskin yleensä eroavat kovin äkkipikaisesti eli avioliitolla on tuskin mennyt hyvin enää ko. päivänä. Jos ongelmat olisivat alkaneet tuon hääpäivän jälkeen, tuskin olisivat vielä eroprosessissa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan miten Marin fanit saavat tämän käännettyä joksikin muuksi, kuin valheelliseksi esitykseksi. Ellei sitten palstan Marin fani moderaattori pelasta ja poistamalla piilota tämänkin kiusallisen faktan Marinini toilailuista.
Mitäs ihmeellistä tässä on? Luuletko että ihmiset eivät eroa muutenkin tai että se olis joiltain kiellettyä? Varmasti yli puolet avioliitoista päättyy eroon jossain vaiheessa joten aika tavallista. Et sinä tästä mitään suurta draamaa saa aikaiseksi vaikka kuinka yrität 😁
Ihan selkeä kulissi liitto noilla oli. Eropäätöksen tekivät viimeistään silloin kun sanna kiehnäsi olavin kanssa baarissa. Sopivat vaan niin että avioerosta ilmoitetaan julkisuuteen vaalien jälkeen. Ero heille on tullut varmasto jo 1-2 vuotta sitten kun eihän ne juuri missään edes yhdessä olleet ja siihen päälle sitten kiehnäämiset ja markus otti sormuksen pois jo aikoja sitten :D
Palstamammat ja vannoutuneet sannafanit eivät eroa uskoneet vaan heidän suhde oli täydellinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Kyseessä on yksityiselämään liittyvä asia. Ei ainakaan minua kiinnosta se, onko jonkun poliitikon avioliitossa kulissia ja onko joku parisuhdepostaus aito vai esitystä. Minua kiinnostaa se, millaista politiikkaa henkilö tekee ja miten hoitaa sen luottamustoimen, johon hänet on valittu.
Ja ei tuo postaus edes valheelliselta kuulosta. Itse olen eronnut 10 vuotta sitten, mutta olen hyvissä väleissä eksäni (lasteni isän) kanssa. Muistan ihan lämmöllä yhteisiä vuosia ja ajattelen hyvää suhteestamme, ja edelleen tuntuu merkitykselliseltä se päivä, jolloin kohtasin hänet. Vaikka en itse suhdetta kaipaakaan takaisin. Vaikka Marinin avioero olisi tuossa vaiheessa ollut jo selvä, mutta jos kerran hyvissä väleissä ovat, niin miksi ei voisi hääpäivänä laittaa tuollaista postausta ihan vilpittömästi? Sehän ilmentää vain sitä, että "olen iloinen, että tapasin sinut ja meillä on ollut hyvä yhteinen elämä, vaikka suhde onkin päättymässä". En näe tuossa sinänsä mitään outoa. Ainoastaan ehkä itse karsastan vähän parisuhdepostauksia noin yleisesti ottaen.
Mutta, kuten sanottu, tuo on Marinin yksityiselämää, ja sen hän saa hoitaa kuten haluaa. Ei minua kiinnosta ruotia poliitikkojen parisuhteita.
Kyllä yksityiselämän käytös vaikuttaa siihen, kuinka luotettavana voin pitää henkilöä, ja jos on kulissielämää, niin voi miettiä mikä muukin on vain kulissia ja showta muiden hämäämiseksi. Esim. yleisellä tasolla sanottuna jos kuulen jonkun vaikkapa pettäneen puolisoaan, eli itselle läheisintä ihmistä, niin miten voisin luottaa häneen täysin vaikkapa liikekumppanina? Miksei hän pettäisi minua vielä kevyemmin perustein kuin puolisoaan, jolle on rakkauttakin vannonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen lapsen vanhemmat tuskin yleensä eroavat kovin äkkipikaisesti eli avioliitolla on tuskin mennyt hyvin enää ko. päivänä. Jos ongelmat olisivat alkaneet tuon hääpäivän jälkeen, tuskin olisivat vielä eroprosessissa.
Nykyään erotaan helposti vaikka on pieniä lapsia. Osa eroaa jopa ennen synnytystä.
Erot on nykyisin arkipäivää ja melkein jokainen liitto päätyy eroon ennemmin tai myöhemmin joten miksi näitä yhä kummastellaan?
Jaa, että jos teitä haastateltaisiin johonkin lehteen teidän parisuhteestanne, niin te kertoisitte totuudenmukaisesti, että tekisi mieli huutaa uhmaikäiselle lapselle "Pää kiinni!", eikä mieskään enää toimi sängyssä yhtä innokkaasti. Ellei se ole joku juttu, jossa kerrotaan elämän vaikeista tilanteista, niin kyllähän ne aina on positiivisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vaalien takia tietysti. Kävi hakemassa SDP:lle äänisaaliin ja itselle työpaikka jo pedattu jossain muualla.
Mikä työpaikka? Ja missä?
Marin on kansanedustajam SDP puolueessa.
Ei hän tässä tilanteessa ole mihinkään lähdössä.
Jos olisi, olis jo lähtenyt.
Korkeintaan hän voi asettua demarien ehdokkaaksi
EU parlamentti vaaleihin.
Yhtä "läpinäkyvää" ja "rehellistä" kuin kaikki tuon naisen toiminta. Onneksi siitä päästiin.
Ero oli tiedossa jo ennen eduskuntavaaleja. Oma ja puolueen etu vaati asian pimittämisen
Tilanne saattoi olla silloin vielä hyvä. Puolessa vuodessa ehtii tapahtua paljon.