Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kostat lentokoneessa edessäsi olevan istuimen kallistamisen

Vierailija
10.05.2023 |

TikTokissa leviää hittivideo miten kostoksi edessä istuvan istuimen kallistamisesta, otetaan yllä oleva ilmasuutin joka käännetään täysille ja mahdollisimman eteen niin että puhalta istuinta kallistaneen päälle.

Kommentit (241)

Vierailija
61/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskien kosto: ilmaventtiilin suuntaaminen toista kohti. Jes!

Fiksumpaa sekin on kuin tuo jatkuva toisten painon kommentoiminen. 

Vierailija
62/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä! Itse matkustan aina business-luokassa, ei ole onneksi tuollaisia köyhien ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kallistan aina istuimen. Kukaan ei ole ikinä valittanut ja jos valittaisi niin en siltikään nostaisi.

Minäminäminä. Vaikutat varsin raskaalta ihmiseltä. 

Ei se oikeasti mitään uskalla kallistaa, tai jos joskus uskaltaakin, niin valahtaa paloauton punaiseksi ja anteeksipyyntöjä soperrellen nostaa penkkinsä kiltisti takaisin, heti kun joku vähän murahtaa. Kunhan uhoaa netissä, kun ei muuta osaa. :)

Ihan varmasti kallistan.

Matkustan työni puolesta vähintään kerran kuussa eikä ikinä kukaan ole pyytänyt minua nostamaan penkkiä. Ja jos pyytäisikin niin en nostaisi.

Vierailija
64/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästän pierua kun edessäolevan selkänoja painaa mahaani!

Miten joku voi olla noin läski?

Eihän tuollaisessa tapauksessa edes ole läski. Sitten on, kun ei päästetä koneeseen liikapainon vuoksi :D

No jos edessä olevan penkin kallistaminen tökkii mahaa, niin on sitä mahaa liikaa.

Ei ole. Penkki on siinä tapauksessa liian lähellä takaistuvaa. Mahan koko ei liity tähän mitenkään. Kaikenkokoisilla on oikeus matkustaa ilman edessä istuvan selkänojaa sylissä. 

Ihan sama. Minä pystyn elämään asian kanssa enkä haluaisi tuetää, miltä tuntuu olla ihminen, jota tämä asia haittaa. Varmaan aika raskasta.

Vierailija
65/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös laittaa kädet siihen tuolin reunoille, alkaa riuhtoa ja samaan aikaan lauleskelee PIDÄN KAKSIN KÄSIN KIINNI TUOLISTA NIINKU CHA, CHA CHA CHA CHA CHA CHAA

:D:D:D kiitos tästä! Nauroin ääneen

Vierailija
66/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollaisessa tapauksessa edes ole läski. Sitten on, kun ei päästetä koneeseen liikapainon vuoksi :D

No jos edessä olevan penkin kallistaminen tökkii mahaa, niin on sitä mahaa liikaa.

Ei ole. Penkki on siinä tapauksessa liian lähellä takaistuvaa. Mahan koko ei liity tähän mitenkään. Kaikenkokoisilla on oikeus matkustaa ilman edessä istuvan selkänojaa sylissä. 

Ihan sama. Minä pystyn elämään asian kanssa enkä haluaisi tuetää, miltä tuntuu olla ihminen, jota tämä asia haittaa. Varmaan aika raskasta.

Et pysty, kun koko ajan olet ulisemassa toisten painosta. 

Vierailija
67/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa elämää, loukkaantuja. Onneksi en ole kaltaisesi.

Vierailija
68/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallistan istuimen jos haluan, ja jos joku leikkii kostoksi ilmasuuttimella, tukin sen itse tai pyydän lentoemon paikalle.

Vierailija
69/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tökin polvillani sitä edellä olevaa penkkiä niin että edellä olevan pää hytkyy. Kukaan ei ole viittä minuuttia kauempaa penkkiä pitänyt vaaka-asennossa sylissäni, paitsi kerran, jolloin läikytin olutta hänen päälleen, kun muka lähdin vessaan. Tuli oikein lentoemot hänelle sanomaan että kahvikin voi kaatua päälle jos penkkiä pitää vinossa, kun muut aterioivat.

Vierailija
70/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallistan istuimen jos haluan, ja jos joku leikkii kostoksi ilmasuuttimella, tukin sen itse tai pyydän lentoemon paikalle.

Kyllä

Vierailija
71/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa edessä olevan selkänojan kallistaminen enkä koe ap:tä kohtaan sympatiaa. Mutta en olekaan lihava, ja mahdun hyvin paikalleni.

Minä taasen en ole kaltaisesi persjalkainen, joten jokainen sentti JALKAtilaan, on välttämätön. 

Oletko kaksimetrinen vai mitä ihmettä? Silloin suosittelen lämpimästi business-luokkaa.

Mutta jos olet alta parimetrinen niin kyllä sinä sinne penkkiin mahdut niin kuin kaikki muutkin.

Minä olen 165cm eikä polvet ole lähelläkään seuraavaa penkkiä. Jos sinä olet 20cm pidempi kuin minä niin ei se kaikki pituus ole jaloissa. N. 10cm olisi pituutta yläkropassa ja loput jaloissa. Silloin polvesi olisivat suurinpiirtein 5cm lähempänä seuraavaa penkkiä kuin omani. Hyvin mahtuisit.

Lisäksi ihmettelen että miten tähän ketjuun on löytynyt niin paljon näitä pitkäsäärisiä ihmisiä kun keskimäärin suomalaisella ihmisellä on lyhyet persjalat.

Kerron sinulle toisen salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi aiempaa enemmän: 

Myös ei-keskimittaiset ja ei-suomalaiset matkustavat lentokoneissa. 

t. eri

Mutta ainoastaan ylipainoiset suomimammat tekevät penkin kallistamisesta ongelman. Eikö ole kummallista?

Vierailija
72/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tökin polvillani sitä edellä olevaa penkkiä niin että edellä olevan pää hytkyy. Kukaan ei ole viittä minuuttia kauempaa penkkiä pitänyt vaaka-asennossa sylissäni, paitsi kerran, jolloin läikytin olutta hänen päälleen, kun muka lähdin vessaan. Tuli oikein lentoemot hänelle sanomaan että kahvikin voi kaatua päälle jos penkkiä pitää vinossa, kun muut aterioivat.

Minulla on keinoni sinunkaltaisiasi varten

Vierailija
73/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan ole kaltaiseni. Minulle ei tulisi mieleenkään nillittää päivästä toiseen ihmisten painosta ja loukkaantua, kun siitä tavasta huomautetaan. 

Vierailija
74/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa edessä olevan selkänojan kallistaminen enkä koe ap:tä kohtaan sympatiaa. Mutta en olekaan lihava, ja mahdun hyvin paikalleni.

Minä taasen en ole kaltaisesi persjalkainen, joten jokainen sentti JALKAtilaan, on välttämätön. 

Oletko kaksimetrinen vai mitä ihmettä? Silloin suosittelen lämpimästi business-luokkaa.

Mutta jos olet alta parimetrinen niin kyllä sinä sinne penkkiin mahdut niin kuin kaikki muutkin.

Minä olen 165cm eikä polvet ole lähelläkään seuraavaa penkkiä. Jos sinä olet 20cm pidempi kuin minä niin ei se kaikki pituus ole jaloissa. N. 10cm olisi pituutta yläkropassa ja loput jaloissa. Silloin polvesi olisivat suurinpiirtein 5cm lähempänä seuraavaa penkkiä kuin omani. Hyvin mahtuisit.

Lisäksi ihmettelen että miten tähän ketjuun on löytynyt niin paljon näitä pitkäsäärisiä ihmisiä kun keskimäärin suomalaisella ihmisellä on lyhyet persjalat.

t. eri

Mutta ainoastaan ylipainoiset suomimammat tekevät penkin kallistamisesta ongelman. Eikö ole kummallista?

Tämä on totta

Vierailija
75/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä! Itse matkustan aina business-luokassa, ei ole onneksi tuollaisia köyhien ongelmia.

Mutta mieti miten jännnittävä elämä meillä köyhillä on, kun aina tapahtuu kaikkea tällaista dramaattista... 

Vierailija
76/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Kyllä se meitä pitkäjalkaisiakin v'tuttaa, kun joku haluaa väkipakolla tunkea syliin. 

Vierailija
77/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Kyllä se meitä pitkäjalkaisiakin v'tuttaa, kun joku haluaa väkipakolla tunkea syliin. 

Kyllä sinä olet vain läski, jos sylisi ulottuu toisen penkkiin.

Vierailija
78/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan ole kaltaiseni. Minulle ei tulisi mieleenkään nillittää päivästä toiseen ihmisten painosta ja loukkaantua, kun siitä tavasta huomautetaan. 

Juu en halua tietää miltä tuntuu olla sinä. Lopetan keskustelun tähän ja jätän dinut vellomaan omassa typeryydessäsi.

Vierailija
79/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä! Jos niitä selkänojia ei saisi laittaa alas niin siinä olisi mekanismi ettei niitä laiteta alas. Totta ihmeessä pidän sen nojan alhaalla jos nukun. Ruokailut on asia erikseen, silloin pidän pystyssä. Jos olette lihavia niin ostakaa varauloskäyntipaikat. Tosin niissä ei saa käyttää jatkovyötä.. matkustajaa köyhät bisneksessä niin ei ole näitä ongelmia. Jessus mitä kerran elämässä reissaajia/valittajia täällä.

Vierailija
80/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu koneesta ja yhtiöstä. Euroopan lennoilla ne business-luokan penkit ja niiden etäisyydet toisistaan on usein ihan samoja kuin siellä turistiluokassakin ja aivan yhtä hyvin voi edessä istuva kallistaa sen penkkinsä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme