Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kostat lentokoneessa edessäsi olevan istuimen kallistamisen

Vierailija
10.05.2023 |

TikTokissa leviää hittivideo miten kostoksi edessä istuvan istuimen kallistamisesta, otetaan yllä oleva ilmasuutin joka käännetään täysille ja mahdollisimman eteen niin että puhalta istuinta kallistaneen päälle.

Kommentit (241)

Vierailija
21/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kallistan aina istuimen. Kukaan ei ole ikinä valittanut ja jos valittaisi niin en siltikään nostaisi.

Vierailija
22/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aiheesta poiketen, olin leffassa pitkästä aikaa kun eteen tuli parikymppisiä naisia, ei enää mitään teinejä, edessäni istuva tyttö nosti jalkansa edessä olevalle niskatuelle.

Puolet leffasta räplättiin kännykkää ja juteltiin niitä näitä. Ei taas heti huvita mennä leffaan.

Parikymppiset on teinejä. Ihminen on aivoistaan fyysisesti keskenkasvuinen vähintään 25v asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein tajua, miksi lentokoneisiin, juniin ja busseihin edes tehdään kallistettavia penkkejä. Jossain bisnesluokassa, jossa istuimet ovat sen verran erillään, että mahtuu makoilemaan, se on paikallaan, mutta ei noissa ahtaissa matkustamoissa ole sellaista tilannetta, jossa selkänojan kallistaminen olisi toivottavaa. Ellei sitten matkustamo ole puolityhjä, mikä ei tietenkään ole liikennöitsijän tarkoitus.

Niitä tehdään siksi että olisi mukavampi istua siinä penkissä.

Vierailija
24/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa edessä olevan selkänojan kallistaminen enkä koe ap:tä kohtaan sympatiaa. Mutta en olekaan lihava, ja mahdun hyvin paikalleni.

Vierailija
25/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa edessä olevan selkänojan kallistaminen enkä koe ap:tä kohtaan sympatiaa. Mutta en olekaan lihava, ja mahdun hyvin paikalleni.

Vierailija
26/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä istuimen selkänojaa "ihan vahingossa" potkii, kun se tulee liian lähelle jalkoja. 

Vierailija
27/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien lihavuus on kasvattanut jalkojen pituutta?

Vierailija
28/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Vierailija
29/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kallistan aina istuimen. Kukaan ei ole ikinä valittanut ja jos valittaisi niin en siltikään nostaisi.

Minäminäminä. Vaikutat varsin raskaalta ihmiseltä. 

Vierailija
30/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kallistamisessa on niin pahaa? Sehän on ihan hyvä, että porukka saa laskettua edes hiukan selkänojaa pitkillä lennoilla, kun pääosa ihmisistä yrittää ainakin nukkua. Omituista, että tuostakin nähdään vaivaa. Olen matkustanut lentoemoa lukuunottamatta varmasti enemmän kuin te muut ja aina olen kallistanut, jos pitää yrittää nukkua ja kyllä, syliini on kallistettu ja ei haittaa pätkän vertaa. Syömisen ajaksi tietysti on syytä nostaa selkänoja. Mutta mitä se haittaa, jos se tulee alas, kun vaan istutaan. Tottakai se tekee tilan pienemmäksi, mutta sitten voi itsekin laskea, jos tarvitsee lepotilaa.

Vierailija
31/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taasen en ole kaltaisesi persjalkainen, joten jokainen sentti JALKAtilaan, on välttämätön. 

Vierailija
32/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista ottaa tukeva ote selkänojasta, oikein vedä sitä, kun nouset ylös.

Mä käytän tätä. Oikein ähisen ja puhisen mennessä ja palatessa vessasta, kun en muuten mahdu. Samoin kaivan etujalkatilassa olevasta laukusta kaikkea kamaa ja joudun toki sitä edessä olevaa istuinta heiluttelemaan.

Viisaampaa on olla nopea: osaan teljetä sen edessä olevan istuimen niin, ettei sitä voi kallistaa, mutta se toki pitää tehdä ennekuin se törppö on ehtinyt kallistamaan.

Miten tämä telkeäminen tapahtuu? Kerro ihmeessä, hyödynnän sitä ensi lennolla.

Siihen löytyy sellainen härveli jonka voi vaikka netistä tilata, mut niitä ei sais käyttää. Jos on tarpeeksi nihkeä henkilökunta ni voi vaikka lentää pihalla koko lennolta. Ei ilmassa 😂

Vierailija
33/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä kallistamisessa on niin pahaa? Sehän on ihan hyvä, että porukka saa laskettua edes hiukan selkänojaa pitkillä lennoilla, kun pääosa ihmisistä yrittää ainakin nukkua. Omituista, että tuostakin nähdään vaivaa. Olen matkustanut lentoemoa lukuunottamatta varmasti enemmän kuin te muut ja aina olen kallistanut, jos pitää yrittää nukkua ja kyllä, syliini on kallistettu ja ei haittaa pätkän vertaa. Syömisen ajaksi tietysti on syytä nostaa selkänoja. Mutta mitä se haittaa, jos se tulee alas, kun vaan istutaan. Tottakai se tekee tilan pienemmäksi, mutta sitten voi itsekin laskea, jos tarvitsee lepotilaa.

Kerron sinulle salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia kuin sinä. 

Vierailija
34/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihana kuunnella selkänojien kallistusvihaajien ähinää ja puhinaa. Ja tuo ilmavirtaventtiilin kääntö minua kohti on ihan mukava juttu, saan paremman ilmastoinnin kuin tuo ns kostaja.

Vierailija
35/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm pitkänä riittää että laitan polven selkänojaa vastan, edessä oleva ei saa kallistettua ollenkaan. Jos katsoo taakseen ja ihmettelee, sanon vaan etten voi lyhentää jalkojani. Vaikka oikeasti sinne kyllä jää sen 5cm tilaa ellen siirrä tarkoituksella polviani ihan edesä olevaa vasten.

Vierailija
36/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein tajua, miksi lentokoneisiin, juniin ja busseihin edes tehdään kallistettavia penkkejä. Jossain bisnesluokassa, jossa istuimet ovat sen verran erillään, että mahtuu makoilemaan, se on paikallaan, mutta ei noissa ahtaissa matkustamoissa ole sellaista tilannetta, jossa selkänojan kallistaminen olisi toivottavaa. Ellei sitten matkustamo ole puolityhjä, mikä ei tietenkään ole liikennöitsijän tarkoitus.

Niitä tehdään siksi että olisi mukavampi istua siinä penkissä.

Mutta eihän se ole. Tilanteessa, jossa kaikki matkustajat kallistavat selkänojat, jokaisella on epämukavampaa kuin tilanteessa, jossa kaikki selkänojat ovat suorassa.

Vierailija
37/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös laittaa kädet siihen tuolin reunoille, alkaa riuhtoa ja samaan aikaan lauleskelee PIDÄN KAKSIN KÄSIN KIINNI TUOLISTA NIINKU CHA, CHA CHA CHA CHA CHA CHAA

Vierailija
38/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä istuimen selkänojaa "ihan vahingossa" potkii, kun se tulee liian lähelle jalkoja. 

Siinähän väsytät itses. Ainakin sulla on kivat 10 tuntia kaukolennolla kun tömistelet jalkojasi.

Vierailija
39/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👏 Me hurrataan sulle, oi enempiparempi matkustaja.

Vierailija
40/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä. Vaikutat varsin raskaalta ihmiseltä. 

Ei se oikeasti mitään uskalla kallistaa, tai jos joskus uskaltaakin, niin valahtaa paloauton punaiseksi ja anteeksipyyntöjä soperrellen nostaa penkkinsä kiltisti takaisin, heti kun joku vähän murahtaa. Kunhan uhoaa netissä, kun ei muuta osaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan