Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kostat lentokoneessa edessäsi olevan istuimen kallistamisen

Vierailija
10.05.2023 |

TikTokissa leviää hittivideo miten kostoksi edessä istuvan istuimen kallistamisesta, otetaan yllä oleva ilmasuutin joka käännetään täysille ja mahdollisimman eteen niin että puhalta istuinta kallistaneen päälle.

Kommentit (241)

Vierailija
101/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kostan etupenkin istuimen kallistamisen pieremisellä, röyhtäilyllä,syömällä vahvanhajuisia ruokia,rapisuttamalla paperipussia ja kuulokkeet päässä nauran,hihkun ja laulan surkealla lauluäänellä pskoja biisejä.

Vierailija
102/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhanomainen keino olisi turautella pierutyynyllä kallistajan pään vierellä selkänojan takana.

Joka turauksen jälkeen voi vähän hihittää tai kuiskata "Anteeksi, ihan kamalaa..., olikohan se ruoka mulle sopimatonta... kunpa ei tuu housuun"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis te lentelette noin ahtaasti? Johonkin köyhien pakettilomakohteeseen?

Vierailija
104/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää suunnattomasti nuo kallistelijat.

Olinkin ihan ihmeissäni kun lentelin hiljattain puoli tusinaa lentoa ja YHDELLÄKÄÄN ei tuota tapahtunut :o   Kiitos, lisää tätä <3

Vierailija
105/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenästä kaivetut "aarteet" nippaan tuollaisten hiuksiin. Oppiipahan olemaan.

Vierailija
106/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan puheripulin laskeutuvan pään kanssa. Niistä myös äänekkäästi ja nauraa hohottelen menemään.

Vierailija
107/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä. Maailma ja sen ihmiset on totaalisen sekaisin.

Teille nää jutut ln vitsejä, mutta teidän lapset luulee, että niinhän me toimitaan. Kostetaan?

Olisiko mahdollista puhua? Pyytää sitä tyyppiä nostamaan se selkänoja.

Ihme häiriökäyttäytyjiä. Kosto. Ja asia on?

Uhrata aikaa ja ajatusta nostamisen suunnittelulle on kyllä kipeetä.

Kuinka paljon käytät aikaa moiseen oman mielesi myrkyttämiseen?

Osta yksityiskone tai mene eturiviin.

Vierailija
108/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istuinta ei saisi laskea, siinä ei sellaista ominaisuutta olisi. Vain ruokailujen aikana sitä ei lasketa ja aina toki katsotaan ettei tarjottimelta kaadu mitään takanaolijan syliin. Jos sulle tulee edes mieleen kostaa ihmisille, pysy poissa ihmistenilmoilta.

Vierailija
109/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa edessä olevan selkänojan kallistaminen enkä koe ap:tä kohtaan sympatiaa. Mutta en olekaan lihava, ja mahdun hyvin paikalleni.

Ei tarvitse olla lihava. Pitkät jalat riittää. Itse olen 180cm pitkä nainen, paino 60 kiloa eli ylipainosta ei kyse ole. Jos edellä oleva kallistaa penkkinsä niin mun jalat leviää sivuille. Siinäpä istut sitte jalat lukossa. Ei kiva.

Vierailija
110/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen pitkä (185 cm), mutta pari kertaa olen satuttanut polveni, kun edellä oleva täysin yllättäen ja vauhdilla kallistaa selkänojansa. Kerran oikein huudahdin kivusta. Olisi ihan kiva, jos kertoisi sille takana istuvalle, että nyt kallistaa sen selkänojan. En tiedä kuka on vastuussa, jos polvi oikeasti hajoaa?

Vierailija
111/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tätä. Maailma ja sen ihmiset on totaalisen sekaisin.

Teille nää jutut ln vitsejä, mutta teidän lapset luulee, että niinhän me toimitaan. Kostetaan?

Olisiko mahdollista puhua? Pyytää sitä tyyppiä nostamaan se selkänoja.

Ihme häiriökäyttäytyjiä. Kosto. Ja asia on?

Uhrata aikaa ja ajatusta nostamisen suunnittelulle on kyllä kipeetä.

Kuinka paljon käytät aikaa moiseen oman mielesi myrkyttämiseen?

Osta yksityiskone tai mene eturiviin.

Tosikko! 🤪

Vierailija
112/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän koneissa usein saa enää kallistettua istuinta, ne on kiinteät.

Vierailija
113/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää lentokoneessa asiat kuten että ei osata käyttää kuulokkeita, vaan kiusataan kaikkia mölyllä, mutta jotenkin mua ei hirveästi häiritse toi selkänojajuttu. Itse en laske selkänojaa.

Mä en käsitä myöskään tuota selkänoja juttua. Ei haittaa yhtään vaikka edessä istuva laskisi selkänojansa. Ymmärrän hyvin, että selän asentoa voi olla hyvä välillä vaihtaa. En juurikaan laske istuinta itse, kun tiedän, että takana olevan loppuelämä menee piloille. Olen tosin hoikka, ehkä tämä liittyy isokokoisiin ihmisiin?

Vierailija
114/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätakia linja-autoissa tai lentokoneissa edes on kallistettavissa se istuin jos sitä ei todellisuudessa voi käyttää?

Vierailija
115/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää lentokoneessa asiat kuten että ei osata käyttää kuulokkeita, vaan kiusataan kaikkia mölyllä, mutta jotenkin mua ei hirveästi häiritse toi selkänojajuttu. Itse en laske selkänojaa.

Mä en käsitä myöskään tuota selkänoja juttua. Ei haittaa yhtään vaikka edessä istuva laskisi selkänojansa. Ymmärrän hyvin, että selän asentoa voi olla hyvä välillä vaihtaa. En juurikaan laske istuinta itse, kun tiedän, että takana olevan loppuelämä menee piloille. Olen tosin hoikka, ehkä tämä liittyy isokokoisiin ihmisiin?

Ei täysin. Olen itsekin ja pöydän asento muuttuu, jos siinä kiinni olevaa penkkiä liikutellaan.

Vierailija
116/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin lentomatkustamisesta tuli kuin olisi siivillä liikkuvassa tarhassa?

Sen jälkeen, kun 170 senttinen ja hoikka on suurin, joka mahtuu ongelmitta lentokoneen istuimeen.

Vierailija
117/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa edessä olevan selkänojan kallistaminen enkä koe ap:tä kohtaan sympatiaa. Mutta en olekaan lihava, ja mahdun hyvin paikalleni.

Ei tarvitse olla lihava. Pitkät jalat riittää. Itse olen 180cm pitkä nainen, paino 60 kiloa eli ylipainosta ei kyse ole. Jos edellä oleva kallistaa penkkinsä niin mun jalat leviää sivuille. Siinäpä istut sitte jalat lukossa. Ei kiva.

No maksa lisäjalkatilasta. Pakkoko sinne peruspaikalle on tunkea, jos sun jalat on muiden matkustamisen tiellä.

Vierailija
118/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran pitkä että jalat osuu valmiiksi siihen edellä olevan tuoliin eikä kallistus ole mahdollista. Ikävä tilanne kallistajan kannalta, mutta turvallisuussyistä en voi myöskään istua vinottain jalat käytävällä. Eli en varsinaisesti tarkoituksella estä kalllistusta mutta niin vain tapahtuu. 

Vierailija
119/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No maksa lisäjalkatilasta. Pakkoko sinne peruspaikalle on tunkea, jos sun jalat on muiden matkustamisen tiellä.

Jalat ovat tuossa tilanteessa siinä jalkatilassa mistä lipussa on maksanut. 

Vierailija
120/241 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalat ovat tuossa tilanteessa siinä jalkatilassa mistä lipussa on maksanut. 

No niin on, mutta lippunsa se edessä istuvakin on maksanut. Ei ole mahdollista maksaa lisätilasta oenkin takana, jalkatilasta kyllä. Eli, jos käsket jalkojesi vuoksi toista olemaannkallistamatta penkkiä, on ongelma sun jalat, ei hänen selkänojansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi