Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kostat lentokoneessa edessäsi olevan istuimen kallistamisen

Vierailija
10.05.2023 |

TikTokissa leviää hittivideo miten kostoksi edessä istuvan istuimen kallistamisesta, otetaan yllä oleva ilmasuutin joka käännetään täysille ja mahdollisimman eteen niin että puhalta istuinta kallistaneen päälle.

Kommentit (241)

Vierailija
41/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä istuimen selkänojaa "ihan vahingossa" potkii, kun se tulee liian lähelle jalkoja. 

Siinähän väsytät itses. Ainakin sulla on kivat 10 tuntia kaukolennolla kun tömistelet jalkojasi.

En minä ihan niin rapakunnossa ole kuin sinä, joten "vahingossa" potkiminen ei väsytä yhtään. Varsinkaan, kun sitä varten ei tarvitse mitenkään tömistellä. Riittää, että sopivasti vaihtaa asentoa, heiluttelee jalkoja jne. jne. 

Vierailija
42/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ap:n kaltaiset ihmiset, jotka tekevät itselleen ongelmia mitättömistä asioista. No, oma häpeänsä ja oman elämänsä he vain pilaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän pierua kun edessäolevan selkänoja painaa mahaani!

Vierailija
44/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista ottaa tukeva ote selkänojasta, oikein vedä sitä, kun nouset ylös.

Mä käytän tätä. Oikein ähisen ja puhisen mennessä ja palatessa vessasta, kun en muuten mahdu. Samoin kaivan etujalkatilassa olevasta laukusta kaikkea kamaa ja joudun toki sitä edessä olevaa istuinta heiluttelemaan.

Viisaampaa on olla nopea: osaan teljetä sen edessä olevan istuimen niin, ettei sitä voi kallistaa, mutta se toki pitää tehdä ennekuin se törppö on ehtinyt kallistamaan.

Miten tämä telkeäminen tapahtuu? Kerro ihmeessä, hyödynnän sitä ensi lennolla.

Siihen löytyy sellainen härveli jonka voi vaikka netistä tilata, mut niitä ei sais käyttää. Jos on tarpeeksi nihkeä henkilökunta ni voi vaikka lentää pihalla koko lennolta. Ei ilmassa 😂

🤣 Tilaukseen menee

Vierailija
45/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oksennan aina niitten hiuksiin ylös noustessa. Oppivathan olemaan kallistelematta.

Vierailija
46/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vara matkustaa business-luokassa. Ei tarvitse parkua, vaikka joku kallistaisi istuimensa makuuasentoon asti. 

Vierailija
47/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein tajua, miksi lentokoneisiin, juniin ja busseihin edes tehdään kallistettavia penkkejä. Jossain bisnesluokassa, jossa istuimet ovat sen verran erillään, että mahtuu makoilemaan, se on paikallaan, mutta ei noissa ahtaissa matkustamoissa ole sellaista tilannetta, jossa selkänojan kallistaminen olisi toivottavaa. Ellei sitten matkustamo ole puolityhjä, mikä ei tietenkään ole liikennöitsijän tarkoitus.

Niitä tehdään siksi että olisi mukavampi istua siinä penkissä.

Kai se on tarkoitettu lähinnä, että yölennolla on mukavampi nukkua, kun saa laskea sen selkänojan.

Ihanaa on, kun joku mukula ei oikein viihdy ja rempppaa sitä selkänojaa edestakaisin, myös silloin kun on ruokailu menossa. Ja jos vielä takana istuu toinen mukula joka potkiin istuinta koko ajan. Jeee, ihana matka.

Vierailija
48/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oksennan aina niitten hiuksiin ylös noustessa. Oppivathan olemaan kallistelematta.

Sinua varmasti rakastetaan. Dorka kun olet.

Vierailija
49/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee virtsat jos penkki on liian lähellä ja ahdistaa.

Vierailija
50/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken taaperon tökkiä nojailijaa ja potkia selkänojaa jne. Kun nojailija hermostuu, totean viattomasti "lapset on lapsia". 

Vierailija
51/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla noin läski?

Vierailija
52/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollaisessa tapauksessa edes ole läski. Sitten on, kun ei päästetä koneeseen liikapainon vuoksi :D

Vierailija
53/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Oliko muuta kysyttävää? 

Vierailija
54/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa edessä olevan selkänojan kallistaminen enkä koe ap:tä kohtaan sympatiaa. Mutta en olekaan lihava, ja mahdun hyvin paikalleni.

Minä taasen en ole kaltaisesi persjalkainen, joten jokainen sentti JALKAtilaan, on välttämätön. 

Oletko kaksimetrinen vai mitä ihmettä? Silloin suosittelen lämpimästi business-luokkaa.

Mutta jos olet alta parimetrinen niin kyllä sinä sinne penkkiin mahdut niin kuin kaikki muutkin.

Minä olen 165cm eikä polvet ole lähelläkään seuraavaa penkkiä. Jos sinä olet 20cm pidempi kuin minä niin ei se kaikki pituus ole jaloissa. N. 10cm olisi pituutta yläkropassa ja loput jaloissa. Silloin polvesi olisivat suurinpiirtein 5cm lähempänä seuraavaa penkkiä kuin omani. Hyvin mahtuisit.

Lisäksi ihmettelen että miten tähän ketjuun on löytynyt niin paljon näitä pitkäsäärisiä ihmisiä kun keskimäärin suomalaisella ihmisellä on lyhyet persjalat.

Vierailija
55/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollaisessa tapauksessa edes ole läski. Sitten on, kun ei päästetä koneeseen liikapainon vuoksi :D

No jos edessä olevan penkin kallistaminen tökkii mahaa, niin on sitä mahaa liikaa.

Vierailija
56/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien kosto: ilmaventtiilin suuntaaminen toista kohti. Jes!

Vierailija
57/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa edessä olevan selkänojan kallistaminen enkä koe ap:tä kohtaan sympatiaa. Mutta en olekaan lihava, ja mahdun hyvin paikalleni.

Minä taasen en ole kaltaisesi persjalkainen, joten jokainen sentti JALKAtilaan, on välttämätön. 

Oletko kaksimetrinen vai mitä ihmettä? Silloin suosittelen lämpimästi business-luokkaa.

Mutta jos olet alta parimetrinen niin kyllä sinä sinne penkkiin mahdut niin kuin kaikki muutkin.

Minä olen 165cm eikä polvet ole lähelläkään seuraavaa penkkiä. Jos sinä olet 20cm pidempi kuin minä niin ei se kaikki pituus ole jaloissa. N. 10cm olisi pituutta yläkropassa ja loput jaloissa. Silloin polvesi olisivat suurinpiirtein 5cm lähempänä seuraavaa penkkiä kuin omani. Hyvin mahtuisit.

Lisäksi ihmettelen että miten tähän ketjuun on löytynyt niin paljon näitä pitkäsäärisiä ihmisiä kun keskimäärin suomalaisella ihmisellä on lyhyet persjalat.

Miksi persjalkainen kommentoi asiaa, josta ei ymmärrä mitään? Jopa lapset ymmärtävät, että osalla ihmisistä on nimenomana pitkät JALAT. 

Vierailija
58/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos edessä olevan penkin kallistaminen tökkii mahaa, niin on sitä mahaa liikaa.

Ei ole. Penkki on siinä tapauksessa liian lähellä takaistuvaa. Mahan koko ei liity tähän mitenkään. Kaikenkokoisilla on oikeus matkustaa ilman edessä istuvan selkänojaa sylissä. 

Vierailija
59/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron sinulle toisen salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi aiempaa enemmän: 

Myös ei-keskimittaiset ja ei-suomalaiset matkustavat lentokoneissa. 

t. eri

Vierailija
60/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostotoimenpiteet eivät kuulu sivistyneeseen matkustuskulttuuriin lainkaan. 

Se on jukopliuta sokka irti kun lentokoneella mennään! Oikein perseilijän paratiisi!

"This is the final boarding call for passengers Jorma Jorge Virtanen and Seppo Sepi Sepponen booked on flight 372A to Las Palmas. Please proceed to gate 3 immediately. The final checks are being completed and the captain will order for the doors of the aircraft to close in approximately five minutes time. I repeat. This is the final boarding call for Jorma Jorge Virtanen and Seppo Sepi Sepponen. Thank you."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme