Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet syönyt tänään?

Vierailija
03.12.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkahvilla mokkaruudun

Vierailija
2/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta varmaan syön 2 palaa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en oo vielä ehtinyt.

Vierailija
4/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanaa ja kasviksia.

Vierailija
5/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on ruokana pastaa ja napolilainen pastakastike :)

Vierailija
6/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kaurapuuroa ja kahvia.

Lounaaksi kalkkunasalaattia ja kahvia.

Litkinyt sokeritonta mehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounas varmaan noin 2-3 tunnin päästä.. gyros-lihaa

Vierailija
8/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounas oli saarioisten hamppari kananmunalla. Juomana vesi. Kohta taidan juoda lisää kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetä pannullinen, kohta lounas = perunoita ja possunpaistia.

Vierailija
10/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tässä juuri Väinämöisen palttoita voilla ja kermakahvia. Aamupalaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vihanneksia. omenaa ja taas ruisleipää maidon kanssa.

Vierailija
12/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sämpylän, juustoa, salaattia ja kurkkua. Omenamehua.



Päivällä makaroonia, ketsuppia, jauheliha-sipulikastiketta. Vettä.



Iltapäivällä: kahvimuki, suklaakeksejä



Illalla: keitettyjä perunoita ja porkkanoita, lihakastiketta.



Iltapala: kaksi juustovoileipää ja kaakaokuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöny tänään.. :)

Vierailija
14/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

fetapiirakkaa

täytekakkua

puolukkamoussea

siuklaata

pastasalaattia

karjiksii

munavoita

jäätelöä

porkkanakakkua

vettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: hotelliaamiainen eli sämpylä, leikkeleitä, juustoja, vihanneksia, teetä, maustamatonta jogurttia, puolukoita, seesaminsiemeniä.



Päivällinen: kanansiipiä, kuskuskasvishässäkkää, kevytmaitoa, pari palaa minttusuklaata



Iltapala: yrttipatonkia, juustoja, teetä, mandariini

Vierailija
16/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla: Munakokkelia ja nakkeja

Päivällä: Naudanulkofilepihvi, valkosipuliperunoita, maustevoi, salaattia

Lisäksi pari suolapähkinää, kourallinen hotrodeja, pullollinen muumilimua.

Vierailija
17/17 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi itsetehtyjä jauhelihapihvejä, lohkoperunoita ja fetasalaattia. Kupin kahvia, minipalan daim-kakkua, puolitoista toffeepullaa. Puolikkaan omenan ja pari banaanihaukkua. Kaksi pientä itsetehtyä sämpylää margariinin kera. Kohta vielä jotain kevyttä iltapalaa salitreenin päälle.