IL: Pelkästään Husin alueella kymmeniä kannabispsykoosiin joutuneita joka viikko hurjia seurauksia
Tutkimuksen mukaan kannabispsykoosit ovat yleistyneet Pohjoismaissa. Sairastuneista arviolta joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin.
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/ff7ab64a-8df0-4284-b77f-d0e7…
Kommentit (416)
Kärjekkäät kannanotot eivät vähennä kannabiksen vastustamista.
Eli HUS:n alueella on yli 20 kertainen määrä "kannabispsykooseja" mitä missään muualla maailmassa, mutta vain Iltalehti kertoo asiasta? Asia on vähän samanlainen kuin Irti Huumeista ry:n perustajan itsekeksimä rasvateoriakin, jota ei tunneta missään muualla maailmassa, eikä se ole tieteellisesti todistettu teoria.
Kyseessähän oli oikeasti sekakäyttäjien psykoosit.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset vetävät sitä aivan liikaa kuin "tupakkana". Joillekin pari kertaa pieni määrä, voisi olla "oikea" annos ja luomu. Savusta hankala tietää annosta, ei kannata vedellä liikoja. On myös eri osia kasvista ja se tuunattu laiton oli vaarallinen. Jos otat kasvia älä muutu kasviksi itse, vieroittaudu liiasta määrästä.
Joops. Tosi suuret kannabismäärät ja päivittäinen runsas käyttö on lääkekäyttäjiä varten.
Irti Huumeista ry:n perustajan itsekeksimä rasvateoria on siitä kätevä, että hänen ei ole koskaan tarvinnut todistaa, että hänen päästään vetämänsä teoria pitäisi paikkansa, mutta muiden olisi pitänyt kyetä todistamaan se vääräksi. Teoriaa on siis Suomessa levitetty kuin jotain uskontoa vero- ja lahjoitusvaroilla vuosikymmeniä ikäänkuin tieteellisenä faktana, vaikka kyseessä ei ole mikään tiedemaailmassa todistettu teoria, eikä sitä tunneta missään muualla maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vuosi -01, olimme ystävättärieni kanssa viettämässä kaunista kesäiltaa kun seuraan liittyneet nuoret miehet tarjosivat harmittomalta vaikuttavaa sätkää. No pitkä tarina mutta lyhyesti tiivistettynä: Leena tappoi itsensä tuon illan seurauksena, psykoosi tuli voimakkaana ja hän luuli itseään lohikäärmeeksi joka osaa lentää... :(
Kaikenlaista paskaa sinä jaksatkin tänne suoltaa.
Toivon että kuolet tuskallisen hitaasti.Rikosilmoitus tehty!
Awwww! Terveysnatsi itkee xDDD!
Itke poliisille että oot niin paska ihminen että jotkut toivoo kuolemaasi xD
aika paska pitää tosiaan olla että toivoo toisen kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vuosi -01, olimme ystävättärieni kanssa viettämässä kaunista kesäiltaa kun seuraan liittyneet nuoret miehet tarjosivat harmittomalta vaikuttavaa sätkää. No pitkä tarina mutta lyhyesti tiivistettynä: Leena tappoi itsensä tuon illan seurauksena, psykoosi tuli voimakkaana ja hän luuli itseään lohikäärmeeksi joka osaa lentää... :(
Itke poliisille että oot niin paska ihminen että jotkut toivoo kuolemaasi xDaika paska pitää tosiaan olla että toivoo toisen kuolemaa.
Ei vaan ihan oikein toivoa sairaalle valehtelijalle kuolemaa. Toivon samaa myös sinulle arvon paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin! Kirjoittelet täällä paskaa päivästä toiseen ja sitten itket kun saat takasi. Kerro toki poliisille että joku toivoo kaltaisesi roskan kuolemaa. Nauraavat sinut ulos xD
No kannattaako sinun kaltaisen alkoholisoituneen ihmisen mitään ilmoituksia tehdä "xD"
Kannattaa tosiaan miettiä mitä tänne kommentoi. Ei tämä mikään anonyymi palsta ole vaikkei nimiä näy :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin! Kirjoittelet täällä paskaa päivästä toiseen ja sitten itket kun saat takasi. Kerro toki poliisille että joku toivoo kaltaisesi roskan kuolemaa. Nauraavat sinut ulos xD
No kannattaako sinun kaltaisen alkoholisoituneen ihmisen mitään ilmoituksia tehdä "xD"
Olet siis valehtelun lisäksi alkoholinarkki? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tosiaan miettiä mitä tänne kommentoi. Ei tämä mikään anonyymi palsta ole vaikkei nimiä näy :D
Mitäs luulit tekeväs mulle vaikka saisit tietää kuka olen? Olet niin säälittävä kasa löysää ulostetta että et jaksaisi edes nostaa itseäsi ylös viemäristä mitä sohvaksesi kutsut.
Btw rikosilmoitus tehty. Selkeästi uhkasit minun fyysistä terveyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulit tekeväs mulle vaikka saisit tietää kuka olen? Olet niin säälittävä kasa löysää ulostetta että et jaksaisi edes nostaa itseäsi ylös viemäristä mitä sohvaksesi kutsut.
Minä tein ainakin rik.ilmoituksen henkilöstä joka toivoi kuolemaani ja täällä myös useampi muu kuolemaa ihannoiva kommentti. Minähän en tee asialle mitään, se jää virkavallan ja syyttäjän tehtäväksi :) Nyt kannattaa tosiaan jo lopettaa tuo uhkailu ja sairas väkivallan ihannointi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein ainakin rik.ilmoituksen henkilöstä joka toivoi kuolemaani ja täällä myös useampi muu kuolemaa ihannoiva kommentti. Minähän en tee asialle mitään, se jää virkavallan ja syyttäjän tehtäväksi :) Nyt kannattaa tosiaan jo lopettaa tuo uhkailu ja sairas väkivallan ihannointi
Kuoleman toivominen ei ole laitonta xD. Ihme apinoita sitä tänneki löytää. Syytä itseäsi siitä että olet niin paska ihmisenä että jotkut toivoo kuolemaasi. Ei ole minun vika että olet saastaa.
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!”
- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole sinua uhkaillut. Useampi on vain toivonut kuolemaasi. Itke poliisille kuinka olet niin paska että ihmiset vihaavat sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kärjekkäät kannanotot eivät vähennä kannabiksen vastustamista.
Eikä valehtelu kannabiksen vaarallisuudesta lisää sen vastustamista. Tuo husin juttu kertoo siitä epätoivosta millä kannabista vastustetaan. Silti käyttö vain kasvaa ja yhä useammat sallisivat käytön. Yli puolet jättäisi jo rankaisematta ja se porukka kasvaa samalla kun kannabiksen vastustus vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa täysin keksityltä. Tutkimusten mukaan kannabispsykooseja esiintyy 3-6 uutta tapausta per 100 000 ihmistä, joten miten ihmeessä niitä tapauksia voisi olla HUSin alueella kymmeniä viikossa?
I call bullshit
Kyseessä voi olla tota "uuden sukupolven " kannabista, on kaikenlaisia hybridejä joiden thc-pitoisuus on ihan toista kuin ysikytluvulla saati joskus 60-luvulla.
Ja kakaroitten nyt ei pitäs päihteitä käyttääkään, aivot herkässä vaiheessa.
Muistatko millaisia ruppanoita vihannekset oli ylipäätään tuolloin 60 vuotta sitten? Entä 30 vuotta sitten? Naatteja vai porkkanoita? Entä kauppojen kukat? Nykyään on vaikka minkälaista värikästä kukkaa, ihan oikeita kukkia ei vain kannabiksen kukintoja.
Saat hybridi kasvin näin: Tomaattikasvi A kukkii ja niin kukkii tomaattikasvi B. Normaalisti A lisääntyisi A:n kanssa ja B lisääntyisi B:n kanssa. Voit ottaa siveltimen ja pyöritellä sitä A kasvin kukissa ja sen jälkeen pyöritellä sitä B kasvin kukissa. Näin olet geenimanipuloinut AB hybridi tomaatin mikä syntyy hedelmöittyneestä kasvista. Geeni (siitepöly = siittiösolu jne) manipulaatio (toiminto joka syntyy avustettuna, ei tapahtui luonnossa omalla painollaan). Hybridikasveja syntyy myös luonnossa, mustikka voi lisääntyä puolukan kanssa ja tästä oli aikoinaan Porissa luonnonvarainen ilmentymä.
Helposti saadaan pelotteluasia tuostakin jos ei ymmärrä kasvien lisääntymisestä yhtään mitään. Onhan sitä liikereitä eli leijonan ja tiikerin risteytymiä, ei se silti tee siitä mitenkään leijonaa ja tiikeriä vaarallisempaa tai vaaratonta eläintä.
Kyllä m u l a t t i on vaarallisin. Ajattele vaikka Meghania. 😆
Enemmän pitäisi uutisoida vaarallisessa anemiassa sairaalaan joutumista vegaaneista. Niiden määrä on räjähtänyt.
Edelleen vaarallisinta kannabiksessa on se jos sitä poltetaan ja imetään savua keuhkoihin.
Noin objektiivisesti ei tee mieli kokeilla ruohoa, vaikka opiaatteja olen käyttänyt aikanaan ja pari kuukautta sitten myös pari viikkoa. Möyhö haisee karmealle, on psykoosivaara, eikä siitä taida saada edes kunnon euforiaa.
Itke poliisille että oot niin paska ihminen että jotkut toivoo kuolemaasi xD