Minusta Alec Baldwin on komea. Onko teistä?
Kommentit (32)
Sen Alecin ampuvan naisen viimeinen somepäivitys oli motiivin tappamiselle.
Adam Baldwin on komeampi, mutta häntäkin komeampi löytyy.
Tappaja hän on.
Ai niin, ja hänellä on "Espanjalainen" vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Oli se kasarilla
Totta, piti ihan googlettaa, aika jees 👌
Vierailija kirjoitti:
Alec on tappajan näköinen mies, ja monet naiset diggaa tappajista.
No sehän ON tappaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko ! Ja itsekin vanhempi rouva .Miten voitte nähdä hänessä jotain komeaa?
No tämmösenä vanhana akkana tykkää vanhoista ukoista. On se mustakin ihan komea, tykkään siitä varsinkin Pientä säätöä -elokuvassa.
Mä olen nuori akka vielä mutta omaan makuun on Baldwinin ikätoveri Ralph Fiennes. Pientä säätöä oli kyllä hyvä.
Molemmat on kuusikymppissiä. Ralphin haastatteluja pystyy vielä kuuntelemaan. Alec Baldwinin alamäki alkoi hänen tavattua Hilarian. Oikeasti katsokaa youtubesta, toi nainen ei pelaa täysillä!
Vierailija kirjoitti:
Adam Baldwin on komeampi, mutta häntäkin komeampi löytyy.
Onko se se Baldwin joka oli Taivaansilpojassa ja jota vastanäyttelijänsä Sharon Stone ei voinut sietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämmösenä vanhana akkana tykkää vanhoista ukoista. On se mustakin ihan komea, tykkään siitä varsinkin Pientä säätöä -elokuvassa.
Mä olen nuori akka vielä mutta omaan makuun on Baldwinin ikätoveri Ralph Fiennes. Pientä säätöä oli kyllä hyvä.
Molemmat on kuusikymppissiä. Ralphin haastatteluja pystyy vielä kuuntelemaan. Alec Baldwinin alamäki alkoi hänen tavattua Hilarian. Oikeasti katsokaa youtubesta, toi nainen ei pelaa täysillä!
Hillary se on, eikä mikään Hilaria. Pimee feikkiespanjalainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noi olisi jotain taviksia niin siellä olisi ollut lastensuojelu heidän oven takanaan jo vuosia sitten. Äiti on sekaisin kuin senäkello ja isä on raivohullu. Siinä ei paljon auta vaikka olet ollut komea joskus 30-vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sen Alecin ampuvan naisen viimeinen somepäivitys oli motiivin tappamiselle.
Mitä päivityksessä luki?
Alec Baldwinin roast oli aika ikävää katsottavaa vaikka tarkoitus oli olla hauska. Hänen tyttärensä roustasi häntä ja Alec näytti tyttärelleen keskisormea. Tytär sanoi mm. että kerrankin Alec on haukkumisen kohteena. Alechn lähetti tyttärelleen ikävän viestin puhelinvastaajaan josta tytär roustasi tätä. Tytär otti esille myös Alecin American airlines yhtiön lentokoneessa riehumisen.
Kukkoilijat tuli viikonloppuna. Fiennes on komea ja hyvä näyttelijä. Baldwinia en enää osaa ottaa täydestä yksityiselämänsä takia.