Minusta Alec Baldwin on komea. Onko teistä?
Kommentit (32)
Ei. Todella huonokuntoisen näköinen.
On se kiva niin kauan kunnes ampuu
Sen vaimo on oikeasti seinähullu! Ei ihme että Baldwin näyttää siltä että ryyppy maittaa ja lonkatkin jo vaihdettu vaikka ei ole kun kuusissakymmenissä.
Se ampumisjuttu oli kyllä vahinko. Eihän näyttelijä tiennyt että ase oli ladattu. t.ap
30 Rockissa oli hyvä mutta itselle jäänyt mieleen se kauhea puhelu tyttärelleen missä haukkui pikkulastaan porsaaksi ym.
Oli joskus 30 vuotta sitten. Nykyään on pappa.
No ei ole ja sekaisin kuin seinäkello. Perustaa nyt kuuskymppisenä suurperhe naisen kanssa joka on huijanut koko menneityyseensä. Ei ihme että Alec näyttää 90-vuotiaalta nykyään.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ja sekaisin kuin seinäkello. Perustaa nyt kuuskymppisenä suurperhe naisen kanssa joka on huijanut koko menneityyseensä. Ei ihme että Alec näyttää 90-vuotiaalta nykyään.
Mennyt ei kuulu kenellekään!
Joo, ulkonäkö sopii mun miesmakuun. Luonne tosin vaikuttaa epämiellyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Se ampumisjuttu oli kyllä vahinko. Eihän näyttelijä tiennyt että ase oli ladattu. t.ap
Olisi pitänyt ottaa selvä! Ase tarkastetaan aina itse! Ei tuollaisessa asiassa luoteta kehenkään! Sellaista riskiä ei oteta!
Baldwin on hölmö hoplofoobikko, jonka olisi pitänyt p:n puhumisen sijasta käydä edes pari kertaa ampumaradalla opiskelemassa yksinkertaista mekaniikkaa!
Nyt Baldwin on vielä valehtelijakin sen lisäksi, että hän on hölmö!
"Laukesi itsestään!", "liipasinta en ainakaan painanut!"
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt ottaa selvä! Ase tarkastetaan aina itse! Ei tuollaisessa asiassa luoteta kehenkään! Sellaista riskiä ei oteta! Revolveristahan näkee suoraan, onko siinä oikeita vaiko paukkupatruunoita tai patruunoita ensinkään!
Baldwin on hölmö hoplofoobikko, jonka olisi pitänyt p:n puhumisen sijasta käydä edes pari kertaa ampumaradalla opiskelemassa yksinkertaista 1800-luvun mekaniikkaa!
Nyt Baldwin on vielä valehtelijakin sen lisäksi, että hän on huolimaton hölmö! Ja tyttöressu kuoli pelkästään sen takia!
"Laukesi itsestään!", "Liipasinta en ainakaan painanut!", "Varmaan viallinen!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt ottaa selvä! Ase tarkastetaan aina itse! Ei tuollaisessa asiassa luoteta kehenkään! Sellaista riskiä ei oteta!
Baldwin on hölmö hoplofoobikko, jonka olisi pitänyt p:n puhumisen sijasta käydä edes pari kertaa ampumaradalla opiskelemassa yksinkertaista mekaniikkaa!
Nyt Baldwin on vielä valehtelijakin sen lisäksi, että hän on hölmö!
"Laukesi itsestään!", "liipasinta en ainakaan painanut!"
Eikö esim. George Clooney sanonut haastattelussa ihan suoraan että Baldwinin ei auta syyttää kuin itseään tosta onnettomuudesta.
Ukko ! Ja itsekin vanhempi rouva .Miten voitte nähdä hänessä jotain komeaa?
Alec on tappajan näköinen mies, ja monet naiset diggaa tappajista.
Vierailija kirjoitti:
No tämmösenä vanhana akkana tykkää vanhoista ukoista. On se mustakin ihan komea, tykkään siitä varsinkin Pientä säätöä -elokuvassa.
No ainekin omasta mielestään on ollut. Seurasin häntä joku vuosi sitten instassa ja usein julkaisi imartelevia nuoruuskuvia itsestään tekstillä "mihin tämä mies katosi"?. Noloa kuuskymppiseltä ukolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämmösenä vanhana akkana tykkää vanhoista ukoista. On se mustakin ihan komea, tykkään siitä varsinkin Pientä säätöä -elokuvassa.
Mä olen nuori akka vielä mutta omaan makuun on Baldwinin ikätoveri Ralph Fiennes. Pientä säätöä oli kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
30 Rockissa oli hyvä mutta itselle jäänyt mieleen se kauhea puhelu tyttärelleen missä haukkui pikkulastaan porsaaksi ym.
Siinä puhelussa Baldwin todella näytti oikean luonteensa. Vihaa tihkuvalla äänellä haukkuu 11-vuotiasta tytärtään porsaaksi ym. Ei ole mies minun makuun.
Täällä yksi! Tosin nuorempana oli vielä komeampi.