Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet varokaa. Tämä Mimmi jakaa Tinder-profiilisi ja viestisi someen naureskeltavaksi

Vierailija
09.05.2023 |

https://www.hs.fi/nyt/art-2000009540128.html

Minna Kuosmanen on avannut some-tilin jossa he 'tyttöjen' kesken ilakoivat Kuosmasen Tinderistä löytämiä profiileja ja saamia viestejä. Kuvaavaa on myös se että Kuosmanen on mielestään löytänyt naisten karkkikauppasovellus Tinderistä naisvihaa. Mieti mitä kirjoitat profiiliisi, sitä repostellaan yhteydestä irroitettuna somessa.

Kommentit (1038)

Vierailija
641/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet itse tuomitse selväsanaisesti ja kovin sanoin noita heikkolahjaisia ja vaaralliselta mielenterveyspotilailta vaikuttavia tyyppejä?

Mun on vaikea kuvitella tilannetta, että joukko naisia käyttäytyisi noin ja kirjoittelisi tuollaisia sairaita asioita jossain julkisessa palvelussa, ja muut naiset vain olisivat ihan hiljaa tai yrittäisivät puolustella, että "ääripää ja kohta varmaan haukutaan kaikkia naisia". 

En aina tykkää siitä tavasta, kuinka naiset puuttuvat esim. toistensa lastenkasvatukseen tai ruotivat toistensa parisuhteita, mutta ainakin jumankauta mimmit puuttuu epäkohtiin & pskaan käytökseen aika reippaalla kädellä, kun sellaisen näkevät.

Miksi? Koska nämä samat sankarit jotka ahdistelee naisia on hyvin yleensä heitä jotka pieksee miehiä, siksi. Nämä jumalasta seuraaviksi itseään luulevat ovat tulleet sellaisiksi juurikin sortamalla ja alistamalla muut, endin pojat ja myöhemmin miehet, alleen. Naiset kärsii häirinnästä ja käpälöinnistä, miehiltä murtuu luut ja irtoaa hampaat.

Vierailija
642/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet itse tuomitse selväsanaisesti ja kovin sanoin noita heikkolahjaisia ja vaaralliselta mielenterveyspotilailta vaikuttavia tyyppejä?

Mun on vaikea kuvitella tilannetta, että joukko naisia käyttäytyisi noin ja kirjoittelisi tuollaisia sairaita asioita jossain julkisessa palvelussa, ja muut naiset vain olisivat ihan hiljaa tai yrittäisivät puolustella, että "ääripää ja kohta varmaan haukutaan kaikkia naisia". 

En aina tykkää siitä tavasta, kuinka naiset puuttuvat esim. toistensa lastenkasvatukseen tai ruotivat toistensa parisuhteita, mutta ainakin jumankauta mimmit puuttuu epäkohtiin & pskaan käytökseen aika reippaalla kädellä, kun sellaisen näkevät.

Mitä hyötyä siitä tuomitsemisesta on? Ei ne heikkolahjaiset yhtäkkiä viisastu ja muutu järkeviksi, eikä mielenterveyden ongelma parane sille, että heidät tuomitaan. Teidän pitäisi lakata keskittymästä näihin tyyppeihin. Eihän heidän kanssaan tarvitse edes keskustella, kun voi suoraan vipata vasemmalle tinderissä. Sen sijaan nostatte juuri heidät jatkuvasti esille, koska tärkeintä on päästä esiintymään uhrina ja nostaa joku tuomittavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä mutta jos olisin niin ei mua haittaa yhtään se jos jotkut mun profiilille naureskelee ja pilkkaa mua eikä muutenkaan haittaa missään paikassa eikä tilanteessa. Ei olisi mitään vaikutusta muhun koska ei kiinnosta :)

Vierailija
644/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset irtisanoudu selvästi Stalinista, Maosta ja Pol Potista?

Vierailija
645/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ole tinderissä, mutta olen kyllä täysin eri mieltä tuosta red flag -listasta.

Pitkänä naisena (joka ei osaisi olla selvästi lyhyemmän miehen kanssa) olen todella kiinnostunut miesten pituudesta ja sen laittaminen profiiliin säästää molempien aikaa. Ehkä suurinta osaa naisista ei kiinnosta miehen pituus, mutta kun osaa kiinnostaa niin miksi sitä ei voisi profiilissa kertoa.

Tuo sellaisten asioiden, joista ei pidä, listaaminen on vähän sama asia siinä mielessä että säästää molempien aikaa. Ei kiinnostuksenkohteiden luettelu korvaa sitä että kertoo omat rajansa, olivatpa rajat sitten miten typeriä tahansa muiden silmissä.

Itse olen nyt yhdeksän vuotta kuunnellut kummelivitsejä mieheltäni ja soisin muiden säästyvän tältä kärsimykseltä. Jos mies on kummelivitsimies niin ei sitä parempi mitä nopeammin se selviää, koska ominaisuus on pysyvä eikä siitä voi parantua.

Pituuden mainitsemisessa ongelmaksi kerrottiin se, jos mies ei kerro itsestään mitään muuta. Näitä profiileja on paljon. Osassa mainitaan pituuden lisäksi kalun pituus... Tarvitseeko sanoa parantaako se tilannetta?

Kielteisten juttujen listaamisessa ongelma on se, että tilaa on todella rajallisesti. Jos listaa vain asioita mistä ei tykkää, tulee kuva että henkilö ei itsekään tiedä mistä hän sitten oikeastaan tykkäisi (eli saattaa olla näitä kaikkeen kielteisesti suhtautuvia). Tai että hänellä on menneet parisuhteet olleet täynnä niitä listan asioita. Itsellä on ollut onnellisia ja toimivia suhteita ja olen huomannut, että en tule hyvin toimeen näiden negailijoiden kanssa. He kun näkevät neutraalinkin käytöksen usein valmiiksi kielteisen kautta. Tällainen tyyppi on raskas kumppanina.

Kummelivitseihin en ota kantaa.

Vierailija
646/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos mies on ollut vaikka vuodenpäivät tinderissä ja tulos on nolla tykkäystä, niin miksei sitten samantien vedä koko hommaa ihan vitsiksi kirjoittamalla jotain häröä saaden huomiota edes siten?

No nyt kun sitä huomiota on sitten saatu, on miesten mielestä maailmankirjat aivan sekaisin ja vuosisadan kipeimmät ulinat käynnissä täällä palstalla.

Eli halusitteko te sitä huomiota vai ette?

Ai tähän ketjuun kirjoittavat on samoja kuin ne, jotka on laittanut Tinderissä viestiä nyrkin työntämisestä perseeseen? :D

Vierailija
647/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos mies on ollut vaikka vuodenpäivät tinderissä ja tulos on nolla tykkäystä, niin miksei sitten samantien vedä koko hommaa ihan vitsiksi kirjoittamalla jotain häröä saaden huomiota edes siten?

No nyt kun sitä huomiota on sitten saatu, on miesten mielestä maailmankirjat aivan sekaisin ja vuosisadan kipeimmät ulinat käynnissä täällä palstalla.

Ai tähän ketjuun kirjoittavat on samoja kuin ne, jotka on laittanut Tinderissä viestiä nyrkin työntämisestä perseeseen? :D

Kovin tunteikkaasti ainakin asetutaan noiden nyrkkiniilojen puolelle. Kunnianloukkaussyytteillä hekumoidaan jne. Ei kukaan asiallisesti suhtautuva mies noin käyttäydy.

Vierailija
648/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli tästä nyt ekana mieleen että julkaseeko tuo Kuosmanen kaikkia profiileja mitä siellä näkyy vaan vaan ne jotka on siitä tykänny?

Vaikee kuvitella että tuon näkönen nainen sais hirveenä tykkäyksiä, ja jos ne profiilit mitkä sitä häirittee ei oo tykänny siitä, niin ei ne oo tarkotettu sille.

Eli taas yksi jurpå, joka ei lukenut koko juttua. Ne julkaistut älyttömyydet eivät ole ainoastaan Kuosmasen kokemuksia, vaan muut naiset postaavat omia löydöksiään hänelle. MONET NAISET SIIS LÖYTÄVÄT NÄITÄ ÄLLÖMIESTEN PROFIILEJA TINDERISTÄ.

Menikö perille?

Mut onko nekään saanu tykkäyksiä niiltä vai laittaako ne sellasia jotka tulee vaan vastaan niille?

Joku ruma akka tulis naputtamaan mulle mun tinder-profiilista niin mä sanosin sille että se ei oo sun ongelma ku sä voit painaa raksia sille niinku mäki painan sulle.

Sinulta näyttää viuhuvan koko jutun pointti yli niin korkealta ja kovaa, että sitä on näköjään ihan turha edes yrittää selittää.

Jutun pointti on sama ku joku lukis salaa sähköpostiviestejä jotka ei kuulu sille ja loukkaantuis niistä.

Ei, ei ole. Kenenkään ei tarvitse lukea salaa yhtään mitään vaan nuo profiilit ovat kaikkien nähtävissä. Ja on myös asiallisten heteromiesten etu, jos tuo MG... porukka saadaan häädettyä pois Tinderistä. Koska siitä on osan kohdalla kysymys: online-häiriköinnistä, jonka tavoitteena on luoda naisille turvaton olo. Virtuaalisesta itsensäpaljastelusta. Nuo tyypit saavat kicksejä siitä, että naiset ahdistuvat heidän "en välitä v-akaan saatko happea tai orgasmin" profiileistaan. Heidän tavoitteensa on savustaa naiset pois Tinderistä, aivan kuten tällä palstalla on miehiä, jotka pyrkivät kaventamaan naisten sanavapautta täällä ja savustamaan meidät pois.

Tuo ei ole kaikilla vain harmitonta läppää tai kömpelyyttä profiilin teossa vaan naisvihaa.

Kuinka moni miehen profiili on sellainen, 1/10000? Veikkaan että on ihan marginaalista hommaa ne äärimmäiset jutut, joita oli tuossa HS:n jutussa.

Noin 75% miesten profiileista on sellaisia, joita ei syystä tai toisesta voi ottaa ollenkaan vakavasti. Asiaa on eritelty aiemmin ketjussa. 

Itselleni ei ole tullut yhtään tuollaista avoimesti väkivaltaista tekstiä vielä vastaan, mutta keskisormea näyttäviä ja muita lievempiä tapauksia kyllä.

Vierailija
649/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantumisesta ja ulinasta päätellen voisi niin olettaa :D miehet, miksi suuttua tästä jos itse olette niitä, jotka osaavat käyttäytyä kunnioittavasti ja ystävällisesti tinderissä?

Vierailija
650/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai henkisesti aikuiset ihmiset ymmärrätte, että nuo on hakemalla etsittelyjä ääripään tapauksia? Kohta alkanee kuitenkin yleistäminen ja miesten haukkuminen siitä että kaikki ollaan tuolla tasolla. Ikähän on vain numero eikä kerro henkisesti aikuisesta ajattelusta. Täällä foorumilla kun riittää näitä 20-50 vuotiaita murrosikäisiä kirjottelemassa

Kokeile itse tehdä Tinderiin profiili naisena, niin tiedät miltä se meistä naisista tuntuu. Kukaan ei ole täällä haukkunut kaikkia miehiä, mutta kyllä siellä vähintään puolet niistä , jotka sinut mätsää on vähintään niitä pillunmankujia. Ja jokainen nainen saa aina muutaman viestin joltain pervolta, joka vähintään lähettää kuvan krvästään.

Onhan ne naiset jotka menee Tinderiin myös vähän säälittäviä. Ei saa tarpeeks lähestymisyrityksiä oikeassa elämässä tai sit unelmoi jostaki, jota ei voi koskaan saada.

Vierailija
651/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten palsta toimii. Jos lauseiden julkaiseminen tuntuu pilkkaamiselta, niin voi miettiä itse, että miksi. Yleensä olen toukka yksityisyyden vaatia, mutta joskus ihmisille pitää osoittaa missä menee raja.

Missä raja menee Tinder-profiileissa?

Noiden julkaisemisessa ei ole mitään laitonta.

Käy katsomassa instasta, missä raja on monien naisten mukaan ylittynyt. Jos nuo ovat sinun mielestäsi kutsuvia deittiprofiileita tai asiallisia viestejä, niin siitä vain kokeilemaan, miten toimii.

En tarkoittanut, että minkälainen profiili on kutsuva tai asiallinen, mutta missä menee raja, että niitä pitää alkaa levittämään ja pilkkaamaan? Siinä HS:n jutun alussa oli joku äärimmäinen esimerkki, mutta paljon lievempiäkin ilmeisesti revitellään?

Näet ihan sieltä instagramista. Henkilöt eivät ole tunnistettavissa. He ovat kirjoittaneet tekstin alustalle, joka on vapaasti tarkasteltavissa

Siellä ei ole yhtäkään profiilia tai viestiä, jossa haetaan hyväntahtoisesti tai ns. normaaliin tapaan seuraa. Kenenkään kasvoja ei näytetä eikä ulkonäköä arvostella. Kommenteissa pohditaan myös naisten ikäviä tai loukkaavia Tinder-viestejä.

Ok, HS:n jutusta vaan tulee vahvat feministivibat, joten en yllättyisi, jos siinä instassa olisi aika matala kynnys viestien loukkaavuuden suhteen. Woket ja feministit kun loukkaantuu kovin herkästi siitä sun tästä.

Itsehän sinä tässä loukkaannut kovin herkästi. Loukkaannut asiasta, jonka olet ymmärtänyt täysin väärin, etkä ole käynyt edes tarkistamassa onko loukkaantumiseen aihetta.

Kannattaa aina tarkkailla omia reaktioitaan ensin, jos jokin asia muiden käytöksessä ärsyttää sinua. Usein saat huomata, että se asia ärsyttää koska se on sinussa itsessäsi. Kun korjaat asian itsestäsi, huomaat että ei muilla ihmisillä olekaan sitä yhtään niin paljon kuin luulit.

Vierailija
652/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai henkisesti aikuiset ihmiset ymmärrätte, että nuo on hakemalla etsittelyjä ääripään tapauksia? Kohta alkanee kuitenkin yleistäminen ja miesten haukkuminen siitä että kaikki ollaan tuolla tasolla. Ikähän on vain numero eikä kerro henkisesti aikuisesta ajattelusta. Täällä foorumilla kun riittää näitä 20-50 vuotiaita murrosikäisiä kirjottelemassa

Kokeile itse tehdä Tinderiin profiili naisena, niin tiedät miltä se meistä naisista tuntuu. Kukaan ei ole täällä haukkunut kaikkia miehiä, mutta kyllä siellä vähintään puolet niistä , jotka sinut mätsää on vähintään niitä pillunmankujia. Ja jokainen nainen saa aina muutaman viestin joltain pervolta, joka vähintään lähettää kuvan krvästään.

Onhan ne naiset jotka menee Tinderiin myös vähän säälittäviä. Ei saa tarpeeks lähestymisyrityksiä oikeassa elämässä tai sit unelmoi jostaki, jota ei voi koskaan saada.

Voi yhyy, kyllä minulle nyt tuli niin paha mieli kun netissä säälittäväksi haukuttiin, että taidankin poistua Tinderistä ettei joku anonyymi naisvihaaja enää pitäisi minua säälittävänä.  :D

Olen löytänyt kaikki parhaat miessuhteeni (pari kaveria mukaanlukien) netistä. Siinä on se etu, että tarjontaa on paljon enemmän, ja pään sisällön perusteella valitseminen on paljon helpompaa kuin live-elämässä. Haittapuolena on tuo, että joutuu selaamaan paljon kuraa läpi että löytyy ne muutamat hyvät tyypit. Itselleni lopputulos on kuitenkin ollut vaivan arvoinen.

Vierailija
653/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismissä on vaarallista se, miten se kylvää nuoriin tyttöihin ja naisiin uhriasennatta. Se on ihan kamalan myrkyllistä. Uhriasema ikään kuin oikeuttaa feministit puhumaan miehistä miten huvittaa.

Tytöt ja naiset käyttäytyvät nykyään ihan järkyttävän paskasti miehiä kohtaan, se on totta. Arvostelevat ulkonäköä raadollisesti ja ovat valmiina tarttumaan jokaiseen itseään epämiellyttävään sanaan. Hyvin on opittu jenkkiviihteestä mallit. 

Ehei. Me äidit olemme opettaneet heille, että mitä tahansa paskaa ei tarvitse enää miehiltä sietää sillä tavalla kuin meidän nuoruudessamme.

N53

Ei tarvitse sietää paskaa = käyttäydy kuin paskapää miehiä kohtaan? Onpa erikoinen elämänohje.

Ei, vaan niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

N53

Aplodeja, puhut nyt itsesi pussiin. :D Kunnioitus on ansaittava, se ei ihan vielä riitä, että on nainen.

Jos miehille hymyilee, he luulevat, että tarjolla on seksiä. Jos on peruskohtelias, aletaan vänkäämään, että hymyile nyt vähän, miksi olet tuollainen hapannaama. Jos antaa tylysti pakit, saa kuulla olevansa pihtarih**ra. 

Nuoruudessani kähmintä, ahdistelu ja h**rittelu oli melkeinpä enemmän sääntö kuin poikkeus. Oma tyttäreni osaa tältä puolustautua. Onneksi yhteiskuntakin on muuttunut. Ennen tyttöjen oli siedettävä ihan mitä vain miesten taholta. Nyt törkeydet nostetaan julkisuuteen, ja se on loistava juttu.

N53

Nykyään naiset on ne jotka käyttäytyy törkeästi

M24

Olen edelleen sitä mieltä, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Käyttäydy kohteliaasti, nuori mies.

N53

Löysin nyt vasta sun viestin. Ton samanhan voi sanoa kaikille naisilleki

Vierailija
654/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi yhyy, kyllä minulle nyt tuli niin paha mieli kun netissä säälittäväksi haukuttiin, että taidankin poistua Tinderistä ettei joku anonyymi naisvihaaja enää pitäisi minua säälittävänä.  :D

Olen löytänyt kaikki parhaat miessuhteeni (pari kaveria mukaanlukien) netistä. Siinä on se etu, että tarjontaa on paljon enemmän, ja pään sisällön perusteella valitseminen on paljon helpompaa kuin live-elämässä. Haittapuolena on tuo, että joutuu selaamaan paljon kuraa läpi että löytyy ne muutamat hyvät tyypit. Itselleni lopputulos on kuitenkin ollut vaivan arvoinen.

Oot sä silti säälittävä ja epähaluttava ku sua ei tuu kukaan livenä iskemään.

Vierailija
655/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on pillusovellus, miksi olet siellä?

Ahaa eli naisten pitäisi poistua tinderistä? Kerro ihmeessä miten te sitten sitä pillua ja fistaamista sieltä sen jälkeen saatte? Niiltä kolmelta ammattilaisnaiselta, joiden niideniin tili poistuu ylihuomenna kun joku katkera rahaton mies ilmiantaa maksullisesta seksistä?

Tinderin isoin ongelma on huonostikäyttäytyvät miehet, jotka ajavat naiset pois palvelusta. Sano vielä kerran että miksi naiset haluaisivat sinne?

Vierailija
656/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Koska nämä samat sankarit jotka ahdistelee naisia on hyvin yleensä heitä jotka pieksee miehiä, siksi. Nämä jumalasta seuraaviksi itseään luulevat ovat tulleet sellaisiksi juurikin sortamalla ja alistamalla muut, endin pojat ja myöhemmin miehet, alleen. Naiset kärsii häirinnästä ja käpälöinnistä, miehiltä murtuu luut ja irtoaa hampaat.

Siis jos kirjoitat vauva-palstalla että onpa ikävää kun jotkut miehet käyttäytyvät Tinderissä noin huonosti, niin nämä miehet tulevat murtamaan sinulta luut? Ja sekään ei vielä riitä että et kirjoita aiheesta mitään, vaan ainoa tapa pitää luut ehjänä on haukkua tuon IG-tilin perustajaa, arvostella hänen ulkonäköään, ja vihjailla että hänet pitäisi haastaa oikeuteen noista julkaisuista?

Ok.

Vierailija
657/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sä silti säälittävä ja epähaluttava ku sua ei tuu kukaan livenä iskemään.

Ei tietenkään tule, eipä.

Vierailija
658/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaileekohan noille sitten joku oikeesti? Siis swaippaako oikealle tässä tapauksessa?

Olisi todella vaikea kuvitella, että kun kirjoitustaito on osastoa "Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut" ja vastakkaista sukupuolta lähestytään herrasmiesmäisesti tyylillä "haluan työntää nyrkin sun perseeseen" , niin ihan hirveästi ei treffikutsuja satele?

Vierailija
659/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaileekohan noille sitten joku oikeesti? Siis swaippaako oikealle tässä tapauksessa?

Olisi todella vaikea kuvitella, että kun kirjoitustaito on osastoa "Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut" ja vastakkaista sukupuolta lähestytään herrasmiesmäisesti tyylillä "haluan työntää nyrkin sun perseeseen" , niin ihan hirveästi ei treffikutsuja satele?

Se onki miesten tehtävä antaa niitä treffikutsuja eikä naisten.

Mulle ois turn-off jos joku nainen pyytäis treffeille tai laittas ekana viestiä.

Vierailija
660/1038 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko Tinderissä olla asiaton profiili jos viesti on suunnattu aikuiselta aikuiselle?

Siis kysymyksesi on, että onko aikuisen ihmisen mahdollista käyttäytyä asiattomasti muita aikuisia kohtaan? Eli toisin sanoen: tekeekö se, että olet aikuinen, aivan mistä tahansa käytöksestäsi asiallista, kunhan toisena osapuolena on myös aikuinen.

No arvaapa.

Tarkoitin siis sitä kun kaikenlaisia fetissejä ja seksuaalisia mielitekoja (laillisia joissa ei vahingoiteta ketään ja perustuvat täydelliseen vapaaehtoisuuteen) niin voiko sellaine kuitenkin olla tuollaisella alustalla asiatonta? Viestittely on todella eri asia mutta voiko siis profiilissa olla jotakin asiatonta?

En itse ole missään somessa ja viimeiseksi tinderissä tms. niin en tiedä kulttuuria mutta ihmettelen keskustelua muiden joukossa.

Kyllä fetissejä ja poikkeavia seksitapoja saa olla, mutta niitä on mahdollista tuoda esiin joko asiallisesti tai asiattomasti.

Esimerkki asiattomuudesta on tämä "ei kiinnosta saatko happea". Se on asiatonta siksi, että seksuaalinen vuorovaikutus edellyttää molempien suostumusta, jota ei tässä ole voitu kysyä kun tuo sanotaan jo kaikille näkyvässä profiilitekstissä. Ongelmallista tässä on sekin, että henkilö joka ei hahmota miksi tämä on ongelma on todennäköisesti vaarallinen seksipartneri. Jos seksi sisältää hengelle ja terveydelle vaarallisia elementtejä, osapuolien on ymmärrettävä kristallinkirkkaasti mm. suostumuksen ja kunnioituksen merkitys, se mitä niiden rakentaminen edellyttää, ja lisäksi kyettävä hallitsemaan omat reaktionsa täydellisesti.

Osaavat ja vastuulliset BDSM-harrastajat ymmärtävät ilman muuta olla sanomatta tuollaista seuranhakuprofiilissa. Asiallinen tapa ilmaista mieltymyksiään on esim. se että mainitsee olevansa kiinnostunut/harrastunut BDSM:n alueella, mihin voi lisätä lyhyesti tarkennuksia omasta roolista ja mieltymyksistä (ja ehkä siitä millä kokeneisuuden tasolla on tällä hetkellä). Mutta siis asiallisesti, ei tunnereaktioita herättävällä tavalla kuten tuossa esimerkissä. Sen BDSM-session aika tulee sitten vasta kun sopiva partneri on löytynyt.

Kiitos. Onnistuit kuvaamaan problematiikkaa maallikolle. Eli Tinderissä siis lävähtää myös tuollaisia profiileja vaikka EI olisi mitenkään omassa profiilissaan antanut ymmärtää hakevansa semmoista.

Nyt alan ymmärtää tämän homman. Luulin, että kyse on vaikkapa ulosteseksin molemminpuolisesta kiinnnostuksesta mutta sitten jokin yksityiskohta härnää ja siitä tullut yllyke tehdä saitti jossa yhdessä mietitään mikä meni vikaan.

Hyvä että asia selvisi.

Entisaikojen vastine tälle olisi se, että lehden seuranhakupalstalle laittaa ilmoituksen, jossa kertoo kuinka toisen hapensaanti ja orgasmi eivät kiinnosta, ja allekirjoittaa sen vaikka "Seppo 45 v. Vantaa". Kuka tahansa voi ostaa sen lehden ja lukea siitä seuranhakupalstan ilmoitukset, eikä niitä voi kohdentaa vain tietynlaisille lukijoille.

Jos siis tuollaista julkaisee niin että kuka tahansa pääsee sen näkemään, niin silloin tulee hyväksyä että kuka tahansa tosiaan pääsee sen julkaisun näkemään ja voi näyttää sitä myös muille ihmisille. Ja että ihmisillä on mielipiteitä ko. julkaisusta, ja he saavat nämä mielipiteensä myös tuoda esiin.