Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?
Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.
Kommentit (356)
Pieni muovinen leikki traktori.
Paskaa iso läjä huuto naurulla höystettynä!😂
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin ison, hienon ja kalliin kukkakimpun. Sellaisen oikeassa kukkakaupassa sidotun, jossa on kauniita ruusua ja gerberaa harvinaisempia kukkia.
Minä saan tuollaisen kimpun aina synttärilahjaksi. Äitienpäivänä ison ruukkuruusun, jonka istutan ulos.
Kylpyläloma, niin, että vietämme sen äitienpäivä viikonloppuna koko perheellä.
Kukkis kirjoitti:
Yhteistä aikaa lapseni kanssa....ei tullut edes mieleen mikään materiaali : o, lapseni on 20v- eli ei ole kotona enää koko ajan.
Meillä vietetään yhteistä aikaa muulloinkin kuin äitienpäivänä. Oletan, että kaikille lapsi/lapset on lahja, myös minulle. Tässä kuitenkin oli se toive, jonka voi ostaa. Minun toive ylitti sallitun budjetin, eli kylpyläloma koko perheelle äitienpäivä viikonlopuksi. Tämä onnistuu mikäli pyydän, olen vain niin huono lähtemään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kylpyläviikonloppu yksin ilman että minulle edes laitetaan viestiä lapsiin, kotiin, harrastuksii tai mihinkään muuhunkaan liittyen.
Vaikka olen mukavuuden haluinen, on minulle laatuaikaa yhteinen kylpyläloma perheen kanssa. Olen myös mummu, kaikki mukaan. Toki ap:n laatimalla budjetilla ei onnistuisi.
Leskeneläke ja iso henkivakuutuskorvaus
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivänä ei voi pyytää lomaa lapsistaan, seksileluja tai seksiä, avioeroa tai muutakaan omituista. Pyytäkää ne sitten vaikka synttärilahjaksi. Äitienpäivänä lahjan pitäisi olla sellainen, että se on lapselta (vaikka ei kirjaimellisesti osaisi sitä vielä ostaakaan tai antaa). Itse toivon aamupalaa sänkyyn, vapautuksen kotitöistä ja muusta työstä, kukkia ja yhteistä aikaa.
Minä saan tuon kaiken pyytämättä. 2 lasta neljästä vielä kotona. Tämä on toiminut meillä aina.
Vm-71
Exä voisi palauttaa kaapatut lapset, sepä olisi mainio äitienpäivälahja.
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyö yksin.
Tämä, tai lahjakortti puutarhaliikkeeseen.
200 euroa matkarahastooni, niin jonain päivänä lähden joko yksin tai naisystäväni kanssa lomalle etelään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivänä ei voi pyytää lomaa lapsistaan, seksileluja tai seksiä, avioeroa tai muutakaan omituista. Pyytäkää ne sitten vaikka synttärilahjaksi. Äitienpäivänä lahjan pitäisi olla sellainen, että se on lapselta (vaikka ei kirjaimellisesti osaisi sitä vielä ostaakaan tai antaa). Itse toivon aamupalaa sänkyyn, vapautuksen kotitöistä ja muusta työstä, kukkia ja yhteistä aikaa.
Minä saan tuon kaiken pyytämättä. 2 lasta neljästä vielä kotona. Tämä on toiminut meillä aina.
Vm-71
En ymmärrä miksi alapeukku? Minun perhe on tällainen. Toisen toive, voi olla toisen onni.
hieromasauva joka osaa käydä itsenäisesti kaupassa
ja maksaa kaikki kuukauden laskut
Jos on pieniä lapsia niin isä voi ottaa lapset ja viedä ne koko vuorokaudeksi jonnekin ja antaa äidin olla rauhassa.
Eiäitienää kirjoitti:
Exä voisi palauttaa kaapatut lapset, sepä olisi mainio äitienpäivälahja.
Ei kannata hankkia lapsia kehitysmaalaisten kanssa. Niillä lapset on isänsä omaisuutta
Onnelliset kasvot peilissä ja muualla.
Kakkahymiö.